تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816872350




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از چهار گوشه كشور


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: كوتاه از چهار گوشه كشور
‌ معرفي 2 واحد توليد كننده آجر در گلستان به تعزيرات‌

سرويس شهرستانها: دو واحد توليدكننده آجر كه اقدام به گرانفروشي، اختفا و امتناع از عرضه 6ميليون و 200هزار قالب آجر كرده‌اند به تعزيرات حكومتي معرفي شدند. ‌

رئيس سازمان بازرگاني استان گلستان با اعلام اين خبردر گفتگو با فارس، افزود: اين دو واحد صنفي توسط كارشناسان حوزه نظارت و بازرسي سازمان، شناسايي و با تشكيل پرونده‌هاي جداگانه به ارزش يك‌ميليارد و 462ميليون و 500 هزار ريال براي صدور راي به تعزيرات حكومتي معرفي شدند. ‌

امير طالبي، تصريح كرد: 11 واحد صنفي توزيع‌كننده سيمان نيزكه 46 هزار و 200 كيلوگرم سيمان را خارج از شبكه عرضه و كم فروشي مي‌كردند، توسط كارشناسان حوزه نظارت و بازرسي سازمان شناسايي و پرونده تخلف آنها به ارزش 22 ميليون و 800هزار ريال براي صدور راي به هيات رسيدگي به تخلفات صنفي سازمان تعزيرات حكومتي معرفي شد. ‌وي همچنين از كشف 52 هزار و500كيلوگرم برنج در استان خبر داد و گفت: پرونده تخلف دو واحد عرضه كننده برنج كه اين اقلام را احتكار كردند، به ارزش يك‌ ميليارد و 177 ميليون و 500 هزار ريال تشكيل شد. ‌وي، گفت‌: در يك ماه گذشته 7 ‌هزار و 336 هزارمورد بازرسي از واحدهاي صنفي خرده‌فروشي، عمده‌فروشي، صنعتي، توليدي، خدماتي، انبار و سردخانه‌ها در سطح استان انجام شده است.‌

برگزاري همايش كاهش آسيب‌‌هاي اجتماعي‌

اصفهان --- خبرنگار اطلاعات: همايش يافته‌هاي جديد درماني اعتياد و كاهش آسيب‌هاي اجتماعي در دانشگاه علوم پزشكي اصفهان برگزار شد.

اين سمينار با هدف ارتقاي سطح آگاهي و دانش مسئولان مراكز درماني اعتياد و پرسنل شبكه بهداشت و درمان استان اصفهان ترتيب يافت.

معرفي فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) ‌

* آيين معارفه سردار سرتيپ دوم پاسدار غلامرضا سليماني فرمانده جديد سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان برگزار شد.

در اين آيين سردار حجازي جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران در سخناني هدف از تشكيل 31 سپاه در كشور را بالا بردن آمادگي دفاعي و تبديل امور تكراري و عرضي به امور اجرايي عنوان كرد.

اجراي طرح هجرت ---- 3 در شهرضا

شهرضا --- خبرنگار اطلاعات: طرح هجرت - 3 در شهرضا به مرحله اجرا درآمد.

در اين طرح كه تا نيمه شهريورماه ادامه دارد، 500 تن از دانش‌آموزان و دانشجويان بسيجي در بخش‌هاي آموزش و پرورش، پژوهش، كشاورزي، منابع طبيعي، بهسازي و نوسازي مدارس، خدمات حمايتي و عمران و آباداني روستاها فعاليت خواهند كرد.

اجراي طرح آبرساني به شهرضا

* عمليات اجرايي طرح آبرساني به شهرضا از منطقه سميرم به پايان رسيد.‌

با اجراي اين طرح در هر ثانيه 500 ليتر آب از 7 حلقه چاه در منطقه وردشت سميرم به شهرضا منتقل مي‌شود.‌

برگزاري همايش شوراهاي حل اختلاف‌

رامهرمز --- خبرنگار اطلاعات: همايش شوراهاي حل اختلاف شهرستان رامهرمز با حضور زائري معاون دادگستري خوزستان برگزار شد.

در اين همايش، رئيس دادگستري رامهرمز از فعاليت 97 شعبه حل اختلاف در سطح شهرستان خبر داد و اعلام كرد: در آينده نزديك دادگستري رامهرمز به شبكه‌ ‌IT وصل مي‌شود و تمامي امور كاملاً مكانيزه و به روز خواهد شد.

بازرسي 668 واحد صنفي در نايين‌

نايين --- خبرنگار اطلاعات: جلسه كميسيون هماهنگي امور تعزيرات حكومتي شهرستان نايين تشكيل شد.

در اين نشست كاوه معاون فرماندار نايين در سخناني از اداره بازرگاني خواست تا ضمن تنگتر كردن حلقه بازرسي، بر روند فعاليت بازار نظارت و كنترل مستمر داشته باشند.

در ادامه رئيس اداره تعزيرات حكومتي درباره روند رسيدگي به پرونده‌هاي ارجاعي توضيحاتي داد و افزود: وصولي جريمه‌ها در سه ماه گذشته افزون بر 146 ميليون ريال بوده است.

در اين نشست رئيس اداره بازرگاني نيز از بازرسي 668 واحد صنفي خبر داد و گفت: بيشترين تخلفات صنفي مربوط به درج نكردن نرخ و گرانفروشي بوده است.

برپايي نمايشگاه مواد مخدر و آسيب‌هاي اجتماعي در ساوجبلاغ‌

كرج --- خبرنگار اطلاعات: نمايشگاهي با عنوان مواد مخدر و آسيب‌هاي اجتماعي آن به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در ساوجبلاغ برپا شد.

آشنايي بيشتر مردم بويژه نسل جوان با آسيب‌ها و پيامدهاي مواد مخدر و راههاي پيشگيري و مقابله با اين پديده شوم اجتماعي از اهداف عمده برگزاري اين نمايشگاه ذكر شده است.

در اين نمايشگاه پيام‌هاي هشداردهنده در زمينه مواد مخدر در قالب عكس، پوستر، جزوات آموزشي و كتاب به نمايش گذاشته شده است و همچنين كارشناسان اجتماعي پاسخگوي سوالات بازديد كنندگان در خصوص مواد مخدر و آسيب‌هاي اجتماعي آن هستند.

همايش نويسندگان فيلمنامه حوزه دفاع مقدس در كرج‌

* نخستين همايش هنري نويسندگان فيلمنامه و نمايشنامه نويسان تئاتر حوزه دفاع مقدس در غرب استان تهران در تالار نژاد فلاح كرج برگزار شد.

مدير كل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس غرب استان تهران گفت: شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بايد الگوي آحاد مردم بويژه نسل جوان جامعه باشند.

سرهنگ نادر اديبي افزود: استفاده از زبان هنر براي بيان ايثارگريها و رشادتهاي رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به نسلهاي آينده راهكار مناسبي است كه بايد بيش از پيش مورد توجه قرار گيرد.

واگذاري مراكز بهداشتي و درماني كرج به بخش خصوصي‌

* سه مركز بهداشتي و درماني كرج در سال جاري به بخش خصوصي واگذار شد.‌

رئيس مركز بهداشت كرج با بيان اين مطلب گفت:‌ اين واگذاري در اجراي اصل 44 قانون اساسي و با هدف ارائه خدمات بيشتر و بهتر به مردم صورت گرفته است.

سعيد محمدي افزود: اين مراكز شامل درمانگاههاي شهداي گرمدره، شهيد عنبري و شاهين‌ويلا است و علاوه بر اين قرار است سه مركز بهداشتي و درماني ديگر اين شهرستان به بخش خصوصي واگذار شود.

وي اظهار داشت: اين سه مركز اكنون در مرحله قيمت‌گذاري است و اميدواريم تا پايان امسال به بخش خصوصي واگذار شود.

برگزاري كارگاه آموزشي صنعت فكر در كرج‌

* كارگاه آموزشي صنعت فكر به منظور ترويج فرهنگ تفكر، ارائه فرآيندي ساده و عملياتي براي بهتر انديشيدن و كاربردي كردن افكار در فرهنگسراي تفكر آغاز به كار كرد.

در اين كارگاه آموزشي علاوه بر بحث و گفتگو، از ابزار انيميشن براي تقويت بصري به منظور بهتر ديدن و خوب انديشيدن استفاده مي‌شود.

اين دوره‌هاي آموزشي سه ماهه، دو ساعت در هفته با حضور استادان مرتبط برگزار مي‌شود.

همچنين نمايشگاه معرق كاشي با عنوان جلوه‌هايي از هنر كاربردي تا 20 تير ماه در نگارخانه معرفت اين فرهنگسرا برپا شده است.

در اين نمايشگاه 40 اثر تركيبي معرق كاشي از آثار شيرين همتي مدرس و هنرمند گرافيست با نقش‌هاي سنتي و اسطوره‌هاي به نمايش گذاشته شده است.

بهره‌برداري از 10 استخر ذخيره آب كشاورزي در دامغان‌

دامغان --- خبرنگار اطلاعات: 10 نسخه ذخيره آب كشاورزي در دامغان به بهره‌برداري رسيد.‌

سلمان جلاليان مدير جهاد كشاورزي دامغان با بيان اين مطلب گفت: همچنين در اين شهرستان 7 رشته قنات لايروبي و مرمت و 20 هكتار از اراضي منطقه تسطيح و يكپارچه‌سازي شد.

جلاليان از نظارت بر پروژه‌هاي آب و خاك و نيز توزيع 30 تن سيمان بين دامداريهاي سنتي و صنعتي در روستايي در اين شهرستان خبر داد.

آغاز كارهاي اجرايي 2 مصوبه دولت در نير

اردبيل --- خبرنگار اطلاعات: عمليات اجرايي دو پروژه از مصوبات سفر رئيس جمهور، با حضور استاندار اردبيل در شهرستان نير آغاز شد.‌

عمليات اجرايي پروژه درمان شهرستان با 760مترمربع زيربنا و 7 هزار ميليون ريال اعتبار و نيز سالن كشتي اين شهرستان در 900 مترمربع زيربنا با 3 هزار و 500 ميليون ريال اعتبار آغاز شده است.




 دوشنبه 17 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 290]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن