تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803246337




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مذاكره رئیس فدراسیون تنیس برای جذب یك مربی اوكراینی


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: مذاكره رئیس فدراسیون تنیس برای جذب یك مربی اوكراینی

رییس فدراسیون تنیس گفت: اگر سازمان تربیت‌بدنی بودجه‌ی فدراسیون‌ها را بر اساس تقویم سالیانه آنها ارایه دهد، در اجرای برنامه‌ها با مشكل خاصی روبه‌رو نمی‌شویم.علیرضا خروشی در این رابطه گفت: ما در آغاز هر سال تقویم مسابقات تنیس را تهیه كرده و پس از برآورد ریالی آن را به تصویب سازمان ورزش می‌رسانیم. ما در این تقویم برنامه‌های سالیانه خود را به طور كامل مشخص ساخته و پیش‌بینی‌های لازم را در خصوص بودجه و اعتبارات مورد نیاز خود انجام می‌دهیم.وی ادامه داد: اگر سازمان تربیت بدنی بودجه مورد نیاز ما را بر اساس تقویم سالیانه فدراسیون تامین كند در اجرای برنامه‌های خود با مشكل خاصی روبرو نخواهیم شد. در غیر این صورت تقویم‌های پیش‌بینی شده ما با مشكل روبرو شده و بسیاری از برنامه‌های ما هرگز عملی نمی‌شود.خروشی با اشاره به مشكلات این فدراسیون اظهار داشت: مشكل اصلی ما بودجه پایین است. اگر بودجه لازم را در اختیار داشته باشیم در اجرای بسیاری از برنامه‌های خود به موفقیت دست پیدا خواهیم كرد. برای مثال ما در تقویم امسال خود مسابقات كیش را پیش‌بینی كرده بودیم اما به دلیل تامین نشدن بودجه كافی برای فدراسیون، از برگزاری این مسابقات صرف نظر كردیم. بدون شك این موضوع برای فدراسیون تنیس چندان رضات بخش نیست.

وی افزود: ما در حال حاضر تنها 63 درصد از بودجه سال جاری خود را دریافت كرده‌ایم و این موضوع برنامه‌های ما را دچار تاخیر خواهد كرد. با توجه به وعده مسئولان سازمان تربیت بدنی احتمالا در روزهای آینده بودجه خود را به طور كامل دریافت خواهیم كرد.رئیس فدراسیون تنیس بودجه این فدراسیون را كافی ندانست و به ایسنا گفت: تمامی مدیران و مسئولان ورزشی كشور می‌دانند كه این میزان بودجه برای ما كافی نیست. امسال 75 میلیون از كل بودجه فدراسیون صرف برگزاری چهار مسابقه فیوچرز و چلنجر در تهران شد. قطعا برگزاری سایر مسابقات و برنامه‌های فدراسیون مانند برگزاری مسابقات دیویس كاپ، مدارس تنیس، كلاس‌های آموزش مربی‌گری و ... نیاز به هزینه‌های بیشتری داشته و با این بودجه اندك نمی‌توان به اجرای این برنامه‌ها امیدوار بود.

خروشی با اشاره به مشكلات فدراسیون تنیس برای جذب اسپانسر تصریح كرد: از آنجا كه مسابقات تنیس پخش تلویزیونی ندارد شركت‌های دولتی و خصوصی تمایلی به سرمایه‌گاری در این بخش نداشته و در جذب اسپانسر با مشكلات زیادی روبروهستیم. به همین دلیل نمی‌توانیم هزینه‌های بالای برگزاری مسابقات رااز این طریق تامین كنیم.وی در ادامه در خصوص تعامل فدراسیون تنیس با سازمان تربیت بدنی و كمیته ملی المپیك اظهار داشت: ما تعامل بسیار خوب و مثبتی را با این دو سازمان داشته و مشكل خاصی در این زمینه نداریم. كمیته ملی المپیك در مواقع ضروری حمایت‌های لازم را از ما به عمل آورده و فدراسیون نیز تمام تلاش خود را برای جلب نظر مساعد مسئولان به كار خواهد بست. ما برای جذب یك مربی مطرح اوكراینی با كفاشیان به توافق رسیده و در هفته‌های آینده تصمیم لازم را در این خصوص اتخاذ خواهیم كرد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 448]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن