تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه الرحمن الرحيم، شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813253727




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سريال ماه رمضان شبكه يك كليد خورد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: سريال ماه رمضان شبكه يك كليد خورد
تهران / واحد مركزي خبر / مكتوب 1387/04/15
سريال خواب زده پس از قطعي شدن حضور فرامرز قريبيان، افسانه بايگان، مهراوه شريفي نيا و پوريا پورسرخ به عنوان بازيگران اصلي هفته گذشته در خيابان شهيد باهنر تهران جلو دوربين رفت.
به گزارش خبرنگار ما سريال امسال ماه مبارك رمضان شبكه يك سيما نيز همچون سريال سال گذشته اين شبكه (اغماء) حاصل تجربه همكاري سيروس مقدم به عنوان كارگردان و عليرضا افخمي در مقام نويسنده است كه در 26 قسمت 30 دقيقه اي براي پخش از اين شبكه توليد مي شود.
مسعودرسام تهيه كننده خواب زده ترجيح مي دهد خلاصه قصه سريال خواب زده همچنان مسكوت بماند و براين باور است كه اين سريال از حال و هوايي خاصي برخوردار است و قصه اي متفاوت را روايت مي كند.
طبق برنامه ريزي هاي انجام شده كار تصويربرداري خواب زده تا اواسط ماه مبارك رمضان ادامه خواهد يافت اما به دليل الزامي كه در آماده پخش شدن اين سريال با آغاز ماه مبارك رمضان وجود دارد كار تدوين و مراحل فني آن نيز بطور همزمان انجام مي شود.
قرار است عوامل مجموعه تلويزيوني دوشنبه همين هفته براي ادامه تصويربرداري عازم چالوس ‌شوند.
مجموعه تلويزيوني "اغما" به كارگرداني سيروس مقدم رمضان سال گذشته با اقبال عمومي روبرو بود و شبكه يك اميدوار است امسال نيز سريال ماه رمضانش با استقبال مخاطبان روبرو شود.
 شنبه 15 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن