تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندان خود را به كسب سه خصلت تربيت كنيد: دوستى پيامبرتان و دوستى خاندانش و قرائت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816614749




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعتبار عمراني سينما امسال 10برابر شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اعتبار عمراني سينما امسال 10برابر شد
خبرگزاري فارس: سهم اعتبار عمراني سينما درقانون بودجه سال 1387 ده برابر شده است.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل ازروابط عمومي معاونت امور سينمايي و سمعي و بصري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، مشاور اجرائي معاونت امور سينمايي اعلام كرد: رشد 29/10 برابري بودجه عمراني سينما در سال 87 حاصل تلاش هاي صورت گرفته وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در سال هاي 85 و 86 و موافقت معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري و پيشنهاد آن در لايحه بودجه سال 1387 مي باشد كه به تصويب مجلس محترم شوراي اسلامي رسيده و از 38 ميليارد و 679 ميليون ريال در سالهاي گذشته به 375 ميليارد و 679 ميليون ريال در سال جاري رسيد است.

حيدري خليلي در ادامه افزود: به منظور شناسايي، حفظ و احياء اسناد تصويري و سينمايي كشور و تا سال 1386 تنها يك طرح به نام فيلم خانه ملي ايران در بودجه عمراني با اعتبار كل 38 ميليارد و 679 ميليون ريال وجود داشت كه با تلاش هاي صورت گرفته و رفع موانع اجرايي پروژه مذكور در حال حاضر مراحل تكميلي آن ادامه دارد كه انشاء ا... پيش بيني مي شود در سال 1388 مورد بهره برداري قرار گيرد.
وي در ادامه گفت: از ديگر پروژه هاي عمراني تصويب و ابلاغ شده پروژه احداث شهرك سينمايي هشتگرد مي باشد كه با اعتباري معادل 85 ميليارد ريال عمليات اجرايي آن در سالجاري آغاز خواهد شد.
بنا بر اين گزارش،در دوره اخير معاونت امور سينمايي و سمعي و بصري موضوع ضرورت اجرايي كردن احداث شهرك سينمايي هشتگرد و نيز دستيابي به تصويري درست در اين خصوص با جهت گيري ترغيب، جلب و جذب فعالان و سرمايه گذاران علاقمند در جلسات شوراي عالي سخت افزاري معاونت با حضور صاحب نظران مورد بحث و بررسي قرار گرفته و نتيجه حاصل از آن ايجاد رديف قانوني در بودجه عمراني به منظور فراهم كردن بسترهاي لازم، تملك زمين مورد نظر و آماده سازي آن و نيز سوق دادن اجراي كليه توليدات بزرگ سينمايي در محل مذكور مي باشد كه براين اساس پرداخت الباقي مبلغ زمين تملك شده در سالهاي گذشته كه فقط حدود 25 درصد آن پرداخت شده بود و نيز مطالعات تكميلي و آماده سازي زمين از قبيل حصار كشي، تسطيح، تأمين آب و برق و... در دستور كار سالجاري قرار دارد .
گفتني است جايگاه قانوني احداث شهرك سينمايي در اعتبارات عمراني و ملي، بخش مهمي از زيرساخت هاي فني و صنعتي سينماي ايران را تأمين خواهد كرد.
همچنين از ديگر طرح هاي عمراني تصويب شده در قانون بودجه سال 87 را احداث پنج پرديس سينمايي با اعتباري بالغ بر 252 ميليارد ريال در پنج مركز استانهاي كشور مي باشد ضمن آنكه در راستاي افزايش ظرفيت نمايشي كشور و با تلاش فراوان صورت گرفته در معاونت امور سينمايي و حمايت وزير محترم فرهنگ و ارشاد اسلامي طرح هاي مذكور با رويكرد مراكز استاني و تحت عنوان احداث پرديس هاي سينمايي تصويب شد و در سالجاري مطالعات طرح هاي مذكور و در سالهاي بعد عمليات اجرايي و احداث آن آغاز خواهد شد كه ساير جزئيات اجرايي آن در آينده اعلام مي شود.
انتهاي پيام/
 دوشنبه 10 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 247]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن