تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815317225




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آثار برگزيده جايزه قلم زرين نقد مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: آثار برگزيده جايزه قلم زرين نقد مي‌شود
كتابهاي برگزيده پنجمين جشنواره قلم زرين در سراي اهل قلم خانه كتاب نقد مي شود.

پدرام پاك آئين دبير پنجمين دوره جشنواره قلم زرين با اعلام اين خبر به مهر گفت: به موسسه خانه كتاب پيشنهاد داده ايم تا آثار برگزيده قلم زرين با حضور منتقدان و نيز داوران جشنواره به نقد گذاشته شود. خانه كتاب هم از اين موضوع استقبال كرده و نشستها به زودي در سراي اهل قلم برپا مي شود.

وي ادامه داد: همان طور كه در بيانيه هيئت داوران جايزه قيد شده بود، اين هيئت آمادگي دارد تا نشست هايي از اين دست را حتي درباره آثاري كه از انتخاب بازماندند در مراكز فرهنگي مختلف برگزار كند.

پاك آئين اضافه كرد: در اين باره از يكي از برنامه هاي تلويزيوني هم براي برگزاري نشست نقد آثار برگزيده و تشريح روند داوري قلم زرين پيشنهادي داريم كه مي تواند زمينه مناسبي براي تحليل نتايج جشنواره قلمداد شود.

"ترنم داوودي سكوت" اثر قربان وليئي و "دستور زبان عشق" سروده مرحوم قيصر امين پور در بخش شعر، "قاعده بازي" فيروز زنوزي جلالي و "انجمن مخفي" نوشته احمد شاكري در بخش داستان و دو كتاب "از اين باغ شرقي" اثر پروين سلاجقه و "آئين آينه" به قلم حسينعلي قبادي در بخش پژوهش ادبي، برندگان دوره اخير قلم زرين بودند.
 شنبه 15 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 475]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن