تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805618594




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كاظم جلالي درگفت‌وگوباايسنا: مقام معظم رهبري فصل‌الخطاب در مسائل مربوط به ديپلماسي و سياست خارجي هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: كاظم جلالي درگفت‌وگوباايسنا: مقام معظم رهبري فصل‌الخطاب در مسائل مربوط به ديپلماسي و سياست خارجي هستند


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: مجلس

يك عضو هيات رييسه كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بيان اين كه مقام معظم رهبري فصل‌الخطاب در مسائل مربوط به ديپلماسي و سياست خارجي هستند، تصريح كرد: محوريت وحدت احزاب و جناح‌هاي سياسي در مسائل امنيت ملي و سياست خارجي بايد بر اساس توجه به تصميمات و نقش مقام معظم رهبري باشد.

كاظم جلالي نماينده مردم شاهرود در خانه ملت در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، با اشاره به اين كه مشي مقام معظم رهبري همواره توجه به كارشناسي است، افزود: ايشان نسبت به شناخت دقيق مسائل بين‌المللي و تحولات عرصه ديپلماسي بزرگ‌ترين كارشناس هستند و خبرويت ايشان كاملا مورد توجه است.

جلالي خاطرنشان كرد: هر كدام از شخصيت‌هاي سياسي دنيا كه با مقام معظم رهبري ديدار كرده‌اند تحت تاثير دانش، اطلاعات و آگاهي‌هاي ايشان نسبت به مسائل بين‌المللي قرار گرفته‌اند.

وي با بيان اين كه در كل در دستگاه سياست خارجي، وزارت امور خارجه كارهاي كارشناسي را انجام مي‌دهد و شوراي عالي امنيت ملي در مسائل اساسي،‌ اظهارنظر مي‌كند، يادآور شد: در نهايت مقام معظم رهبري با ارائه نكته و نظرات خودشان فصل‌الخطاب هستند و خط و مشي‌هاي كلان و اصلي را ايشان تعيين مي‌كنند.

اين عضو هيات رييسه كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس عنوان كرد: تاكنون و در مقاطع حساس و موضوعاتي كه به امنيت و منافع ملي و آرمان‌هاي اصيل انقلاب توجه دارد ايشان تاكيد كرده‌اند و مبتني بر چنين خط و مشي مسائل را پيگيري كرده‌اند.

جلالي هم‌چنين درباره ضرورت توجه احزاب و جناح‌هاي سياسي در داخل كشور به نقش وحدت‌بخش رهبري در عرصه سياسي نيز گفت: احزاب و جناح‌هاي سياسي در امر سياست خارجي بايد با محور قرار دادن ديدگاه‌هاي رهبري نظام، حركت كنند، زيرا از طرفي قانون اساسي اين اختيارات را بر اساس مصالحي كه مشخص است به رهبري نظام داده و از طرف ديگر تصميمات ايشان بر اساس يك دقت نظر و هوشمندي است.

نماينده مردم شاهرود در مجلس خاطرنشان كرد: بر اساس اين ويژگي‌ها طبيعي است كه محوريت وحدت احزاب و جناح‌هاي سياسي در مسائل امنيت ملي و سياست خارجي بايد براساس توجه به نقش و تصميمات مقام معظم رهبري باشد.

او با بيان اين كه مقام معظم رهبري با شناختي كه از مجموعه فضاي بين‌المللي دارند بر ضرورت كار ديپلماسي تاكيد مي‌كنند، اظهار كرد: ايشان در خط و مشي‌هاي عمومي معمولا به متوليان دستگاه سياسي خارجي در اين خصوص تذكر لازم را ارائه مي‌كنند و دستگاه ديپلماسي نيز بايد بر تعامل با جامعه جهاني ادامه دهد.

جلالي معتقد است: دستگاه ديپلماسي ما بايد تلاش كند درتعامل با جامعه جهاني موفق عمل كند و اجازه ندهد اساسا آن چه كه به عنوان خطر انزواي ايران مطرح است، محقق شود.

اين نماينده مجلس با تاكيد بر اين كه اساس كار ما در تعامل با كشورهاي دنيا و سازمان‌هاي بين‌المللي است، تصريح كرد: البته ما در سياست خارجي خود نظام سلسله مراتبي قدرت را نمي‌پذيريم و معتقديم دنياي چند قطبي بهتر از دنياي تك قطبي است بنابراين، بر اين اساس بايد به بلوك‌هاي جديد قدرت در دنيا بيانديشيم و آن‌ها را تقويت كنيم كه البته به مقدار زيادي در اين بخش كارهايي انجام شده است.

انتهاي پيام
 شنبه 15 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن