تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را با غیر زبانتان بخوانید تا از شما پارسایی و کوشش و نماز و خوبی را ببینند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813256215




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرپرست تيم فوتبال استقلال تهران : سياوش اكبرپور اروپا نرود، استقلالي مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایران اسپورت: سرپرست تيم فوتبال استقلال تهران : سياوش اكبرپور اروپا نرود، استقلالي مي شود


تهران IranSport.Net - علي نظري جويباري سرپرست تيم فوتبال استقلال تهران اعلام كرد: "سياوش اكبرپور" به اروپا نرود، پيراهن تيم استقلال را در فصل جديد مسابقات فوتبال قهرماني باشگاه هاي برتر ايران بر تن خواهد كرد. مذاكرات بسياري خوبي را با اكبرپور داشتيم و اگر وي به اروپا نرود در استقلال توپ خواهدزد..
وي اظهارداشت: تيم ما از روز گذشته تمرينات بسيار خوبي را آغاز كرده و سه بازيكن نيز به جمع تيم اضافه شدند.
وي با اشاره به اين كه تيم استقلال 20 تير به تركيه مي رود ، تصريح كرد:‌به دنبال برنامه ريزي براي حضور تيم در تركيه و برگزاري بازيهاي تداركاتي هستيم كه به زودي اجرايي مي شود.
نظري جويباري تصريح كرد: برطبق برنامه ريزي هاي صورت گرفته 10 روز در تركيه خواهيم ماند ولي هنوز قراردادي براي بازيهاي تداركاتي منعقد نشده است.
سرپرست تيم فوتبال استقلال تهران در خصوص چگونگي جذب بازيكن گفت: هم اكنون سه بازيكن به نام هاي "خسرو حيدري"، "هاشم بيك زاده" و "ميلاد نورِي" به تيم استقلال پيوسته اند و بر طبق برنامه ريزي هاي صورت گرفته قصد داريم بازيكنان ديگري نيز به خدمت بگيريم .
وي با اشاره به اين كه تيم استقلال بايد در جام باشگاه هاي آسيا، ليگ برتر و جام حذفي شركت كنداظهارداشت: بستن تيم خوب مهمترين اولويت كاري است.
نظري جويباري در خصوص ارتباط "ناصر حجازي"‌ و "امير قلعه نويي" گفت: حجازي متعلق به باشگاه استقلال است و اين دو نيز مشكل خاصي با يكديگر نداشتند.
سرپرست تيم فوتبال استقلال تاكيد كرد: اگر حجازي تمايل داشته باشد قطعا قلعه نويي از وي در تيم استفاده خواهد كرد.
به گفته وي، با وجود افرادي مانند حجازي و قلعه نويي باشگاه استقلال قدرتمند شد و ثمره اين همكاريها به نفع تيم و هواداران است.
وي در خصوص اظهارات حاجيلو نيز افزود: او پيكسوت استقلال است و صلاح استقلال نيست كه با اين حرفها به حاشيه رانده شود.
 يکشنبه 9 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران اسپورت]
[مشاهده در: www.iransport.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 187]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن