تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حق، سنگين و تلخ است و باطل، سبك و شيرين و بسا خواهش و هوا و هوسى كه لحظه اى بيش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816482304




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توره آبي پوش مي‌شود، عماد رضا قرمز


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: توره آبي پوش مي‌شود، عماد رضا قرمز


فوتبال- مهدي معزي:
در بازار راكد ترانسفرها، هيأت فوتبال استان تهران ديروز، روز نسبتا شلوغي را پشت سرگذاشت با ثبت اسم 4 بازيكن!

حسين كاظمي هافبك فصل قبل تيم سپاهان و هادي شكوري بازيكن تيم ذوب آهن ديروز با ثبت قرارداد در هيأت فوتبال تهران به باشگاه استقلال منتقل شدند و ‌‌مرتضي مولائيان از هماي تهران و محسن ميرابي از پاس همدان با تيم راه آهن تهران قرارداد امضا كردند. همچنين ‌‌رحمان احمدي دروازه‌بان سابق تيم سايپا ديروز با عقد قراردادي 2 ساله راهي تيم سپاهان اصفهان شد و بهمن طهماسبي بازيكن فصل گذشته مقاومت سپاسي شيراز هم ديروز به تيم سپاهان اصفهان منتقل شد.اما شايد امسال بهتر باشد كه به جاي كشف بمب‌ها، به جدايي طلب‌ها پرداخت.

يكي از اين افرادي كه ساز جدايي زده، مجتبي جباري است. انگار در برنامه‌هايش، استقلال اولويتي ندارد. همان طور كه خود مجتبي جباري مي‌گويد، داستان رفتن او به المپيك مارسي هنوز منتفي نشده است. مدير برنامه‌هاي او مشغول مذاكره با بندرنشينان فرانسه است و تا 2 هفته ديگر همه چيز مشخص مي‌شود.

درصورتي كه اين ترانسفر صورت نگيرد، اولويت بعدي جباري رفتن به امارات است. اما اين طور كه از زبان خودش شنيده مي‌شود اگر نتوانست به ليگ امارات برود و مجبور شود در ايران بماند اولويت اولش استقلال است و درصورت عدم‌توافق با اين تيم به ساير تيم‌هاي ايراني فكر مي‌كند. «من در درجه اول دوست دارم كه به اروپا بروم و فكر مي‌كنم اگر بازي ملي بيشتري داشتم، لژيونر شدنم راحت‌تر انجام مي‌شد. به‌هرحال اولويت من براي انتخاب تيم فصل آينده اول اروپاست و اگر نشد يك كشور عربي كه احتمالا امارات است كه البته ميان انتخاب مجدد استقلال و يك تيم عربي دچار ترديد هستم و هنوز در اين مورد تصميم قطعي و نهايي را نگرفته‌ام.»

اما به غير از جباري كه اين برنامه را براي خودش ريخته، نوازي هم جايي در ليست امير قلعه نويي ندارد. آن طور كه خود نوازي به خبرنگار همشهري گفت، بايد او را در فصل بعد در تيم ديگري ببينيم:« از اين وضعيت خسته شده‌ام. دو سال است كه اين بي‌احترامي‌ها را مي‌بينم. جواني‌ام را براي اين تيم گذاشتم ولي حالا اين رفتار را با من مي‌كنند.»

اما در اردوگاه سرخ‌ها هم اخبار نقل و انتقالات رفتني‌ها اسمي‌ترند. بعد از اينكه گفته شد نوروزي، بازيكن داماش ايرانيان با پرسپوليس قرارداد بسته(!)شنيده مي‌شود حسين شرفي، هافبك تهاجمي صنايع اراك با قهرمان ليگ برتر ثبت كرده است. حسين بادامكي كه چند روزي است با پيغام موبايل خاموشش مواجه مي‌شويم، هنوز حركتي براي فصل بعد نكرده. شهراد ناظمي، مدير برنامه‌هاي جديد او خبر مي‌دهد:

« بادامكي البته با هيچ باشگاهي مذاكره جدي‌اي نداشته و با اين كار بيشتر قصد دارد به رقمي كه دلش مي‌خواهد در قراردادش برسد. زماني كه كاشاني هنوز در پرسپوليس بود او از باشگاه 250 ميليون تومان مي‌خواست اما به خاطر تعيين سقف قرارداد در باشگاه، كاشاني با او موافق نبود. حالا اما با آمدن داريوش مصطفوي ديگر سقف قراردادي وجود ندارد و بادامكي شانس زيادي براي رسيدن به خواسته‌اش دارد.»

اما به غير از بادامكي، عليرضا نيكبخت واحدي و حسين كعبي هم هنوز با پرسپوليس تمديد نكرده‌اند. نيكبخت البته با توجه به اينكه بازگشت قطبي به پرسپوليس منتفي شده احتمالا براي عقد قرارداد اقدام خواهد كرد. كعبي اما منتظر معلوم شدن سرمربي پرسپوليس است. اين طور كه شنيده مي‌شود كعبي حاضر نيست با افشين پيرواني به‌عنوان سرمربي كار كند و منتظر است سرمربي فصل آينده سرخپوشان مشخص شود.

اما به غير از اين سه جدايي‌طلب، سيدمهدي واعظي هم حرف آخرش را زده: «اگر مطالباتم را ندهند، هرگز در پرسپوليس نمي‌مانم. چرا آدم بايد هميشه ضرر كند. مسئولان باشگاه فقط امروز و فردا مي‌كنند. هر وقت به دفتر مصطفوي رفتم، دست خالي برگشتم. تصميم گرفتم اگر پولم را ندهند، قراردادم را تمديد نكنم.»

اما بررسي شايعات هم جالب است. امروز تكليف ابراهيم توره مهاجم آفريقايي فصل گذشته پيكان مشخص مي‌شود. او كه قبل از شروع فصل نقل و انتقالات در فهرست خريد استقلال بود، طبق عرف، مورد توجه پرسپوليس هم قرار گرفته. طي چند روز گذشته اخبار متناقضي در مورد تيم آينده او شنيده مي‌شود. از طرفي منابع نزديك با باشگاه پرسپوليس از توافق قطعي مدير برنامه‌هاي توره با داريوش مصطفوي خبر مي‌دهند و از سويي ديگر منابع نزديك به باشگاه استقلال از ثبت شدن قرارداد توره با استقلال. اما يكي از منابع آگاه در باشگاه استقلال در اين مورد مي‌گويد:« شك نكنيد توره استقلالي است.»

اما شايعه ديگر؛ مهاجم عراقي تيم فوتبال سپاهان اصفهان در آستانه عقد قراردادي
سه ساله با باشگاه پرسپوليس تهران قرار دارد. مدير برنامه‌هاي عماد محمد رضا هم خبر انتقال اين مهاجم عراقي به تيم پرسپوليس را مورد تاييد قرار داد. روز گذشته مذاكرات نهايي براي انتقال عماد رضا با داريوش مصطفوي مدير عامل پرسپوليس انجام شد، اگرچه درخصوص ميزان مبلغ قرار داد 370 ميليوني اختلاف نظر وجود دارد. عماد رضا ديروز بعداز‌ظهر با حضور در دفتر باشگاه سپاهان به‌طور كامل با اين تيم اصفهاني تسويه حساب كرد و براي نهايي شدن مذاكراتش با سرخ پوشان امروز با مسئولان باشگاه پرسپوليس ديدار خواهد كرد. مسئولان پرسپوليس قصد دارند با عقد قراردادي سه ساله او را جذب كنند كه سال سوم قرارداد به‌صورت مشروط است.از طرف ديگر، سياوش اكبرپور ديروز در تمرين استقلال تهران حاضر شد تا استقلالي شدنش بيشتر بپيچد. البته اكبرپور پيشنهادات ديگري هم دارد.

او براى حضور در اروپا، امارات و يا استقلال هنوز تصميم نهايى‌اش را نگرفته است: «مديربرنامه‌هايم به امارات رفته تا پيشنهادهاى جديد را در مورد من به‌صورت جدى پيگيرى كند. ۲ پيشنهاد اروپايى به من ارائه شده كه يكى از آنها از كشور دانمارك است. البته پيشنهاد مالى ارائه شده از سوى تيم دانماركى چندان خوب نيست. البته به غير از تيم دانماركى يك تيم ديگر اروپايى هم به من پيشنهاد داده كه بايد دقيقاً بررسى شود. اول بايد تكليفم با تيم اماراتى و ۲ تيم اروپايى مشخص شود تا بعد با استقلالى‌ها صحبت كنم. اگر پيشنهاد مالى اروپايى‌ها و اماراتى‌ها زياد تفاوتى با پيشنهاد مالى استقلال نداشته باشد، قطعاً استقلال را به آنها ترجيح مي‌دهم.»

تاريخ درج: 12 تير 1387 ساعت 12:29 تاريخ تاييد: 12 تير 1387 ساعت 17:18 تاريخ به روز رساني: 12 تير 1387 ساعت 17:04
 چهارشنبه 12 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 241]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن