تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805452525




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همزمان با برگزاري چهارمين همايش بين‌المللي «دكترين مهدويت» نخستين جشنواره علمي، فرهنگي و هنري «آينده روشن» برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: همزمان با برگزاري چهارمين همايش بين‌المللي «دكترين مهدويت» نخستين جشنواره علمي، فرهنگي و هنري «آينده روشن» برگزار مي شود


تهران - خبرگزاري ايسكانيوز: جشنواره علمي، فرهنگي و هنري «آينده روشن» در راستاي توسعه، تبيين و تعميق باورداشت مهدويت به عنوان يكي از اركان معرفتي تشيع از سوي موسسه آينده روشن(پژوهشكده مهدويت) در سه بخش: فرهنگي - هنري، علمي – پژوهشي و رسانه اي برگزار مي شود .

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار گروه فرهنگي هنري باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"نشست خبري نخستين جشنواره علمي، فرهنگي و هنري «آينده روشن» صبح امروز در خانه هنرمندان برگزار شد.حجت‌الاسلام‌والمسلمين «عبدالله رضايي» دبير جشنواره علمي، فرهنگي و هنري «آينده روشن» گفت: اين جشنواره در راستاي توسعه، تبيين و تعميق باورداشت مهدويت به عنوان يكي از اركان معرفتي تشيع از سوي موسسه آينده روشن(پژوهشكده مهدويت) در سه بخش: فرهنگي - هنري، علمي – پژوهشي و رسانه اي برگزار مي شود.
وي افزود: اين جشنواره همزمان با برگزاري چهارمين همايش بين‌المللي «دكترين مهدويت» در 20 مردادماه سال جاري به مدت يك هفته برگزار مي‌كند . وي با اشاره به بخش فرهنگي- هنري اين جشنواره گفت:مسابقه داستان انتظار (در قالب داستان كوتاه و بلند)،مسابقه نمايشنامه نويسي انتظار، مسابقه فيلم هاي مهدوي (مستند و داستاني)، مسابقه فيلمنامه نويسي انتظار (ايده، طرح و فيلمنامه فيلم هاي كوتاه و بلند)، مسابقه وبلاگ نويسي انتظار، مسابقه طراحي و گرافيك انتظار، مسابقه عكس انتظار، به همراه انتخاب و تجليل از مراكز فعال مهدوي، و نيز بهترين طرح يا ايده اجرا شده در مورد مهدويت همراه با انتخاب كتاب سال ادب و هنر مهدوي (از ميان آثار منتشر شده طي سال هاي 1385 لغايت 1387) در نظر گرفته شده است بخش فرهنگي اين جشنواره را دربر مي گيرد .
وي افزود:در بخش علمي-پژوهشي از ميان برترين مقالات راه يافته به چهارمين همايش بين المللي دكترين مهدويت از آثار برگزيده داخلي و خارجي در حوزه مباحث سياسي و حقوقي تجليل خواهد شد. همچنين به برترين پژوهشگران عرصه مهدويت. برترين كتاب سال (علمي، پژوهشي) مهدويت(ارسال2نسخه از كتاب چاپ شده ضروري است) و برترين پژوهش هاي بنيادين و كاربردي، در قالب مقالات و پايان نامه هاي حوزوي و دانشگاهي جوايز نفيسي اهداء خواهد شد .
دبير جشنواره علمي، فرهنگي و هنري «آينده روشن» گفت: در بخش رسانه اي اين جشنواره هم انتخاب و تجليل از رسانه ها وفعالان رسانه اي كه نقشي موثر در ترويج فرهنگ و معارف مهدوي بر عهده داشته اند، در موضوعات: برترين رسانه مكتوب.، برترين پايگاه اطلاع رساني، برترين برنامه وشبكه تلويزيوني، برترين برنامه وشبكه راديويي، فعال ترين خبرنگاران حوزه مهدويت ، انجام مي شود.وي همچنين خاطرنشان كرد: خبرگزاري موسسه آينده روشن از شركت و داوري در اين جشنواره كنار گذاشته شده است.
وي در خصوص داوري اين بخش گفت:داوري اين بخش را فعالان و صاحب نظران حوزه رسانه به عهده دارند.وي از برگزاري اولين سمفوني «انتظار موعود» خبر داد و گفت: اين سمفوني به مدت سه شب توسط اركستر سمفونيك تهران در تالار وحدت برگزار مي شود كه در اركستر ملي اكراين ضبط شده آهنگسازي آن را بهزاد عبدي به عهده داشته است .
حجت‌الاسلام‌والمسلمين «عبدالله رضايي» همچنين در خصوص برنامه هاي جانبي اين جشنواره گفت:برپايي گالري عكس انتظار از 20 مردادماه سال جاري در مجموعه برج آزادي به مدت يك هفته و برگزاري نمايشگاهي از آثار برتر در سالن اجلاس سران كشورهاي اسلامي در 24 مردادماه سال جاري به مدت دو روز به‌عنوان بخش‌هاي مهم و جانبي اين جشنواره محسوب مي شوند . وي افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و بنياد رودكي كمك هاي مادي و معنوي بسياري به اين جشنواره كرده اند.
رضايي در ادامه درباره مهلت آثار علمي، فرهنگي و هنري اين جشنواره گفت: علاقه‌مندان مي‌توانند آثار خود را در زمينه‌هاي مختلف تا پنجم مردادماه سال جاري با پست سفارشي به نشاني دبيرخانه مركزي واقع در قم، بلوار 45 متري شهيد صدوقي، بيست متري فجر پلاك 112 و نشاني دبيرخانه تهران واقع در تهران، خيابان فاطمي، خيابان جويبار، كوچه غفاري، پلاك 38 ارسال كنند.
نخستين جشنواره علمي، فرهنگي و هنري «آينده روشن» 20 تا 27 مرداد ماه سال جاري همزمان با چهارمين همايش بين‌المللي «دكترين مهدويت» برگزار مي شود .
 چهارشنبه 12 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 278]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن