تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816191355




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون سازمان نظام مهندسي كشاورزي استان تهراناستانداردسازي توليد محصولات كشاورزي تنها راه ورود به بازار رقابت جهاني است


واضح آرشیو وب فارسی:موج: معاون سازمان نظام مهندسي كشاورزي استان تهراناستانداردسازي توليد محصولات كشاورزي تنها راه ورود به بازار رقابت جهاني است
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد اجتماعي بهره‌مندي از توان دانش آموختگان كشاورزي و منابع طبيعي به منظور تسريع دسترسي به بازارهاي منطقه‌اي و بين‌المللي از طريق استانداردسازي توليد محصولات كشاورزي تنها راه جبران عقب‌ماندگي صادراتي بخش است.
به گزارش موج؛ محسن عظيمي معاون برنامه‌ريزي اشتغال و توسعه تشكل‌هاي تخصصي سازمان نظام مهندسي كشاورزي و منابع طبيعي استان تهران در بيان گسترش شبكه‌هاي صادراتي و توسعه بنگاههاي كارآفرين در بخش كشاورزي، گفت: استان با وجود ظرفيت‌هاي توليدي مناسب، بهره‌مندي از نيروهاي متخصص و كارآمد در بخش كشاورزي و نيز دارا بودن سطح وسيعي از اراضي قابل كشت، مي‌تواند علاوه بر تأمين نيازهاي بخش، جايگاه مناسبي براي گسترش بنگاه‌هاي اقتصادي زود بازده و كارآفرين و نيز توسعه شبكه‌هاي صادراتي محصولات كشاورزي باشد.
وي افزود: براساس آيين نامه ساماندهي شبكه‌هاي صادرات گراي كشور، حمايت از تسهيل توسعه بنگاه‌هاي صادراتي و ساماندهي شبكه‌هاي صادرات گراي كسب و كار كه با هدف افزايش سطح رقابت‌پذيري صادرات محصولات كشاورزي، صنايع غذايي و تبديلي و… تشكيل شده برعهده تشكل‌هاي توليدي، صادراتي و صنفي رسمي كشور است و اين در حاليست كه استان با دارابودن تشكل‌هاي متعدد در بخش كشاورزي و نيز وجود منطقه‌اي همچون پاكدشت كه به عنوان بزرگترين توليد كننده شناخته شده محصولات گلخانه اي به شمار مي‌رود، مي‌تواند در جهت گسترش شبكه‌هاي صادراتي و ايجاد توسعه بنگاه‌هاي اقتصادي كارآفرين اقدام به صادرات انواع محصولات گلخانه‌اي، گل‌هاي شاخه بريده و … كند.
معاون اشتغال سازمان نظام مهندسي استان تهران با اشاره بر ضرورت بهره‌گيري از تخصص دانش‌آموختگان كشاورزي به منظور ارتقاي كيفيت محصولات صادراتي و اعلام 16000 نفر متخصص عضو سازمان در گرايش‌هاي مختلف كشاورزي گفت: ارتقاي كيفيت محصولات زراعي و گلخانه‌اي به منظور تداوم توسعه صادرات كشور ضروري بوده و نيازمند بهره‌گيري از تخصص دانش‌آموختگان بخش كشاورزي است. بهره‌گيري از توان تخصصي اين دانش‌آموختگان مي‌تواند علاوه بر افزايش استانداردسازي در توليدات كشاورزي راهكار مناسبي براي صادرات خدمات فني- مهندسي در منطقه باشد چنانچه در سال‌هاي گذشته سازمان نظام مهندسي استان تهران به منظور بهره‌مندي كشورهاي متقاضي دانش فني در بخش كشاورزي اقدام به اعزام اين مهندسان كرده است.
 يکشنبه 16 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 201]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن