تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خداوند ايمان را براى پاكى از شرك... و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816616297




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از چهارگوشه كشور


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: كوتاه از چهارگوشه كشور
ساخت نماد يادمان شهداي هواپيماي ايرباس در بندرعباس‌

بندرعباس --- خبرنگار اطلاعات: مديركل حفظ آثار و ارزشهاي اسلامي دفاع مقدس گفت: نماد يادمان شهداي هواپيمايي ايرباس در بندرعباس ساخته مي‌شود.

ابوالحسن فاضلي افزود: طرح فراخوان جهاني اين يادمان، تاكنون در پايتخت 40 كشور جهان از جمله نيويورك، به صورت بنر درآمده است.

وي اظهار كرد: در ماههاي شهريور و مهر امسال پس از بررسي يكصد اثر رسيده در اين زمينه، به اثر برتر 4 هزار يورو جايزه تعلق مي‌گيرد و اثر نيز به عنوان نماد يادمان پذيرفته مي‌شود.

وي با اشاره به اينكه اين طرح در سفر دوره دوم رئيس جمهوري به هرمزگان تصويب شد، ادامه داد: اين نماد در ضلع شرقي پارك‌ ساحلي دولت بندرعباس در زميني به مساحت 6 هزار مترمربع ساخته مي‌شود.

مديركل بنياد حفظ آثار ارزشهاي اسلامي هرمزگان در ادامه تصريح كرد: در سالروز شهادت 290 نفر از هموطنان در سقوط هواپيماي ايرباس، نمايشگاه عكس نيز درمحل حادثه برپا مي‌شود.‌

فاضلي افزود: مراسم بزرگداشت اين شهدا از شبكه‌هاي مختلف جهاني بصورت زنده پخش خواهد شد.

كاهش جمعيت كيفري مددجويان اسفراين‌

اسفراين -- خبرنگار اطلاعات: جمعيت كيفري زندانيان در اسفراين 60 درصد كاهش داشته است.‌

احمد عرفانيان دادستان عمومي و انقلاب اسفراين با بيان اين مطلب گفت: جمعيت كيفري زندانيان اسفراين در اجراي سياست‌هاي قوه قضائيه همچون نظارت بر صدور قرارهاي تامين كيفري، اعطاي عفو و آزادي‌هاي مشروط كاهش چشمگيري يافته است.‌

وي افزود: در سال 84 جمعيت كيفري زندانيان اين شهرستان يكهزار و 53 نفر بود كه به ترتيب در سال‌هاي 85 و 86 به 732 و 432 نفر كاهش يافت.‌

پرداخت تسهيلات به زندانيان‌

‌‌ظ‌ سال گذشته بيش از يك ميليارد ريال تسهيلات به زندانيان اسفراين پرداخت شد. حسن مراديان رئيس زندان اسفراين گفت: در بخش اشتغال در سال گذشته بيش از يك ميليارد ريال تسهيلات براي 16 طرح مختلف به مددجويان زندان اين شهرستان پرداخت شده است.‌

وي گفت: افتتاح كتابخانه‌اي با بيش از سه هزار جلد كتاب، بهره‌برداري از دو كلاس آموزشي با امكانات لازم و بهره‌برداري از سالن انتظار و ملاقات با اعتباري بالغ بر 300 ميليون ريال و مرخصي بيش از نيمي از زندانيان از جمله اقدامات انجام شده در ايام گراميداشت هفته قوه قضائيه در اسفراين بوده است.‌

اجراي برنامه‌هاي اوقات فراغت در 15 پايگاه چناران‌

چناران --- خبرنگار اطلاعات: برنامه‌هاي اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در چناران، در 15 پايگاه آموزش و پرورش ارائه مي‌شود.‌

معاون تربيتي مديريت آموزش و پرورش چناران با بيان اين مطلب گفت: پايگاه‌هاي شهري و روستايي برنامه‌هاي طراحي شده را در قالب 30 رشته فرهنگي، هنري و ورزشي ارائه مي‌كنند.‌

حسين صالحي افزود: در تابستان امسال در پارك ملت واخلمد، روزهاي جمعه علاوه بر برگزاري نماز، برنامه‌هاي متنوعي نيز اجرا مي‌شود.‌

تشكيل هسته علمي در سازمان كار و امور اجتماعي استان همدان‌

همدان -- خبرنگار اطلاعات: هسته علمي در سازمان كار و امور اجتماعي استان همدان شكل گرفت و نخستين نشست اعضاي اين هسته تشكيل شد.

رئيس سازمان كار و امور اجتماعي استان همدان هدف از تشكيل هسته علمي در اين سازمان را ترويج و توسعه فعاليت‌هاي آموزشي و پژوهشي در زمينه دانش اجتماعي كار اعلام كرد.

اقلامي گفت: بهترين بستر براي تحقق اين هدف تعامل و همسويي بيشتر سازمان كار و امور اجتماعي با مجامع علمي و دانشگاهي است.

وي افزود: در اين زمينه هسته علمي سازمان كار و امور اجتماعي با همكاري تني چند از اعضاي هيأت علمي و استادان دانشگاه‌هاي استان تشكيل شده است. وي آموزش و بالا بردن سطح دانش و تخصص (شركاي اجتماعي دولت) شامل كارفرمايان و كارگران و همچنين كاركنان سازمان را از رويكردهاي مهم وزارت كار اعلام كرد.

وي گفت: هسته علمي زمينه‌ساز اين هدف‌گذاري خواهد بود كه با بررسي‌هاي علمي و پژوهشي زمينه دست‌يابي به آن اهداف را فراهم مي‌آورد.

بهره‌برداري از فاز نخست بيمارستان اهرم‌

بندر بوشهر - خبرنگار اطلاعات: فاز نخست بيمارستان امام حسين(ع) اهرم پس از 18 سال به بهره‌برداري ‌رسيد.‌

رئيس دانشگاه علوم پزشكي و خدمات درماني بوشهر گفت: فاز نخست اين بيمارستان 34 ميليارد ريال هزينه داشته است.

دكتر ابراهيمي افزود: اين فاز شامل بخش‌هاي اورژانس، بستري موقت، راديولوژي، داروخانه و آزمايشگاه است. به گفته وي بخش‌هاي بستري اطفال و داخلي اطفال تا 2 ماه آينده و بخش زايشگاه هم تا يكماه آينده گشايش مي‌يابد.

وي هزينه تجهيز اين بيمارستان را 3 ميليارد ريال اعلام كرد و افزود: فاز دوم كه شامل اتاق‌هاي عمل، تكميل بخش‌هاي بستري و درمانگاه است، در هفته دولت به بهره‌برداري مي‌رسد.

بزرگداشت سالگرد درگذشت آيت‌الله العظمي شريف كاشاني‌

كاشان - خبرنگار اطلاعات: آيين هشتاد و نهمين سالگرد درگذشت حضرت آيت‌الله العظمي علامه ملاحبيب الله شريف كاشاني با حضور قشرهاي مختلف مردم در مسجد آن مرحوم در كاشان برگزار شد.

در اين آيين كه آيت‌الله نمازي نماينده ولي فقيه و امام جمعه كاشان، علما و روحانيون و فرماندار كاشان نيز حضور داشتند، پس از مديحه‌سرايي، حجت‌الاسلام والمسلمين سيد مهدي ميرباقري از استادان حوزه علميه قم در سخناني از علامه ملا حبيب‌الله شريف به عنوان فقيهي جامع‌الشرايط كه حامل ولايت معصومين(ع) بود، ياد كرد.

كمبود آب در جيرفت‌

كرمان --- خبر نگار اطلا‌عات:رئيس آب و فاضلاب شهري جيرفت گفت: آب اين شهرستان در سال جاري 100 ليتر بر ثانيه كاهش يافته است.

جزيني با اشاره به مهاجرت روستاييان به شهر و كاهش آبهاي زيرزميني، گفت: در حال حاضر تنها 10 حلقه چاه آب براي تأمين آب آشاميدني اين شهر وجود دارد.

به گفته وي 19 هزار و 250 مشترك آب آشاميدني اين شهر روزانه 35 هزار مترمكعب آب مصرف مي‌كنند.

وي با اشاره به وجود سه هزار مشترك آب غيرمجاز در اين شهرستان، افزود: با هماهنگي به عمل آمده با دستگاه قضايي، به زودي نسبت به قطع آب اين گونه مشتركان اقدام خواهد شد.رئيس آب و فاضلاب شهري جيرفت با تأكيد برضرورت صرفه‌جويي در مصرف آب، تصريح كرد: در صورت رعايت نكردن صرفه‌جويي آب و ادامه گرما، پيش‌بيني مي‌شود اواسط تابستان با مشكل كم‌آبي روبرو شويم.

همايش مقاوم‌سازي و بهسازي لرزه‌اي ساختمان در شيراز

سرويس شهرستانها: همايش مقاوم سازي و بهسازي لرزه‌اي ساختمان در شيراز برگزار شد.‌

در اين همايش، دكتر كوروش نصرالله‌زاده، استاد دانشگاه توكيو با اشاره به سكونت 60درصد جمعيت جهان و عمدتاً كشورهاي در حال توسعه در ساختمان‌هاي آجري، خشتي و گلي، گفت: هنگام وقوع زلزله به خاطر استفاده نشدن از كلاف، ‌تلفات جاني و مالي فراواني به بار مي‌آيد.وي افزود: در ايران نيز، بخش قابل توجهي از سازه‌ها، آجري، خشتي و گلي است و به خاطر زلزله خيز بودن ايران، امر مقاوم‌سازي و بهسازي ساختمان‌ها ضروري است.

دكتر نصرالله‌زاده همچنين گفت: استفاده از نوارهاي پي‌بند به خاطر قدرت شكل‌پذيري و انعطاف‌پذيري هنگام بروز زلزله استقامت ساختمان‌ها را به مقدار زيادي افزايش مي‌دهد و با كمترين هزينه زمينه بهسازي لرزه‌اي ساختمان‌هاي آسيب‌پذير را در كمترين مدت فراهم مي‌كند.مشاور رئيس سازمان نوسازي مدارس كشور نيز با اشاره به روند مقاوم‌سازي مدارس گفت: در برنامه پنج ساله بايد 26 هزار فضاي آموزشي را مقاوم‌سازي كنيم كه اين كار را آغاز كرده‌ايم و حدود 300 پيمانكار فني در اين زمينه آموزش ديده‌اند.مديركل نوسازي و توسعه و تجهيز مدارس فارس نيز با اشاره به ضرورت مقاوم‌سازي بيش از 10 هزار كلاس درس غيرفني در استان هدف از برگزاري اين گردهمايي را نظام بخشيدن به فرهنگ اجرايي مقاوم سازي فضاهاي بدون استحكام اعلام كرد.‌

بهره‌برداري از 17 طرح صنعتي در سيستان و بلوچستان‌

زاهدان --- 17 طرح صنعتي با 84 ميليارد ريال اعتبار در سيستان و بلوچستان به بهره‌برداري رسيد.

مديركل صنايع و معادن استان سيستان و بلوچستان گفت: اين طرحها در شهرهاي زهك، نيكشهر، چابهار، خاش، سراوان و زاهدان، با اشتغالزايي 245 نفر از محل اعتبارات بنگاه‌هاي اقتصادي زودبازده و سرمايه‌گذاري بخش خصوصي به اجرا در آمد.

جهرمي افزود: طرح‌هاي توليد بلوك‌هاي سقفي براي استفاده در ساخت ديوار ساختمان‌ها به جاي آجر و همچنين ساخت خمير پوشاك و لوازم بهداشتي با اشتغالزايي 58 نفر و اعتبار 28 ميليارد ريال همزمان با 15 طرح ديگر در زاهدان به بهره‌برداري رسيد.




 سه شنبه 11 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 270]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن