تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820503271




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اجراي سه نمايش جديد در تئاتر شهر و تالار هنر


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اجراي سه نمايش جديد در تئاتر شهر و تالار هنر
نمايش‌هاي "يادگار زريران" قطب‌الدين صادقي و "در جمعيت گم شد" جلال تجنگي و سعيد هاشمپور و "قصه سرزمين قصه‌ها" نيمه دوم تيرماه در مجموعه تئاتر شهر و تالار هنر به صحنه مي‌روند.

به گزارش خبرگزاري مهر، "يادگار زريران" جديدترين اثر نمايشي صادقي بعد از نمايش "عادل‌ها"ست كه از هفته آينده ساعت 20 در تالار چهارسو تئاتر شهر اجراي خود را آغاز مي‌كند و مصطفي عبداللهي، كاظم هژيرآزاد، اسماعيل بختياري، كرامت رودساز، ناصر آشوري، اشكان جنابي و عباد نظري بازيگران آن هستند.

"يادگار زريران" به دوران اشكانيان و رشد افسانه‌وار يك كودك در شرايط جنگي و در نهايت رسيدن وي به پهلواني مي‌پردازد. اميرحسين غفاري دستيار كارگردان، فرزاد ورزنده آهنگساز، ادنا زينليان طراح لباس و فريبرز قربان زاده طراح صحنه عوامل ديگر اين نمايش هستند.

ديگر نمايشي كه از 12 تيرماه در تالار قشقايي تئاتر شهر به صحنه مي‌رود "در جمعيت گم شد" به كارگرداني مشترك تجنگي و هاشمپور است. اين نمايش بر اساس دو شعر "قارئة الفنجان" و "مع الجريرة" سروده شاعر شهير سوري نزار قباني شكل گرفته و اجرا مي‌شود.

هوشنگ قوانلو، مهران نائل و مژگان خالقي بازيگران اين نمايش هستند و رضا مهديزاده طراحي صحنه، بنفشه رحماني طراحي لباس و رضا بهرامي دستياري كارگردان را بر عهده دارند. "در جمعيت گم شد" هر روز جز شنبه‌ها ساعت 20 به مدت 50 دقيقه پذيراي علاقمندان تئاتر خواهد بود.

اما تالار هنر نيز از يكشنبه شانزدهم تيرماه ميزبان نمايش "قصه سرزمين قصه‌ها" به كارگرداني مشترك محمدرضا كوهستاني و احمد سليماني خواهد بود. اين نمايش در چهاردهمين جشنواره تئاتر كودك و نوجوان اصفهان برگزيده شد و سيدحميد لاجوردي، ماشاالله كوهستاني، امير بيطرفان، مهدي نيكروش، نيما سياري، محمد حاج‌بابايي و علي‌اصغر تقي‌پور در آن بازي مي‌كنند.

"قصه سرزمين قصه‌ها" اداء ديني است به داستان‌هاي كهن ايراني كه با حذف از كتاب‌هاي درسي دانش‌آموزان رو به فراموشي است. اين نمايش ساعت 19 اجرا خواهد شد و علاقمندان مي‌توانند براي خريد يا يپش‌فروش بليت آن از ساعت 16 به گيشه تالار هنر مراجعه كنند.
 سه شنبه 11 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 255]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن