تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق بزرگ‏تر خداوند اين است كه او را بپرستى و چيزى را با او شريك نسازى، كه اگر خال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815178363




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سنگري در گفت و گو با فارس خبر داد؛ داوري كتاب ‌سال دفاع مقدس آخر تيرماه آغاز مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سنگري در گفت و گو با فارس خبر داد؛ داوري كتاب ‌سال دفاع مقدس آخر تيرماه آغاز مي‌شود
خبرگزاري فارس: دبير جايزه كتاب سال دفاع مقدس با اشاره به افزايش كمي آثار در دوازدهمين دوره از كتاب سال دفاع مقدس، گفت: داوران مشخص شده‌اند و داوري آثار از اواخر همين ماه آغاز مي‌شود.


«محمد‌رضا سنگري» دبير جايزه كتاب سال دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار ادبي فارس، در خصوص دوازدهمين دوره اين جايزه، بيان داشت: آخر همين ماه، آخرين فرصت براي ارسال آثار جهت ملحوظ كردن آن در دايره داوري آثار است. در حال حاضر، گروه‌هاي داوري آثار را تشكيل داديم و به گمانم از آخر همين ماه داوري كتاب‌ها را آغاز كنيم. ملاك‌هاي داوري آثار در جايزه كتاب سال دفاع مقدس امسال تغييري نداشته است.
وي ادامه داد: تا اين لحظه تعداد كتاب‌هاي ارسال شده به دبيرخانه جايزه كتاب سال دفاع مقدس نسبت به سال گذشته افزايش داشته است، اما براي اعلام دقيق درصد افزايش، بايد تا زمان به اتمام رسيدن موعد مقرر (كه آخر همين ماه است) صبر كنيم. جايزه كتاب سال دفاع مقدس همزمان با هفته كتاب در آبان ماه برگزار مي‌شود.
«سنگري» بيان داشت: جايزه كتاب ربع قرن دفاع مقدس نيز در خرداد ماه سال آينده برگزار خواهد شد. كتاب‌هاي شركت كننده در اين جشنواره نيز كليه آثاري است كه در اين 25 سال در حوزه جنگ و دفاع‌مقدس به چاپ رسيده‌اند. تعدادي از اين كتاب‌ها در گردونه داوري دوره‌هاي قبلي كتاب سال دفاع مقدس بودند و تعداد كثيري از آثار هم هرگز در بين آثار جشنواره‌اي نبودند.
دبير جايزه كتاب سال تصريح كرد: در هر دو حوزه ما داوران خود را از بين داستان نويسان، منتقدان و استادان دانشگاه برگزيديم و به زودي كار داوري آثار را آغاز مي‌كنيم. برخي از چهره‌هاي داوري اين دوره، سال گذشته هم در ميان داوران حضور داشتند.
انتهاي پيام/
 سه شنبه 11 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن