تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820418237




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون برنامه ريزي و توسعه فنآوري اطلاعات سازمان ثبت اسناد:برنامه دوم توسعه سازمان ثبت اسناد و املاك كشور در حال تدوين است


واضح آرشیو وب فارسی:موج: معاون برنامه ريزي و توسعه فنآوري اطلاعات سازمان ثبت اسناد:برنامه دوم توسعه سازمان ثبت اسناد و املاك كشور در حال تدوين است
خبرگزاري موج - دكتر سليماني معاون برنامه ريزي و توسعه فنآوري اطلاعات سازمان ثبت اسناد و املاك كشور كه در سومين نشست درون سازماني اين سازمان سخن مي گفت از آغاز نگارش برنامه دوم توسعه سازمان ثبت اسناد خبر داد.
به گزارش موج به نقل از روابط عمومي سازمان ثبت اسناد و املاك كشور، در اين نشست درون سازماني كه به منظور ارائه گزارش عملكرد و فعاليتهاي در حوزه معاونت برنامه ريزي و توسعه فنآوري اطلاعات برگزار شده بود، دكتر سليماني با اشاره به پيشگامي سازمان ثبت اسناد در اجراي سيستم دريافت الكترونيكي به جاي پول نقد در دفاتر اسنادرسمي با همكاري بانك مركزي، بانك ملي و نهادهاي نظارتي گفت: اين كار عليرغم حساسيت هاي بالا با تلاش مديران و كارشناسان سازمان و حمايت سازمانهاي ذيربط براي اولين بار در بين سازمانها و وزارتخانه ها در سازمان ثبت اسناد طراحي و پيگيري شده و مورد تقدير مديران پولي و اقتصادي كشور هم قرار گرفت.
وي با اعلام افزايش رضايت مردم و مسئولين از فعاليتهاي چشمگير و فرآيندهاي تخصصي و مكانيز سازمان ثبت اسناد گفت: اين سازمان با تدوين برنامه هاي هدفمند با سرعت به سمت مكانيزاسيون فرآيندها، اصلاح ساختاري تشكيلاتي و ثبت نوين پيش مي رود و بايد در رابطه با حجم بسيار زياد فعاليتهاي مهم آن اطلاع رساني بيشتري در جامعه صورت گيرد.
دكتر سليماني با اشاره به پيشرفت قابل توجه طرح كاداستر در سالهاي اخير نيز گفت: امسال تمام نقشه هاي مربوطه كاداستر در استان يزد به عنوان اولين استان تهيه مي شود و به تدريج اين كار در ساير استانها نيز صورت گيرد. وي از تعامل خوب مسئولين عالي رتبه اجرائي با سازمان بعنوان يكي از نقاط قوت سازمان در پيشبرد امور جاري و اجراي طرحهاي بزرگ ياد كرد.
سياوش يعقوبي مديركل روابط عمومي سازمان ثبت اسناد هم در اين نشست با اشاره به در حال گذار بودن اين سازمان به سوي ثبت نوين گفت: فنآوري اطلاعات سهم عمده اي را در سياستهاي ثبت نوين ايفا مي كند و بايد جامعه را از حجم فعاليتهاي زير بنايي اين سازمان مهم حاكميتي براي ارائه خدمات مطلوب به مردم آگاه كرد.
وي افزود: تقويت روابط درون سازماني مي تواند از تضادها و ناهماهنگي ها جلوگيري كرده و به تقويت نمودهاي برون سازماني مطلوب منجر شود. وي گفت: روابط عمومي نماد شخصيت سازمان است و بايد فعاليتهايي كه در انزوا انجام مي شود روابط عمومي آنرا عمومي كند.
مديركل توسعه فنآوري و اطلاعات و تشكيلات سازمان ثبت اسناد و املاك كشور نيز در اين مــراسم با اعلام خبــر بهـره برداري از چندين نرم افزار جديد ثبتي در سال جاري گفت: اطلاعات شركتهاي ثبت شده در استانها و 300 هزار پرونده ثبت شده در اداره كل ثبت شركتها در پروژه پورتال تخصيص شناسه ملي وارد شده كه بهره برداري از آن نقش موثري در توسعه بهداشت حقوقي ايفاد كند.
اديبي مديركل دفتر تشكيلات و بهبود سيستمها و روشهاي سازمان ثبت اسناد و املاك نيز در اين نشست به بيان وضعيت تشكيلاتي سازمان ثبت اسناد و املاك كشور پرداخت.
 يکشنبه 16 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 229]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن