تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى رود، همچنان كه نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816728399




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در جشن اولين سالگرد تاسيس «پرس تي وي» عنوان شد «پرس تي وي» ديالوگ جديدي را با غرب آغاز كرده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در جشن اولين سالگرد تاسيس «پرس تي وي» عنوان شد «پرس تي وي» ديالوگ جديدي را با غرب آغاز كرده است
خبرگزاري فارس: يك برنامه ساز تلويزيوني گفت: راه‌اندازي «پرس تي وي» ديالوگ جديدي را با غرب آغاز كرده است.


به گزارش خبرنگار راديو و تلويزيون فارس، اولين سالگرد تاسيس شبكه جهاني «پرس تي وي» شب گذشته با حضور علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي، سيد ‌عزت‌الله ضرغامي رئيس سازمان صدا و سيما، محمد سرافراز معاون برون مرزي سازمان صدا و سيما، حسين مظفر رئيس شوراي نظارت صدا و سيما در مجلس، چند تن از سفراي كشورهاي مختلف، خانم ايوان ريد‌لي و آقاي گالوي دو تن از خبرنگاران و برنامه‌سازان پيشكسوت در شبكه «پرس تي وي» و خبرنگاران در سازمان ايراني مجامع بين‌المللي برگزار شد.
بنا بر اين گزارش در اين مراسم ايوان ريدلي گفت: 2 ميليارد نفر كه يك سوم جمعيت جهان را تشكيل مي‌دهند در دهه آينده سعي مي‌كنند زبان انگليسي ياد بگيرند پس اين زبان يك زبان جهاني است و راه‌اندازي «پرس تي وي» ديالوگ جديدي را با غرب آغاز كرده و خوشبختانه در آينده نيز از 10 ماهواره استفاده كرده و از پايانه اروپايي استفاده خواهد كرد.
وي افزود: وقتي ايران شبكه جهاني «پرس تي وي» را راه‌اندازي كرد دشمنان بالاي سر ما چرخ مي‌زدند و ما با اين كار توانستيم منتقدان دنيا را خاموش كرده و پروپاگانداي آنها را بي‌اثر كنيم. ما با تعادل و انصاف رو به روي اين شبكه‌ها خواهيم ايستاد. ما درباره چهارگوشه دنيا صحبت مي‌كنيم و مسئوليت‌هاي خود را خيلي مهم در نظر مي‌گيريم و نظرات همه را منعكس مي‌كنيم.
اين مجري ادامه داد: ما به سمت شنوندگان و بينندگاني مي‌رويم كه روشنفكر هستند مخصوصا در آمريكاي شمالي. من اخيرا بازديدي از زندان گوآنتانامو داشتم و وقتي از آن خارج شدم خدا را شكر كردم كه توسط آمريكا‌ييها دستگير نشدم.
وي ادامه داد: جنگ رسانه‌ها امروز براي قلبها و ذهن‌ها صورت مي‌گيرد و ما بايد در آن سهم داشته باشيم.
5 هزار خبرنگار در عراق قرار گرفته‌اند و دولت بوش به اين جمع‌بندي رسيده است كه افرادي را در سمت و سوي خود داشته باشد و اين به جنگ ويتنام باز مي‌گردد. ما با تلويزيون انگليسي زبان مي‌توانيم به قلبها رسوخ كنيم به ويژه اينكه 95 درصد آمريكايي‌ها تلويزيون دارند و روزانه 7 ساعت پاي آن مي‌نشينند.
وي ادامه داد: «پرس تي وي» مي‌تواند نقش مهمي را در زندگي خانواده‌هاي غربي ايفا كند و به آنها انگيزه بدهد و توانمندشان كند تا ذهنشان در مقابل بسياري از تصميماتي كه رهبرانشان مي‌گيرند روشن شود.
وي گفت: «پرس تي وي» در اولين سال تاسيس خود اعتماد بينندگان را جلب كرده اما ما نبايد خيلي از خود متشكر باشيم و بايد از زبان‌هاي ديگر هم استفاده كنيم چون برخي مي‌گويند تا سال 2010 متقاضيان زبان انگليسي به اشباع خواهند رسيد و ما بايد زبان‌هاي ديگر را هم در نظر بگيريم مانند زبان چيني.
ايوان ريد‌لي ادامه داد:ما رقابت سالمي با ديگران داريم و همه عضو يك خانواده هستيم و يك هدف جهاني را داريم كه آن بيان حقيقت است كه در دنياي امروز يك حركت انقلابي به شمار مي‌رود.
در اين مراسم همچنين جرج گالوي نيز گفت: امروز همه شما بايد به وجود شبكه «پرس تي وي» افتخار كنيد. 5/2 ميليارد نفر در سراسر دنيا به زبان انگليسي صحبت مي‌كنند و آن را درك مي‌كنند. اين زبان وجه رايج دنياست و «پرس تي وي» تصميم درستي گرفته كه از زبان انگليسي براي اولين حضور ايران در جهان استفاده كند. راه‌اندازي شبكه اسپانيايي زبان نيز در مرحله بعدي و انتخاب اين زبان هم خوب است.
وي اظهار داشت: براي ايران خيلي مهم است كه بتواند با مردم جهان صحبت كند چون وجهه كشور شما از طريق رسانه‌هاي غربي مخدوش شده است و مي‌گويند ايران يك كشور مهاجم و در پي ساخت اسلحه اتمي است بدون توجه به اينكه آژانس انرژي اتمي بارها اعلام كرده است كه چنين مدركي وجود ندارد.
وي ادامه داد: در حالي كه اسرائيل صدها كلاهك اتمي دارد و آنها مي‌گويند ما به خاطر آنكه گسترش سلاح‌هاي اتمي را محدود كنيم به كشوري كه سلاح اتمي ندارد (ايران) حمله مي‌كنيم.
وي افزود: به من مي‌گويند در ايران دموكراسي وجود ندارد اما 28 ميليون نفر در ايران پاي صندوق‌هاي راي رفتند كه اين رقم از تعداد آراي گردن براون خيلي بيشتر است چون كسي به او راي نداده و راي هم نخواهد داد علي‌رغم اينكه او نخست‌وزير يك كشور بزرگ است.
گالوي تصريح كرد: بي بي سي زماني پرچمدار بزرگ كشور من بود اما امروز تبديل به شركت سهامي بوش و بلر شده است و صرفا همان دروغ‌هايي كه آنها تهيه مي‌كنند از بي بي سي مي‌شنويم و يك لحظه هم تصور نكنيد كه شبكه‌هاي آمريكايي‌ و انگليسي ابزار دست رهبران كشورهاي خود نيستند. در رسانه‌هاي انگليسي حتي بعضي مواقع پولي هم براي تهيه اين اخبار داده نمي‌شود.
وي ادامه داد: رسانه‌هاي بزرگ دنيا كه فاكس نيوز بدترين آنهاست طوطي‌وار صحبت‌هاي اين دولت‌ها را تكرار مي‌كنند و آنها عمدتا دروغ مي‌گويند و رعايت اخلاق را هم نمي‌كنند. مثلا هيچ انصافي در تهيه و پخش خبر درباره غزه وجود ندارد. اين رسانه‌ها مي‌گويند يا با ما هستيد يا عليه ما و هيچ لازم نيست درباره آدم‌هايي كه از گرسنگي مي‌ميرند گزارش تهيه كنيد.
وي تصريح كرد: آنها مي‌گويند ديدگاه ما بهتر از شماست اما اگر خداوند زبان ما را قادر كند مي‌توانيم بر آنها فايق آييم و بت‌هاي دروغين آنها را بشكنيم.
من به شما قول مي‌دهم كه اگر بتوانيم از پايانه SKY در اروپا استفاده كنيم در چند ماه آينده بينندگان ما بسيار افزايش خواهند يافت چون عطش بسياري براي يافتن منبع حقيقت در دنيا وجود دارد و اگر پايانه‌هاي فني را براي توسعه اين شبكه فراهم كنيم در دومين سال تاسيس شبكه جهاني «پرس تي وي» اين شبكه گسترش بسياري خواهد داشت.
انتهاي پيام/
 پنجشنبه 13 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 248]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن