تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816518317




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /دادخواهي 72 سينماگر از ديوان عدالت اداري


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /دادخواهي 72 سينماگر از ديوان عدالت اداري
نامه 72 سينماگر به رئيس ديوان عدالت اداري، انتخاب هيئت مديره جديد خانه سينما و قدرداني معاون سينمايي از مدير عامل خانه سينما عناوين برجسته صفحه فرهنگ و هنر مطبوعات امروز شنبه 15 تيرماه 87 هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، "ايران" در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به سخنراني معاونت سينمايي در مراسم گشايش ساختمان شماره دو خانه سينما، مطلبي به بهانه بزرگداشت مرتضي پورصمدي فيلمبردار سينماي ايران، درباره هنر نائيو و ريشه‌هاي آن و نقدي بر فيلم خارجي "گرسنگي". بازديد معاونت فرهنگي وزارت ارشاد از روزنامه ايران، شرايط پذيرش آثار در جشنواره بين‌المللي "آخرين منجي"، قدرداني معاونت سينمايي از پاسداشت حادثه سقوط ايرباس، انتخاب هيئت مديره جديد خانه سينما، حرف‌هاي مورگان فريمن بازيگر هاليوودي و اخبار كوتاه در صفحه پاياني آمده است.

"همشهري" در صفحه سينما مي‌پردازد به مطلبي به بهان اكران فيلم "آيرون من 2" در سال 2010 و درباره پارك تفريحي سينماي هند. نامه 72 سينماگر به رئيس ديوان عدالت اداري، اختتاميه هفتمين تئاتر بانوان، نمايش فيلم "اتوبوس شب" در جشنواره خانه آسيا لندن و اخباري كوتاه از پريوش نظريه، رضا ميركريمي، محمود درويش و ... در صفحه ادب و هنر كار را تمام مي‌كند.

"جام جم" در صفحه رسانه مي‌پردازد به اولين سالگرد افتتاح شبكه پرس تي‌وي،‌ در حاشيه جشن منتقدان سينماي ايران، هفته پركار سينماي ايران و اخبار كوتاه. مطلبي به انگيزه هفت شب اجراي گروه شهناز و استاد شجريان و اخبار كوتاه در صفحه موسيقي و ساخت مجموعه "پنهان، اما آشكار"، نگاهي به مستند تلويزيوني "سه سوي ميدان جنگ" و معرفي برنامه‌هاي امروز شبكه‌هاي صدا و سيما در صفحه بخوانيد و ببينيد منعكس شده است.

"اعتماد ملي" در صفحه ادب و هنر مي‌پردازد به انتخاب هيئت مديره جديد خانه سينما، نامه سينماگران به رئيس ديوان عدالت اداري، گپي با پرويز پورحسيني، پايان اجراي كارمن در تالار وحدت، چاپ سومين جلد از "موسيقيدانان ايران" و حرف‌هاي مدير سابق اداره كتاب وزارت ارشاد.

"اعتماد" در صفحه سينما مي‌پردازد به مروري بر فيلم‌هاي تيم برتون، يادداشتي بر فيلم "سوئيني تاد" و درباره مرگ‌انديشي در فيلم "جواني بي جواني". دادخواهي 72 سينماگر از ديوان عدالت اداري، انتخاب هيئت مديره جديد خانه سينما، اظهارات وزير ارشاد درباره تأليف و ترجمه در كشور، در حاشيه جشن منتقدان، يادداشتي از مهدي كرم‌پور و اخبار كوتاه در صفحه پاياني مورد توجه قرار گرفته است.

"حيات نو" در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به نامه 72 سينماگر به رئيس ديوان عدالت اداري. اجراي اركستر سمفونيك تهران به رهبري منوچهر صهبايي، مطلبي به بهانه سالروز تولد ژان كوكتو سينماگر فرانسوي و اخباري كوتاه از جشنواره كاريكاتور "خشكسالي و آب" و ... در صفحه پاياني آمده است.

"جوان" در صفحه پاياني مي‌پردازد به حرف‌هاي سعيد سعدي تهيه‌كننده سينما،‌ انتخاب هيئت مديره جديد خانه سينما، مطلبي به بهانه اكران فيلم "تيغ‌زن"، نمايش‌هاي تئاترشهر در هفته جاري، فرهنگ و هنر در هفته گذشته به نقل از مهر و اخبار كوتاه و مشترك با ساير مطبوعات.

"كارگزاران" در صفحه سينما مي‌پردازد به مطلبي درباره انيميشن تازه اكران شده "وال-اي"،‌ گفتگو با آندرو استنتن نويسنده و كارگردان اين فيلم، نگاهي به "وال-اي" و معرفي فيلم‌هاي روز اكران جهاني. هيتلر در موزه مادام توسو، درباره ساخت فيلمي جديد با حضور شرلوك هلمز و واتسن، نامه 72 سينماگر به رئيس ديوان عدالت اداري و انتخاب هيئت مديره جديد خانه سينما در صفحه پاياني كار را تمام مي‌كند.
 شنبه 15 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 224]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن