تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815768450




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايستگاه جامعه


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ايستگاه جامعه
گزارشگران بدون مرز خواستار لغو حكم جلب مديرمسوول اعتماد ملي شد

دويچه وله:‌ گزارشگران بدون مرز از مقامات ايران خواست،‌حكم بازداشت محمدجواد حق‌شناس مديرمسوول روزنامه اعتماد ملي- ارگان حزبي به همين نام- را به اجرا نگذارند.

به گفته اين نهاد، حكم جلب اين روزنامه‌نگار در 11 تير ماه و در پي انتشار مقاله‌اي برگرفته از يك سايت در روزنامه صادر شده است. گزارش بدون مرز همچنين برخي مواضع دولت ايران را در مقابل رسانه‌هاي منتقد مورد اعتراض قرار داده است.

مخالفت قاليباف با واگذاري تعيين نرخ آرم طرح به شوراي‌عالي ترافيك ‌

شهر:‌شهردار تهران نسبت به تصميم دولت براي واگذاري مسووليت تعيين قيمت آرم طرح ترافيك به شوراي‌عالي ترافيك مخالفت كرد. ‌

محمدباقر قاليباف ديروز در مراسم افتتاح نخستين جشنواره تابستاني پايتخت در جمع خبرنگاران با واگذاري مسووليت تعيين قيمت طرح ترافيك به شوراي‌عالي ترافيك مخالفت كرد و گفت: طبق اطلا‌ع من، در جريان اين مصوبه فقط موضوع تعيين قيمت مطرح نبوده و در مورد تعيين محدوده ترافيك و نوع كارت نيز تصميم‌گيري خواهد شد.

او با بيان اينكه دولت اين مصوبه را به تصويب رسانده و اين مسووليت را به شوراي‌عالي ترافيك منتقل كرده است، در حالي كه قبلا‌ اين مسووليت جزو حيطه وظايف شهرداري‌ها بوده است، خاطرنشان كرد: به نظر مي‌رسد اين موضوع همان متمركز كردن امور و دخالت در كار شهرداري‌ها است. اين اقدام دولت را درست و صحيح نمي‌دانم، اما اگر چنين تصميمي گرفته شود، انجام مي‌دهيم.

شهرداري تهران، مخالف اين موضوع بوده و به هيچ وجه در جريان واگذاري اين اختيار به شوراي‌عالي ترافيك نبوده است. شهردار تهران در پاسخ به اين سوال كه آيا در آينده نزديك جلسه‌اي با سرپرست وزارت كشور خواهيد داشت يا نه؟ گفت: به هيچ وجه در جريان برگزاري جلسه نيستم، اما اگر جلسه‌اي تشكيل شود، حتما در آن حاضر خواهم شد. ‌

مرگ 650 ميليون سيگاري در سراسر جهان در اثر استعمال دخانيات ‌

اعتماد ملي: سازمان ملل در گزارش جديدي اعلا‌م كرد بيش از 3/1 ميليارد سيگاري در حال حاضر در جهان وجود دارند كه از اين تعداد حدود 650 ميليون نفر در نهايت در اثر استعمال دخانيات جان خود را از دست خواهند داد.

در اين گزارش كه از سوي گروه ضربت كنترل دخانيات سازمان ملل منتشر شده آمده است: برخلا‌ف ساير عوامل مرگ و مير در بين انسان‌ها، دخانيات مردم را در پرثمرترين سال‌هاي عمرشان از پا درمي‌آورد و بهترين سال‌هاي زندگي آنها را نابود مي‌كند.

اين گروه ضربت 20 عضوي متشكل از نمايندگاني از تمام آژانس‌هاي سازمان ملل و سازمان‌هاي مشابه از جمله بانك جهاني، صندوق كودكان سازمان ملل، برنامه توسعه سازمان ملل، سازمان جهاني بهداشت، برنامه محيط زيست سازمان ملل و سازمان بين‌المللي كار است. در اين گزارش يادآوري شده است طبق آخرين پژوهش تنها در سال 2005 طبق محاسبات 4/5 ميليون نفر بر اثر استعمال دخانيات جان خود را از دست دادند.

همچنين پيش‌بيني مي‌شود تا سال 2030 تعداد اين قربانيان به 3/8 ميليون نفر برسد كه بيش از 80 درصد از اين قربانيان مربوط به كشورهاي در حال توسعه هستند. ‌

توقيف بيش از 19 هزار دستگاه خودرو در سه ماهه اول سال ‌

ايرنا: رئيس مركز نظارت و كنترل پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي از توقيف 19 هزار و 236 دستگاه خودرو در سه ماهه اول سال جاري خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلا‌ع‌رساني پليس، سرهنگ قربانعلي عليمرداني در اين مورد گفت: ماموران گشت پليس بزرگراه‌ها در سراسر كشور اين خودروها را به دليل تخلف از قوانين راهنمايي و رانندگي، توقيف كردند. طي اين مدت مجموعه تخلفات ثبت شده توسط گشت‌هاي پليس بزرگراه‌ها 150هزار و 806 فقره بوده است.

او با اعلا‌م اينكه در آينده نزديك 50 تيم عملياتي به پليس بزرگراه‌هاي كشور افزوده مي‌شود ادامه داد: در سه ماهه ابتداي سال تخلفات رانندگي صورت‌گرفته شامل 11 هزار و 890 سبقت غيرمجاز، 32 هزار و 745 مورد سرعت غيرمجاز و 27 هزار و 946 مورد عدم استفاده از كمربند ايمني بوده است. همچنين در اين مدت 70 هزار تخلف توسط دوربين‌هاي نظارتي پليس نامحسوس ثبت شده است. ‌

26 تير ماه فعاليت ايلنا از سر گرفته مي‌شود

آفتاب: به گفته يك منبع آگاه،

اين منبع آگاه با اشاره به زمان آغاز به كار مجدد خبرگزاري ايلنا به گفت:

اين منبع آگاه تاكيد كرد:

خبرگزاري ايلنا چهاردهم تير 86 به حكم بازپرسي دادسراي رسيدگي به جرائم كاركنان دولت توقيف شده ‌بود.

باران از امروز در راه است ‌

مهر:‌ كارشناس سازمان هواشناسي كشور بارش باران از بعدازظهر‌امروز تا سه‌شنبه در شمال غرب كشور و سواحل درياي خزر را پيش‌بيني كرد.‌به گفته امير سركرده از امروز (يكشنبه) در غرب و جنوب غرب كشور شاهد پديده گرد و خاك خواهيم بود. از‌ چهارشنبه به بعد هم با نفوذ موج شرقي در جنوب شرق كشور ناپايداري‌هايي به شكل رگبار و رعد و برق در اين مناطق محتمل خواهد بود. كارشناس سازمان هواشناسي كشور وضعيت آسمان استان تهران را از ديروز صاف تا نيمه‌ابري و در پاره‌اي از نقاط همراه با غبار محلي عنوان كرد و گفت: آسمان تهران امروز صاف تا نيمه‌ابري خواهد بود. ‌

انتهاي خبر // روزنا - وب سايت اطلاع رساني اعتماد ملي//www.roozna.com
------------

مشاهده خبر بعدي

------------
 يکشنبه 16 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 291]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن