تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب شود و غمش از بين برود بايد گره از كار گرفتارى باز كند....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803346264




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مهران رجبي:دوست ندارم زياد در تلويزيون ديده بشوم


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: مهران رجبي:دوست ندارم زياد در تلويزيون ديده بشوم
شد،مهران رجبي گفت: من زمانيكه قرار شد نقش «ميرزا علي اصغر» پدر دكتر قريب را بازي كنم، مدت زمان كار سه ماه مشخص شد ولي بعدا به 5 سال رسيد.
بازيگر نقش پدر دكتر قريب با بيان اينكه دوست ندارم زياد در تلويزيون ديده بشوم، گفت: به قدري كار در روزگار قريب طولاني شد كه تا تكرار قسمت آخر هم پخش نشود، باور نمي‌كنم كه كارم در اين پروژه به پايان رسيده است.
به گزارش در نشست نقد و بررسي مجموعه تلويزيوني «روزگار قريب» كه با حضور كيانوش عياري(كارگردان)، آفرين عبيسي (ميانسالي زري مامان)، مهران رجبي(پدر دكتر قريب)، ناصر هاشمي(ميانسالي دكتر قريب)، شهاب كسرايي(جواني دكتر قريب)، شبنم عرفي‌ن‍ژاد (كارگردان فيلم‌هاي پيش درآمد) و پرهام كرمي (كودكي دكتر قريب) در خبرگزاري فارس برگزار شد،مهران رجبي گفت: من زمانيكه قرار شد نقش «ميرزا علي اصغر» پدر دكتر قريب را بازي كنم، مدت زمان كار سه ماه مشخص شد ولي بعدا به 5 سال رسيد.
وي كه در لابه لاي سخنان خود به بيان خاطراتي از دوران ساخت روزگار قريب و فيلم بيدار شعر آرزو نيز پرداخت، گفت: من قرار بود كه فقط دوره جواني پدر دكتر را بازي كنم اما يك روز آقاي عياري گفتند كه ما چهره‌اي مانند شما در كهنسالي ايشان چگونه پيدا كنيم؟ تست گريم رويم انجام شد و در ادامه موافقت كردند كه من نقش كهنسالي ايشان را هم بازي كنم.
رجبي كه در حال حاضر مجموعه «سه در چهار» نيز با بازي او در حال پخش است، با بيان اينكه من برايم فرقي نمي‌كند كه از قبل فيلمنامه‌ را به طور كامل بخوانم يا نه، اظهار داشت: اساسا كاري كه عياري مي‌سازد، خيلي احتياجي به اين ندارد كه حتما فيلمنامه‌اي در كار باشد، چون او اهل تغيير است و در زمان ساخت فيلمنامه را خيلي تغيير مي‌دهد و ممكن است اصلا داستان كاملا عوض شود و ما تا تكرار قسمت آخر هم پخش نشود، باور نمي‌كنيم كه كارمان در اين سريال به پايان رسيده است.
مهران رجبي با بيان اينكه اين روزها پيشنهادهايم زياد شده و دوست ندارم بيش از حد در تلويزيون ديده بشوم، درباره بخش‌هاي حذف شده سريال گفت: بخش‌هايي از حذفيات سريال كاملا به حق بود. مثلا حذف بخش كشتار ارامنه توسط عثماني‌ها به جا بود و مسائل ملي را در نظر داشت و در بخش‌هاي ديگر هم همين گونه كه فكر مي‌كنم پرداختن به آنها لازم نباشد.
در ادامه اين نشست «پرهام كرمي» بازيگر دوران كودكي دكتر قريب نيز گفت: من از طريق پويا برادر بزرگترم وارد سينما شدم و آقاي عياري من را براي اولين بار در فيلم «صورتي» ديده بود.از آنجا هم با من تماس گرفتند.
وي گفت: البته برادرم را كه سال‌ها پيش در فيلم شاخ گاو بازي كرده بود، بعد از گذشت چند سال اتفاقي ديده و شناخته بودند. به دفتر آقاي عياري رفتيم و صحبت كرديم و قرار شد در اين سريال بازي كنم. اين كار تنها كاري بود كه در آن تست از من نگرفتند. الان هم مشغول كار در سريال «معلم كوچولو» كار آقاي قناعت هستم.
 سه شنبه 11 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 179]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن