تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816828398




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يازدهمين جشنواره تابستاني كيش آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: يازدهمين جشنواره تابستاني كيش آغاز شد
خبرگزاري فارس: يازدهمين جشنواره تابستاني كيش از چهاردهم تيرماه آغاز و تا 9 شهريورماه ادامه خواهد داشت.


به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري فارس حميدرضا طهماسبي پور رئيس ستاد يازدهمين جشنواره تابستاني كيش با بيان اينكه پيش از برگزاري جشنواره تابستاني يكي از مهمترين مشكلات اصناف، جامعه بازاريان و هتل‌دارن جزيره كاهش مسافرت در فصل گرما و كمبود زيرساختهاي مناسب بود اظهار داشت: جشنواره تابستاني از سال 77 با ارائه جوايز و با هدف جذب مسافر و گردشگر به مدت سه سال با مديريت بخش خصوصي برگزار شد و از سال 80 تا سال گذشته با در نظر گرفتن اعتبار و غناي جوايز رضايت جشنواره بر عهده سازمان مناطق آزاد بود و بخش خصوصي به عنوان حامي در كنار سازمان قرار داشت.
وي افزود: جشنواره امسال با برنامه‌ريزي و اعتبارات مناسب توسط بخش خصوصي هدايت مي‌شود و سازمان مناطق آزاد نقش حمايتي، توسعه زيرساخت‌ها و افزايش امكانات را خواهد داشت.
طهماسب‌پور با اشاره به اينكه تا سال گذشته ميزان مشاركت بخش خصوصي در برگزاري جشنواره كمتر از 100 ميليون تومان بود گفت: بودجه و اعتبار تخصيص داده شده براي جشنواره امسال 4 ميليارد تومان پيش‌بيني شده كه براساس تصميمات اخذ شده در كميته مركزي ستاد دو ميليارد تومان آن را بايد بخش خصوصي تامين كند كه 70 درصد از اين مبلغ توسط انبوه سازان و برج‌سازان جزيره كه نقش توسعه ساختاري و شهرسازي را بر عهده دارند تامين مي‌شوند.
وي با اشاره به اينكه شركت هواپيمايي كيش اير در ايام جشنواره بليط‌هاي خود را با 10 درصد تخفيف ارائه مي‌كند اظهار داشت: امسال نسبت به سال گذشته با افزاش ظرفيت 45 درصدي مسافر روبرو هستيم و پيش‌بيني مي‌شود كه روزانه 25 پرواز ورودي به جزيره داشته باشيم كه 8 تا 10 پرواز از كشورهاي حوزه خليج‌فارس هستند.
رئيس ستاد جشنواره تابستاني افزود:‌ مبناي برگزاري جشنواره تابستاني افزايش مدت اقامت مسافران است چرا كه افزايش يك روز مدت اقامت مي‌تواند تا 15 درصد باعث افزايش درآمد شود.
وي با اشاره به اينكه از يك ميليون و 200 هزار نفر مسافر سالانه حدود 200 تا 300 هزار نفر در ايام نوروز و تابستان به كيش مي‌آيند گفت: مجموعه‌هاي اقاماتي جزيره كيش با 44 هتل ظرفيتي بيش از 9 هزار تخت دارند كه با برنامه‌ريزي سازمان از نيمه دوم سال گذشته به سه ماهه اول امسال 17 هتل 4 ستاره و 5 ستاره در حال ساخت است.
طهماسب پور گفت: با توجه به طرح توسعه فرودگاه، توسعه آب‌شيرين‌كن، توسعه بنادر و افق‌ چشم‌انداز تا بيست سال آينده پيش‌بيني مي‌‌شود سالانه با 15 درصد افزايش مسافر مواجه شويم.
وي در خصوص نحوه قيمت‌گذاري و نظارت بر قيمت‌ها در جشنواره امسال گفت: با توجه به مصوبه جامعه بازاريان تمامي صنوف موظف به اعلام و نصب برچسب قيمت شده‌اند و در صورت عدم رعايت با متخلفين برخورد مي‌شود.
رئيس ستاد جشنواره تابستاني كيش با بيان اينكه امسال از سوي سازمان مناطق آزاد سال گردشگري بين‌المللي نامگذاري شده است گفت: كشورهاي مسلمان حوزه خليج فارس به عنوان اولين اولويت هدف‌گذاري شده در توسعه گردشگري اسلامي هستند.
وي گفت: با هدف توسعه حمل و نقل شهري سازمان مناطق آزاد با هدف توسعه حمل و نقل شهري سازمان مناطق آزاد مجوز ورود صد دستگاه تاكسي را صادر كرده است كه تا اواسط جشنواره به ناوگان شهري اضافه مي‌شود.
انتهاي پيام/
 شنبه 15 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 203]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن