تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816293905




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از چهارگوشه كشور


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: كوتاه از چهارگوشه كشور
ايجاد دانشكده علوم و فنون دريايي در دانشگاه هرمزگان‌

بندرعباس ---- خبرنگار اطلاعات: دانشكده علوم و فنون دريايي دانشگاه هرمزگان از مهر ماه دانشجو مي‌پذيرد.‌

رئيس دانشگاه هرمزگان با بيان اين مطلب گفت: در سفر هيأت دولت در اسفند ماه گذشته به اين استان 11 پروژه عمراني دانشگاهي به تصويب رسيد كه اين تعداد پروژه در بين دانشگاههاي كشور بي‌سابقه بوده است.

دكتر نوحه‌گر با بيان اينكه 4 هزار و 600 دانشجو در 27 رشته كارداني، كارشناسي و كارشناسي ارشد در دانشگاه هرمزگان مشغول تحصيل هستند، شمار اعضاي هيأت علمي اين دانشگاه را 108 نفر عنوان كرد.

گشايش بيست و پنجمين شهرداري هرمزگان‌

* شهر رويدر، به 24 شهر استان هرمزگان پيوست و شهرداري اين شهر مورد بهره‌برداري قرار گرفت.

استاندار هرمزگان در مراسم بهره‌برداري از شهرداري رويدر گفت: توجه به مناطق كمتر برخوردار كشور از اهداف اساسي انقلاب اسلامي و دولت نهم است.

شهر رويدر از توابع شهرستان خمير با جمعيتي بالغ بر 5 هزار و 500 نفر به عنوان بيست و پنجمين شهر هرمزگان صاحب شهرداري شد و استانداري هرمزگان تلاش مي‌كند تا در تخصيص برخي اعتبارات عمراني به اين مناطق سهم بيشتري را در نظر بگيرد.

بهره‌برداري از 2 واحد توليدي صنعتي در شاهرود

سرويس شهرستانها: بهره‌برداري از واحدهاي توليد قطعات يدكي ماشين‌آلات حفاري و بسته‌بندي مرغ در شهرك صنعتي شاهرود آغاز شد.‌

به گزارش ايرنا واحد توليد قطعات يدكي ماشين‌آلات حفاري با سرمايه‌گذاري سه ميليارد و 400 ميليون ريال در زميني به مساحت دو هزار متر مربع و در 500 مترمربع زيربنا احداث شده است و 12 نفر در آن مشغول به كار شده‌اند.‌

همچنين واحد قطعه‌بندي، بسته‌بندي و انجماد مرغ با ظرفيت توليد سالانه دوهزار و 500 تن مرغ مورد بهره‌برداري قرار گرفت.‌

رئيس اداره صنايع و معادن شاهرود در اين خصوص گفت: با راه‌اندازي اين واحد صنعتي كه با سرمايه هفت ميليارد و 700 ميليون ريال در زميني به مساحت دوهزار و 220 متر مربع و در يك هزار و 100 متر مربع زيربنا ساخته شده است 30 نفر مشغول به كار شده‌اند.

‌‌ افزود: اين دو واحد توليدي چهار ميليارد ريال تسهيلات از بانكها دريافت كرده‌اند.‌

مسئولان فرهنگي سيستان و بلوچستان نقش مهمي‌ در انتقال ارزشهاي دفاع مقدس دارند

زاهدان ----- خبرنگار اطلاعات: ‌‌ مدير كل بنياد حفظ و نشر ارزشهاي دفاع مقدس در سيستان و بلوچستان گفت: مسئولان فرهنگي استان نقش مهمي در انتقال ارزشهاي دفاع مقدس به جوانان بر عهده دارند. ‌

سرهنگ پاسدار محمد اعرابي در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: رسانه‌ها در اين ميان بايستي به نحو مطلوبي نقش مؤثر خود را ايفا كنند. ‌

‌ وي ادامه داد: كار فرهنگي و تاثير آن هيچ زمان از عهده يك نهاد يا يك ارگان بر نمي‌آيد بلكه عزم جدي و مشاركت و همدلي را نياز دارد. ‌‌ وي تاكيد كرد: ارزشهاي دفاع مقدس بايد به نحو مناسبي در فكر و انديشه نسل جوان انتقال يابد به طوري كه قابل پذيرش براي نسل جوان باشد. ‌

برگزاري همايش مشاوره ژنتيك در قم‌

قم ---- خبرنگار اطلاعات: همايش علمي مشاوره ژنتيك در قم برگزار شد.‌

اين همايش با هدف آشنايي بيشتر كادر پزشكي با مسايل ژنتيكي و ضرورت مراجعه افراد به مراكز مشاوره با حضور 300 نفر از پزشكان عمومي، پرستاران و كادر مامايي در دانشگاه علوم پزشكي قم برگزار شد.

دكتر محمدرضا سليقه معاون پيشگيري بهزيستي قم در حاشيه اين همايش گفت: مشاوره ژنتيك در بهزيستي قم از سال 76 آغاز شده است اما تاكنون فقط 6 هزار زوج جوان براي مشاوره مراجعه كرده‌اند.وي افزود: بهترين زمان انجام مشاوره ژنتيك قبل از ازدواج و بارداري است.

تأسيس مراكز آموزشي نيمه‌حوزوي در شهريار

كرج ----- خبرنگار اطلاعات: مراكز و محافل آموزشي نيمه‌حوزوي كه اغلب بانوان به آنها مراجعه مي‌كنند، در شهريار شناسايي و در قالب جديد تأسيس مي‌شوند.‌

حجت‌الاسلام كوششي رئيس سازمان تبليغات اسلامي شهريار گفت: در راستاي اجراي اين طرح در سطح شهريار دو مركز با عنوان مراكز آموزشي نيمه‌حوزوي تأسيس شده است كه با برگزاري كلاسهاي تكدرس با ريشه معارف اسلامي افراد بويژه بانوان رااز رفتن به‌ سمت عرفانهاي كاذب دور مي‌كند و شركت‌كنندگان در اين كلاسهاي تكدرس در پايان دوره مدرك رسمي و گواهينامه دريافت مي‌كنند.

وي، سوق دادن و هدفمند كردن آموزشهاي اين مراكز و محافل به سمت آموزشهاي اسلامي را از اهداف اين طرح ذكر كرد.وي اظهار داشت: فرق ميان اين مراكز با مراكز حوزوي اين است كه مراكز حوزوي بايد كتب خاص را در دوره‌اي خاص بگذرانند تا در نهايت بتوانند مدركي دريافت كنند ولي در مراكز آموزشي نيمه‌حوزوي متناسب با نيازهاي مناطق بومي مختلف و علاقه افراد دوره‌هاي تكدرس گذاشته مي‌شود.

آزادي 2500 زنداني در كرج‌

* 2500 مددجوي ندامتگاه قزلحصار از آغاز سال جاري تاكنون آزاد شده‌اند.

مدير ندامتگاه قزلحصار گفت: اين مددجويان در اجراي سياستهاي قوه قضائيه مبني بر كاهش جمعيت زندانيان آزاد شدند.

سيدعلي حسيني، افزود: طبق دستور رئيس قوه قضائيه، كساني كه سه ماه از حبسشان باقي مانده و 10 ميليون ريال جريمه دارند و افرادي كه 6 ماه از حبس آنان باقي مانده و دو ميليون ريال جريمه دارند، مشمول آزادي هستند.

وي گفت: انتظار مي‌رود با استفاده از قانون بخشودگي و آزادي زندانيان، زمينه بازگرداندن شمار زيادي از آنان به كانون خانواده‌هايشان فراهم شود.

حسيني خاطرنشان كرد: با توجه به اين كه اغلب مددجويان اين ندامتگاه در ارتباط با جرايم موادمخدر محكوم به زندان شده‌اند، طرحهاي فرهنگي و تربيتي براي كاهش اين گونه جرايم در زندان قزلحصار در حال اجرا است.‌

برطرف شدن مشكل افت فشار آب كرج‌

* افت فشار و كمبود آب در كمالشهر كرج با اجراي خط توزيع اصلي آب آشاميدني شماره پنج اين شهر برطرف شد.

به گزارش روابط عمومي شركت آبفاي غرب استان تهران، مديرعامل‌ اين شركت هزينه اجراي اين خط را در مجموع هفت ميليارد و 500 ميليون ريال ذكر كرد و گفت: اين اعتبار براي خريد لوله و عمليات لوله‌گذاري هزينه‌ شده است.

اصغر رياضتي، همچنين از موافقت شوراي اسلامي شهر كمالشهر براي اختصاص يك قطعه زمين به منظور ساخت مخزن ذخيره آب خبر داد و اظهار داشت: براساس مطالعات، شبكه آب آشاميدني منطقه كمالشهر در حدود20 سال آينده به 33 هزار مترمكعب مخزن ذخيره زميني نياز دارد.

اين مسئول خاطرنشان كرد: اكنون يك مخزن پنج هزار مترمكعبي با 85 درصد پيشرفت كار و واگذاري قطعه زمين شوراي شهر كمالشهر براي احداث مخزن 15 هزار مترمكعبي بخش عمده‌اي از اين نيز برطرف خواهد شد.‌

اضافه شدن اتوبوس كولردار به ناوگان شهري دزفول‌

دزفول -- خبرنگار اطلاعات: 7 دستگاه اتوبوس كولردار زامياد به ناوگان اتوبوسراني دزفول پيوست با مشاركت وزارت كشور و شهرداري دزفول اين تعداد اتوبوس خريداري شده است.‌

در مراسمي كه به همين منظور در شوراي اسلامي شهر دزفول برگزار شد، ابتدا مهندس رضا رجو رئيس شوراي شهر، گفت: پارسال 15 دستگاه اتوبوس كولردار خريداري شد و امسال نيز 22 دستگاه، كه امروز 7 دستگاه به ناوگان اتوبوسراني پيوست و بقيه نيز به زودي به ناوگان خواهد پيوست.

در ادامه مهندس محمدعلي دوايي‌فر شهردار دزفول نيز اظهار داشت: تقاضاهاي مردم افزايش يافته و خوشحالم كه احساس مي‌كنم مردم از مسئولان اظهار رضايت دارند و اميدواريم روز به روز شاهد مكانيزه شدن خدمات باشيم.

‌افتتاح ساختمان آتش نشاني و خدمات شهري نصيرآباد

بخش گلستان --- خبرنگار اطلاعات: ساختمان آتش نشاني و خدمات شهري شهرداري با حضور امام جمعه اين شهر و معاون عمراني فرمانداري رباط كريم افتتاح شد.

در اين مراسم مهندس تيماجي سرپرست شهرداري نصير آباد گفت: اگر تمامي فعاليت‌هاي ما بر مبناي رضايتمندي مردم باشد، قطعاً كارها با سرعت پيش خواهد رفت و در اين شهر نيز ما با حمايت اعضاي شوراي شهر دست به اقدامات وسيع عمراني زديم كه در آينده نه چندان دور چهره شهر متحول خواهد شد. ‌

وي با اشاره به پروژه‌هاي در دست اقدام اضافه كرد: ساخت پارك محله‌اي به مساحت 2 هكتار، اجراي پروژه رمپ ورودي شهر، اصلاح پل زيرگذر ورودي شهر، احداث ساختمان حوادث غيرمترقبه، پيگيري تحويل ميني لودر از سازمان شهرداري‌ها، پيگيري تامين زمين براي ساخت ورزشگاه 5 هزار نفري، پيگيري تامين زمين براي ايجاد پايانه مسافربري به مساحت 9600متر مربع و... از اهم برنامه‌هاي شهرداري است.




 چهارشنبه 12 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 236]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن