تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819581066




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تدابير امنيتي در فرودگاههاي بين‌المللي ژاپن تشديد شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: تدابير امنيتي در فرودگاههاي بين‌المللي ژاپن تشديد شد
اجلاس سه روزه سران هشت كشور بزرگ صنعتي عضو گروه ‪ ۸‬متشكل از آمريكا، روسيه ، ژاپن ، انگليس ، فرانسه ، ايتاليا، كانادا و آلمان از روز هفتم ماه جاري ميلادي (‪ ۱۷‬تير) در شهر توياكو در استان هكايدو، واقع در شمال ژاپن برگزار مي‌شود.

دولت ژاپن طي روزهاي گذشته تدابير امنيتي را درمقابل سفارتخانه‌هاي كشورهاي عضو گروه ‪ ۸‬و برخي كشورهاي غير عضو شركت‌كننده در اين نشست از جمله چين ، هند و كره جنوبي را نيز تشديد كرده است .

پليس توكيو همچنين نيروهاي پليس ضد شورش ، را در نقاط پرازدحام توكيو و مناطق حساس از جمله متروها مستقر كرده و گشت هوايي نيز تا نهم ژوئيه يك روز پس از اين اجلاس ، برقرار شده است .

پليس ژاپن طي روزهاي اخير در نقاط مختلف توكيو با گروههاي مخالف جهاني شدن و نيز مخالفان با برگزاري نشست سران در اين كشور درگير شد و تعدادي از آنها را بازداشت كرد.

به گزارش خبرگزاري كيودو ، مسوولان خطوط هوايي ژاپن اعلام كردند كه تشديد بازرسيها و چك كردن مسافران و پاسپورت آنها در گيتهاي ورودي فرودگاههاي بين‌المللي اين كشور باهدف پيشگيري از وقوع حوادث تروريستي در آستانه برگزاري اجلاس سران گروه ‪ ۸‬انجام مي‌شود.

به گزارش ايرنا به نقل از كيودو ، مسوولان خطوط هوايي اعلام كردند كه براي بررسي گذرنامه و بليت هر مسافر فقط پنج ثانيه زمان درنظر گرفته شده است .

اين گزارش مي‌افزايد: پس از رخداد ‪ ۱۱‬سپتامبر ‪ ۲۰۰۱‬ميلادي در آمريكا، بازرسي بليت و پاسپورت مسافران فقط در خطوط هوايي آمريكا تشديد شده بود.

به گزارش كيودو، پليس ژاپن همچنين تدابير امنيتي را در شهر ساپورو محل اقامت رهبران كشورهاي ديگر غيرعضو گروه ‪ ۸‬كه دراين اجلاس شركت خواهند داشت را نيز تشديد كرده است .

امروز پليس ژاپن به همراه سگهاي جستجوگر مناطق مختلف از جمله محل استقرار سران گروه ‪ ۸‬را مورد بازرسي قرار داد و غواصان پليس نيز اعماق آبهاي اطراف محل برگزاري اين نشست در درياچه توياكو را بازرسي كردند.

پليس ژاپن همچنين براي برگزاري موفقيت آميز اين نشست تعداد دوربينهاي امنيتي مستقر را در استان هكايدو به ويژه در محل برگزاري اجلاس سران در شهر توياكو و نيز ساپورا افزايش داده است .
 سه شنبه 11 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن