تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816406276




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك مسئول قضايي: افزايش سن ازدواج امنيت اجتماعي را تهديد مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: يك مسئول قضايي: افزايش سن ازدواج امنيت اجتماعي را تهديد مي‌كند
خبرگزاري فارس: مدير كل پيگيري امور استان‌ها و سازمان‌هاي وابسته به قوه قضائيه گفت: افزايش سن ازدواج امنيت اجتماعي جامعه را تهديد مي‌كند.


به گزارش خبرگزاري فارس از قزوين، حسن حميديان پيش از ظهر امروز در دومين همايش سراسري شوراهاي حل اختلاف استان قزوين كه در سالن اجتماعات سازمان تبليغات اسلامي شهر قزوين برگزار شد، اظهار داشت: خانواده مسئله‌اي اجتناب‌ناپذير است و انسان در مسير تكامل خود به موضوع‌هاي زيادي برخورد مي‌كند كه مهم‌ترين آن ازدواج است.
وي ادامه داد: نخستين چيزي كه ازدواج به ارمغان مي‌آورد تعادل زندگي است و دومين نكته امنيت اجتماعي است.
مدير كل پيگيري امور استان‌ها و سازمان‌هاي وابسته به قوه قضائيه تصريح كرد: مطالعات متعدد آسيب‌شناسي نشان مي‌دهد كه در جامعه‌اي كه تعداد افراد مجرد زياد است، امنيت اجتماعي نيز كمتر است.
حميديان اضافه كرد: هويت واقعي فرزندان در خوانواده شكل مي‌گيرد البته مطالعات نيز نشان مي‌دهد اگر مشكلات فرزندان در خانواده بررسي شود نيازي به كميته امداد و نهادهاي اين چنيني نخواهيم داشت به همين دليل در اصل 10 قانون اساسي، خانواده مركز رشد و تعالي انسان‌هاست از اين رو كليه قوانين و مقررات بايد متناسب با شئونات خانواده باشد.
وي تصريح كرد: خانواده نهادي هنجارپذير است كه تمامي هنجارها نخست در خانواده شكل مي‌گيرد و سپس به صورت ارزش مثبت و منفي در جامعه درمي‌آيد چرا كه سلامت خانواده سلامت جامعه را نيز درپي دارد.
مدير كل پيگيري امور استان‌ها و سازمان‌هاي وابسته به قوه قضائيه ادامه داد: مهم‌ترين نكته، داشتن شخصيت قدرتمند است تا باعث ‌شود از هر ارتباطي نتيجه دلخواه را بگيريم و همچنين طرف مقابل را به سوي راه حلي كه دلخواهمان است هدايت كنيم.
استاندار قزوين نيز در اين همايش گفت: ما به عنوان دستگاه‌هاي اجرايي اگر خوب و مدبرانه استان را اداره كنيم، حجم كار خيلي كم مي‌شود.
سيد احمد نصري افزود: بدون آوردن مردم به صحنه هيچ دستگاهي قادر به انجام كاري نيست و قوه قضائيه كشور ما هنر و تدبيرشان اين بود كه توانسته‌اند هزار داوطلب را با علاقه جذب و فعال كنند و بخش عظيمي از كار خود را به اين عزيزان واگذار كنند.
در ادامه اين همايش رئيس كل دادگستري استان قزوين گفت: طي سه ماهه سال جاري، واحد شوراهاي حل اختلاف استان قزوين 24 هزار و 622 پرونده به ثبت رسيده كه 23 هزار و 55 پرونده مورد رسيدگي قرار گرفته است.
حسن قاسمي تصريح كرد: در شوراي حل اختلاف استان در تمام جلسات همواره تأكيد ما بر اين بوده كه بين طرفين صلح و سازش برقرار شود چرا كه گسترش فرهنگ صلح و سازش در جامعه يكي از اهداف تشكيل شوراي حل اختلاف است.
وي خاطرنشان كرد: از اين حيث پرونده‌هاي حقوقي كه مورد مصالحه قرار گرفته، چهار هزار و 327 پرونده و پرونده‌هاي كيفري كه به صلح و سازش خاتمه يافته سه هزار و 687 پرونده است.
در پايان اين مراسم از 38 نفر از فعالان شوراهاي حل اختلاف استان و شش نفر از برگزيدگان مسابقات فرهنگي، هنري و ورزشي با اهداي لوح تقدير شد.
انتهاي پيام،/ر
 پنجشنبه 13 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 444]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن