تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815324867




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ملاقات مرگ در شرق تهران‌


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: ملاقات مرگ در شرق تهران‌
جام جم آنلاين: مرد جواني كه پس از شنيدن پاسخ منفي از دختر مورد علاقه‌اش، او را به قتل رسانده و متواري شده بود، پيش از اقدام به خودكشي از سوي ماموران انتظامي تهران دستگير شد. به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت 19 شامگاه 12 تير امسال، يكي از اهالي خيابان 22 شرقي تهرانپارس با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 تهران تماس گرفت و از مشاهده جسد دختر جواني در داخل جوي آب در اين خيابان خبر داد.


به دنبال اين تماس، ماموران كلانتري 126 تهرانپارس به محل حادثه اعزام و در آنجا با جسد دختر 17 ساله‌اي روبه‌رو شدند كه چند ساعتي از زمان مرگش مي‌گذشت.

ماموران موضوع كشف جسد را به بازپرس محمد شهرياري كشيك ويژه قتل تهران اطلاع دادند و با حضور وي در محل حادثه معلوم شد دختر نوجوان بر اثر خفگي به قتل رسيده و از سوي عامل جنايت در جوي آب رها شده است بنابراين جسد مقتول براي بررسي علت مرگ و فاش شدن هويت وي به پزشكي قانوني انتقال يافت.

ماموران كلانتري 126 تهرانپارس كه احتمال مي‌دادند مقتول در همان حوالي سكونت داشته، به تحقيق از اهالي محل پرداختند كه مشخص شد وي «سپيده» نام دارد.

با فاش شدن هويت مقتول، خانواده مقتول به پزشكي قانوني مراجعه و هويت وي را تاييد كردند.

به اين ترتيب، ماموران براي فاش شدن راز قتل سپيده، به تحقيق از خانواده مقتول پرداختند.

ردپاي خواستگار جوان در قتل‌

پدر مقتول به پليس گفت: سپيده چندي پيش با مردي به نام علي آشنا و به وي علاقه‌مند شده بود، بعد از مدتي به دنبال اصرارهاي پياپي سپيده، موافقت كردم تا علي به خواستگاري‌اش بيايد اما چند هفته پيش سپيده گفت كه ديگر علاقه‌اي به علي ندارد و نمي‌خواهد با او ازدواج كند و باعث دلخوري ميان اعضاي خانواده شود.

پس از آن علي كه متوجه ماجرا شده بود، دخترم را تهديد كرده بود كه اگر با وي ازدواج نكند؛ او را به قتل مي‌رساند.
تهديدهايش را جدي نگرفتيم، اما او تهديدهايش را عملي كرد و جان دخترم را گرفت. به دنبال اظهارات پدر خانواده، ديگر اعضاي خانواده هم، گفته‌هاي وي را تاييد كردند.

با به دست آمدن هويت قاتل فراري، ماموران در ادامه تحقيقات از اهالي محل هم پي بردند كه مقتول ظهر روز حادثه، سوار خودروي علي شده و محله را ترك كرده است.

دستگيري قاتل فراري پيش از خودكشي‌

علي به عنوان متهم به قتل تحت تعقيب پليس قرار گرفت تا اين كه ماموران كلانتري 126 تهرانپارس با هماهنگي ماموران كلانتري 136 جامي به مخفيگاه قاتل فراري اعزام شدند و متهم به قتل را قبل از فرار از منزل در حالي كه با مصرف تعداد زيادي قرص، قصد خودكشي داشت، دستگير و او را براي ادامه تحقيقات به كلانتري 126 تهرانپارس منتقل كردند.

اعتراف به قتل دختر مورد علاقه

وي در اظهاراتش به پليس گفت: پس از مشاجره با دختر مورد علاقه‌ام، عصباني شدم و او را در داخل خودرويم خفه كردم. اين متهم در بازجويي‌هاي پليسي دچار تناقضگويي‌هاي متعددي شد و گفت: از 2 سال پيش با سپيده (مقتول)‌ آشنا و به وي علاقه‌مند شدم و تصميم به ازدواج گرفتيم، اما خانواده‌اش مخالفت كردند تا اين كه چندي قبل خانواده‌اش به ازدواج ما دو نفر رضايت دادند.

شرايط بخوبي پيش مي‌رفت، اما به يكباره اخلاق و رفتار سپيده تغيير كرد و ديگر تمايلي براي ازدواج با من نداشت، تعجب كرده بودم و هرچه علت را از او مي‌پرسيدم، بي‌نتيجه بود.

متهم به قتل ادامه داد: پس از شنيدن پاسخ منفي از او خواستم براي آخرين بار باهم صحبت كنيم كه قبول كرد، ظهر روز حادثه با خودرويم به سراغ وي رفتم. در ميانه راه با هم دعوا كرديم و در يك لحظه عصباني شدم و به او حمله كردم و بعد از متوقف كردن خودرو در خيابان، او را به داخل جوي آب پرت كردم و متواري شدم، به منزل برگشتم و تعداد زيادي قرص خوردم و قصد داشتم خودكشي كنم كه ناكام ماندم و دستگير شدم.

بنا بر اين گزارش، روز گذشته متهم به قتل براي تحقيقات تكميلي در اختيار كارآگاهان اداره 10 پليس آگاهي تهران قرار گرفت.
 شنبه 15 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 176]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن