تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):آن که در کاری که نافرمانی خداست بکوشد امیدش را از دست می دهد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820347037




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير كل جديد تامين اجتماعي استان اردبيل معرفي شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير كل جديد تامين اجتماعي استان اردبيل معرفي شد
خبرگزاري فارس: طي مراسمي با حضور معاون امور استان‌هاي سازمان تامين اجتماعي كشور، مدير كل جديد تامين اجتماعي استان اردبيل معرفي شد.
به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، در اين مراسم كه بعد از ظهر امروز برگزار شد، معاون پشتيباني استاندار اردبيل گفت: تامين اجتماعي به عنوان متولي رفاه و آتيه مردم نقش اساسي در توسعه زيرساخت‌هاي اجتماعي و اقتصادي كشور دارد و بايد از بخشي‌نگري صرف به اين حوزه جلوگيري شود.
يعقوب‌ نژاد‌محمدي با بيان اينكه تامين اجتماعي با كاركرد واقعي خود مي‌تواند چهره فقر را از جامعه بزدايد، افزود: با گسترش فعاليت اين سازمان و تحت پوشش قرار گرفتن آحاد مردم بايد نهادهاي حمايتي چون كميته امداد و بهزيستي تعطيل شوند.
وي روان‌سازي قوانين و مقررات سازمان تامين اجتماعي و همه‌فهمي آن را ضروري دانست و افزود: برخي گله‌مندي‌ها از تامين اجتماعي به دليل ناآشنايي مردم با قوانين سازمان است كه بايد با شفافيت و سهولت بيشتر اين قوانين تبيين و روشنگري شود.
نژاد‌محمدي، تامين اجتماعي را يكي از بال‌هاي ارزشمند توسعه و تحقق عدالت اجتماعي عنوان كرد و گفت: تقويت روز‌افزون سازمان تامين اجتماعي در حقيقت تقويت رفاه عمومي است و معتقديم شعار عدالت‌خواهانه دولت نهم در سايه رشد و گسترش اين نهاد امكان‌پذير خواهد بود.
در اين مراسم مديركل سابق تامين اجتماعي استان اردبيل گفت: در دوران سه ساله مسئوليت وي، تعداد بيمه شدگان از 75 هزار نفر به بيش از 105هزار نفر رسيده است و متناسب با افزايش بيمه‌شدگان اصلي، بيمه‌شده تبعي نيز از رشد مطلوبي برخوردار بوده است.
مهرداد قريب از كاهش 46 درصدي اعتراضات كارآفرينان و بيمه‌شدگان در يك سال گذشته خبر داد و افزود: استان اردبيل در شناسايي و ساماندهي اطلاعات بيمه‌شدگان رتبه دوم كشوري و در بازرسي، رتبه اول كشوري را كسب كرده است.
قريب تامين اجتماعي را رافع فقر از چهره جامعه دانست و تصريح كرد: با گسترش فرهنگ بيمه به ‌ويژه بيمه درماني تامين اجتماعي، چهره فقر از جامعه زدوده مي‌شود و ما شاهد رفاه و آسايش مردم خواهيم بود.
در اين مراسم مدير كل جديد تامين اجتماعي استان اردبيل نيز در سخنان كوتاهي توسعه و تحقق عدالت واقعي در كشور را در سايه توسعه سازمان تامين اجتماعي و خدمات آن دانست و گفت: اين سازمان كمربند ايمني براي اقشار آسيب‌پذير جامعه است و ما در سياست كاري خود مشتري‌مداري، رضايت مخاطبان و مراجعين و استفاده از نيروهاي مجرب و باتجربه را به عنوان خط مشي اصلي خود در اولويت قرار داديم.
در پايان مراسم رحيم عالي‌مرد به عنوان مديركل جديد تامين اجتماعي استان اردبيل معرفي شد.
انتهاي پيام؛/ك
 سه شنبه 11 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 587]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن