واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: View Full Version : سوال در باره ي اتصال دو تا object acetaminophen28-07-2009, 11:00 AMسلام چه جوري گردن اينو به بدنش وصل كنم؟:2: http://img269.imageshack.us/img269/7711/82627982.gif Borhan7228-07-2009, 12:00 PMدوست عزيز اينجایی كه عكسو توش آپ كرديد فيل تره... /.,mnb28-07-2009, 12:05 PMبفرمایید برهان جان. http://megapic.ir/images/cg62av1u259ns7gr6en.gifپ ______ خب شما باید با traget weld + loop + cut + connect +Scale tool ورتکس ها رو کنار هم بیارید و به هم با target weld به هم بچشبونید. و توجه داشته باشید مدل رو به هم نریزید. یه کمی شاید سخت به نظر برسه ولی نتیجه ی خوبی داره. مشکلی بود مطرح کنید. Aminzikzak28-07-2009, 07:38 PMالبته فراموش نشه باید تعداد ورتکس های کردن و یخه لباس با هم برابر باشه ... ♥ acetaminophen28-07-2009, 08:17 PMنمي دونم چرا ولي با cut و targetweld اصلا به هم وصل نميشن. connect جواب داد اما به غير از گردن آستينش به صورتش وصل مي شه. ديگه اينقد افتضاح بود كه عكسشو نذاشتم :43: N O V A L I S30-07-2009, 05:58 PMاگر زیر گردن پلی گنی داری حذفش کن و بعد از Attach کردن گردن به پائین تنه و کنترل تعداد ورتکس هاشون تو هر انتها (که با هم برابر باشن) تو سطح Edge از دستور Bridge استفاده کن و لبه ها رو یکی یکی به هم پل بزن و آخر سر هم ادیت های لازم رو انجام بده... http://www.megapic.ir/images/xhhfzm79nlkwnsgowii2.gif SSS_HHH_OOO30-07-2009, 06:20 PMاصلا واسه چی میخوای گردنو به لباس بچسبونی؟؟؟ خوب لباس جداس گردن هم ببر پایین یه مقداری از شونه ها رو بساز بهتر میشه که گردن آخه به لباس نمیچسبه : دی acetaminophen30-07-2009, 08:43 PMمرسي از همگي درست شد نمي دونستم بايد Attach كنم. گردنشو ساختم ولي حالا يه مشكل ديگه پيش اومده مي خوام لباس و صورتش رنگاي مجزا داشته باشن فك كنم بايد سر و بدنشو به 2 تا object تبديل كنم...:18: آخه بعد از اتچ يكي شدن. خوب چجوري اين كارو انجام بدم؟ http://img181.imageshack.us/img181/2208/90295263.png اصلا واسه چی میخوای گردنو به لباس بچسبونی؟؟؟ خوب لباس جداس گردن هم ببر پایین یه مقداری از شونه ها رو بساز بهتر میشه که گردن آخه به لباس نمیچسبه : دی تقصير من نيست توي هلپ مكس اينجوريه! :46: SSS_HHH_OOO30-07-2009, 08:55 PMنه لازم نیست دوتا آبجکت کنی این بخش میشه تکسچر کردن کار یه راه راحت اینه که یه multi material بسازی و دوتا متریال یکی برای سر یکی هم برای بدن بسازی بعد پلی های سر رو انتخاب کنی و بری تو editpoly تو بخش material id بهش مثلا مقدار 1 رو بدی و بعد پلی های لباس رو انتخاب کنی و material id رو روی 2 بذاری اینطوری متریال اولی که تو Multi material درست کردی به سر داده میشه و دومی به لباس N O V A L I S30-07-2009, 10:20 PMخوب کاری که آقا شهاب گفت بکن.. ولی به طور کلی برای این کار (جدا کردن یه المنت از یکی دیگه) از دستور Detach استفاده میشه.. همون دور و ورا بگردی پیدا می کنی لامسبو! سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 418]