تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قصد ما این است که نمیریم تا توبه کنیم، ولی توبه نمی کنیم تا اینکه می میریم
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815761740




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حائري شيرازي: چرا باوجودالگوهايي مثل علي(ع)هنوزقهرمان مصرف دردنياهستيم؟ مديران تا كي مي‌خواهندبراي هم كف بزنند؟ همت‌وجرأت رييس‌جمهورقابل تقديراست بشرطي‌كه..


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: حائري شيرازي: چرا باوجودالگوهايي مثل علي(ع)هنوزقهرمان مصرف دردنياهستيم؟ مديران تا كي مي‌خواهندبراي هم كف بزنند؟ همت‌وجرأت رييس‌جمهورقابل تقديراست بشرطي‌كه..


خبرگزاري دانشجويان ايران - شيراز
سرويس: شهرستان‌ها

نماينده ولي‌فقيه در فارس و امام‌جمعه شيراز با بيان اين كه ريشه بسياري از ناهنجاري‌ها در قضا و اجرا، به وجود يك ناهنجاري در قانون برمي‌گردد، گفت: براي نمونه علت اين كه يك روز ماليات كارخانه‌اي را 650 ميليون تومان و روز بعد 65 ميليون تومان مي‌نويسند، چيست؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) - منطقه فارس - آيت‌الله محي‌الدين حائري‌شيرازي، با اشاره به اين كه يك اشكال در قانون به هزاران مشكل در اجرا تبديل مي‌شود، به كثرت پرونده‌هاي قضايي اشاره كرد و گفت: قانون بايستي درست باشد تا خلاف قانون‌كردن، منكر شود، اما وقتي قانون منكر باشد، تجري بر قانون معروف مي‌شود.

وقتي قابليت اجرايي قانون ضعيف باشد، زمينه تخطي بر قانون در جامعه فراهم مي‌شود

وي كه در جمع صنعتگران و معدنكاران نمونه شيراز سخن مي‌گفت، افزود: وقتي قابليت اجرايي قانون ضعيف باشد، زمينه تخطي بر قانون در جامعه فراهم مي‌شود. كسي كه حاضر نيست در برابر تخلفات خود يك هزارم، غرامت بپردازد، نبايد كار اجرايي بر عهده بگيرد.

آيت‌الله حائري‌شيرازي گفت: مجري دولتي ضمانت نمي‌پردازد و نگران خراب شدن كار نيست، حتي براي استعلامي كه مي‌تواند يك روزه جواب دهد، 20 روز تأخير مي‌كند. چرا چيزي را كه سيستم دولتي مي‌تواند يك روزه پاسخ دهد، 16 روز به طول مي‌كشد تا آنجا كه ادامه حيات كارخانه دشوار مي‌شود؟

مديران تا كي مي‌خواهند براي همديگر كف بزنند؟

با انتقاد از فضاي حاكم بر دارايي و ماليات؛

علت اين كه يك‌روز ميزان ماليات يك كارخانه را650 ميليون تومان و روز بعد 65 ميليون تومان مي‌نويسند، چيست؟

همت و جرأت رييس‌جمهور قابل تقدير است، به شرط آنكه بدنه سيستم دولتي صدور استعلامي را 15 روز به تأخير نيندازد و ماليات 60 ميليوني را 650 ميليون ننويسد!

نماينده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبري، همچنين از فضاي حاكم بر دارايي و ماليات انتقاد كرد و گفت: علت اين كه يك روز ميزان ماليات يك كارخانه را 650 ميليون تومان و روز بعد 65 ميليون تومان مي‌نويسند، چيست؟ براي اين كه ارباب رجوع بايد يك چيزي به طرف محاسبه بپردازد؟ آن هم در زماني كه رييس‌جمهور درستكاري كشور را اداره مي‌كند؟

وي افزود: همت و جرأت رييس‌جمهور قابل تقدير است، به شرط آنكه بدنه سيستم دولتي صدور استعلامي را 15 روز به تأخير نيندازد و ماليات 60 ميليوني را 650 ميليون ننويسد.

امام‌جمعه شيراز گفت: مسوولان بايد براي حفظ درستكاري اين رييس‌جمهور قدعلم كنند و وزير مربوطه بايد آبروي رييس‌جمهور را حفظ كند.

با انتقاد از ادامه تصدي‌گري دولت؛

در حال حاضر رقابتي نبودن صنايع باعث شده كه صنعت و دانشگاه با هم ارتباط نگيرند

به گزارش ايسنا، وي در بخش ديگر سخنانش، از ادامه تصدي‌گري دولت هم انتقاد كرد و گفت: اگر رقابتي بين صنايع پيش آيد و دولت در جايگاه طبيعي خود كه جايگاه هدايت و نظارت است، قرار بگيرد، ارتباط دانشگاه و صنعت هم فراهم مي‌شود، اما در حال حاضر رقابتي نبودن صنايع باعث شده كه صنعت و دانشگاه با هم ارتباط نگيرند.

چرا با وجود الگوهايي مثل علي(ع) هنوز قهرمان مصرف در دنيا هستيم؟

آيت‌الله حائري‌شيرازي اظهار كرد: دليل اين كه چرا باران نمي‌بارد را بايد در كاميون‌هاي نان‌خشكي جست‌وجو كنيم كه سر از دامداري‌ها در مي‌آورند.

وي با بيان اين كه جامعه بد تربيت شده است، افزود: فدك را از علي(ع) غصب كردند، اما با اين همه درختي كه كاشت و اراضي كه احياء كرد، هيچگاه به زمين‌خواري متهم نشد. آن‌ حضرت در توليد مقام بالايي داشت، به گونه‌اي كه 40 هزار گوسفند زكات يك سال اوست، اما در مصرف صرفه‌جوترين افراد بود.

به گزارش ايسنا، نماينده ولي‌فقيه در استان فارس گفت: علي(ع) كمترين مصرف و بيشترين توليد را داشت. ما هم كمترين مصرف او را مي‌گوئيم، اما بيشترين توليد او را از ترس كمونيست‌ها بازگو نمي‌كنيم!

وي با طرح اين پرسش كه "چرا با وجود الگوهايي مثل علي(ع)، هنوز قهرمان مصرف در دنيا هستيم؟، افزود: يارانه‌ها و قيمت‌هاي غيرواقعي باعث اسراف در جامعه شده است.

قانونگذاران ما مثل پزشكان نسخه مي‌نويسند كه هيچ‌كس نمي‌تواند آن را بخواند

مجلس شوراي اسلامي مثل حركات سريع ورزشي روزانه 10 تا 15 قانون تصويب مي‌كند

امام‌جمعه شيراز همچنين از نحوه قانونگذاري در كشور انتقاد كرد و گفت: قانونگذاري ما مثل پزشكان نسخه مي‌نويسند كه هيچ‌كس نمي‌تواند آن را بخواند.

وي گفت: مجلس شوراي اسلامي مثل حركات سريع ورزشي، روزانه 10 تا 15 قانون تصويب مي‌كند، در حالي كه قوانين بايد جامع باشند.

آيت‌الله حائري‌شيرازي افزود: قانون بايد مثل نان ميبد باشد كه شش ساعت در تنور مي‌گذارند تا 6 سال قابل مصرف باشد.

وي گفت: نمايندگان مجلس از كارشناسان بخش خصوصي به عنوان كارشناس رسمي بيشتر مشورت بگيرند. نظرات بخش خصوصي كه درگير با كار است، بيشتر از نظرات دارندگان مدارك تحصيلي قابل اعتناست.

نماينده ولي‌فقيه در استان فارس همچنين از استاندار فارس خواست كارشناساني از بخش خصوصي را به عنوان مشاور خود انتخاب كند.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 12 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 250]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن