تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802207946




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اخبار كوتاه از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي
خبرگزاري فارس: انتشار دهمين شماره فصلنامه تخصصي "سوريه شناسي" در دمشق، برگزاري نمايشگاه تجاري جمهوري اسلامي ايران در سيرالئون و برگزاري بزرگداشت"دده احمد مفتاري"رهبر بكتاشيه در آلباني عناوين چند خبر از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي است.


* دهمين شماره فصلنامه تخصصي "سوريه شناسي" در دمشق منتشر شد
دهمين شماره الكترونيكي فصلنامه تخصصي "سوريه شناسي" از سوي رايزني فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در دمشق چاپ و منتشر شد.

* حضور فعال زنان ايراني در عرصه‌هاي اجتماعي نشان از درك صحيح به اسلام است
"اوا انجاي"وزير خانواده و سخنگوي امور مالي دولت سنگال با "حسن زاده" سفير ايران در دفتر كارش ديدار و اظهارداشت: حضور فعال زنان ايراني در عرصه اجتماعي نشان از درك صحيح از اسلام است.
به گزارش اداره كل روابط عمومي و اطلاع رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، هئيت ايراني به سرپرستي " حسن زاده" سفير ايران به همراه "قريشي" كاردار ، " بصيري" وابسته فرهنگي و "وزين" كارشناس نمايندگي فرهنگي ايران در داكار با خانم "اوا انجاي"وزير خانواده، موسسات زنان و سخنگوي امور مالي دولت سنگال در دفتر وزير ملاقات و به بحث و گفتگو پرداختند.
در اين ديدار ابتدا "حسن زاده" به روابط بسيار خوب ميان دو دولت ايران و سنگال و همكاريهاي گسترده در زمينه توليد خودرو، برق ، امور كشاورزي و نيز تاسيسات پالايشگاهي اشاره كرد و افزود: تاكنون با مسئولين وزارتخانه هاي مختلفي ملاقات نموده ايم، وليكن اين نخستين ملاقات با شما است و اميدواريم بتوانيم با توجه به زمينه هاي كاري وزراتخانه شما بتوانيم راهكار همكاريهاي گسترده را بيابيم و اجرايي كنيم. البته در ايران وزارتخانه زنان وجود ندارد و بصورت معاونت امور زنان در رياست جمهوري است.

* نمايشگاه تجاري جمهوري اسلامي ايران در سيرالئون برگزارشد
نمايشگاه تجاري جمهوري اسلامي ايران توسط شركت آرين و با حضور بيست شركت از كشورمان به مدت يك ماه در سالن نمايشگاهي ساختمان يوئي بيلدينگ فريتاون برگزارشد.
به گزارش اداره كل روابط عمومي و اطلاع رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي،رايزني فرهنگي جمهوري اسلامي ايران ضمن همكاري در برگزاري نمايشگاه تجاري ايران در فريتاون غرفه اي به نمايش كتاب هاي اسلامي ، ادبي ، هنري ، ايران شناسي ، انواع قرآن هاي خطي و مترجم اختصاص داد.

* كنگره بزرگداشت"دده احمد مفتاري"رهبر بكتاشيه در آلباني برگزار شد
مركز جهاني بكتاشيه مراسم ياد بود "دده احمد مفتاري" رهبر فقيد بكتاشيه و شصتمين سالگرد انتخاب وي به عنوان رهبر جهاني بكتاشيه را با مشاركت و حمايت كميته مطالعات و تحقيقات مجمع جهاني اهل بيت (ع) خرداد ماه 1387برگزار كرد.
به گزارش اداره كل روابط عمومي و اطلاع رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، اين مراسم با حضور شخصيتهاي مهم ديني و فرهنگي آلباني از جمله بابا رشاد باردي رهبر جهاني بكتاشيه، راسيم حسناي رئيس كميته دولتي اديان آلباني، "رضا كرمي" نماينده فرهنگي ايران در آلباني و رئيس بنياد فرهنگي سعدي شيرازي، جعفرآشار هماهنگ كننده دولت تركيه نزد كميته مسلمانان آلباني و نمايندگان فرهنگي كشورهاي اسلامي در آلباني برگزارشد.

* همايش روانشناسي و مشاوره در امور خانواده در اتريش برگزار شد
همايش "روانشناسي و مشاوره در امور خانواده" از سوي رايزني فرهنگي ايران با حضور دكتر افروز رئيس سازمان نظام روانشناسي در سالن اجتماعات مركز اسلامي امام علي (ع) شهر وين برگزارشد.
به گزارش اداره كل روابط عمومي و اطلاع رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي،در اين همايش كه با حضور بيش از 40 خانواده ايراني مقيم برگزارشد، افروز رئيس سازمان نظام روانشناسي و مشاوره جمهوري اسلامي ايران طي سخناني اظهار داشت: همه ما دوست داريم فرزنداني سالم، صالح و خلاق داشته باشيم، همه مي خواهيم در محيط خانواده احساس خوشبختي و سعادت كنيم. همه جاي دنيا مقوله ازدواج يك نياز فطري است . خالق هستي مخلوقاتش را عروس و داماد مي‌آفريند و خلقت الهي بر زوجيت استوار است . خداوند خانواده مي‌آفريند و اساس خانواده زن و شوهر هستند خانواده بدون فرزند هم كامل است.
وي با بيان اين كه بحث خانواده مهمترين اصل و بقيه مسائل فرع هستند، افزود: خلقت بر اساس خانواده است و نظام فكري ما بايد منبعث از خانواده باشد همه امور بايد قرباني خانواده شود نه بالعكس و آرامش انسان در خانواده است.
انتهاي پيام/ش
 سه شنبه 11 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 217]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن