تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا زمانى كه مردم، امر به معروف و نهى از منكر نمايند و در كارهاى نيك و تقوا به ي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820386748




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آموزش و تمرین فیلمبرداری


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: ma 4nafar16-11-2008, 11:29 PMسلام من این تاپیک را باز کردم چون دیدم قبل از اینکه بتونیم یک فیلم را ادیت کنیم باید با نوع فیلمبرداری آشنا بشیم . البته اساتید و صاحب نظرها باید نظر بدهند که آیا این تاپیک کمکی هست یا نه ؟ اگر هست که بمونه و به کارش ادامه بده اگر هم که نه این تاپیک را پاک کنند بره :13: خلا صه در این تاپیک دوستان سعی کنند تا جای ممکن خودشون را به صورت عملی محک بزنند اگر هم براشون ممکن نیست نظرات و پیشنهادات و یا ایدهاشون را بیان کنند تا دیگران استفاده کنند و خودشون از ایراد کارشون با خبر بشند .امیدوارم این بحث ها از همه ما یک فیلمبردار حرفه ای بسازه که فیلم هامون نیاز به بریدن نداشته باشه یعنی طوری فیلمبرداری کنیم که پس از پایان کار بدون ادیت قابل دیدن باشه . حالا برای اینکه منظورم را کاملا رسونده باشم اولین تمرین را باهم شروع میکنیم . از شما خواسته شده که از خارج شدن یک بچه از مدرسه تا مسیر خانه از اون فیلم بگیرید مدت فیلم یک دقیقه باید باشه و نیاز به ادیت هم نباید داشته باشه .:18: از چه شاتهایی برای فیلمبرداری استفاده میکنید از چه صحنه ای شروع میکنید . در کجا از Close - up و در کجا Long - Shot میگیرید تا یک فیلم تمیز و بی نقص در بیارید ؟ اگر این تاپیک ماندگار شد اصطلاحات سینمایی را هم برای آموزش مینویسیم البته به کمک اساتید و با تجربه ها:11: .................................................. .................................................. .................................................. ....... نما مقدار تصويري كه دوربين فيلمبرداري بدون قطع از يك صحنه مي گيرد. Shot « نما » ي آرشيوي به نماي بايگاني رجوع شود. Library Shot « نما » ي از روي شانه نمايي كه معمولا در صحنه هاي گفتگو به كار ميرود. به اين ترتيب كه دوربين از بالاي شانه و پشت يكي از دوطرف، صورت يا نيم تنه طرف مقابل او را نشان ميدهد. Over-the-Shoulder-Shot « نما‌ » ي بايگاني استوديوهاي فيلمسازي معمولا داراي بايگاني مفصلي هستند كه در آن انواع و اقسام نما هاي مختلف مربوط به صحنه ها و وضيعت ها و مناظر كلي وجود دارد Stock Shot « نما » ي پوشش دار نوار فيلمي كه قسمتي از كادر تصوير آن داراي پوششي است كه نور از آن رد نمي شود. Matte Shot « نما » ي تعقيبي نماي متحرك . نمايي كه موضوع فيلمبرداري در آن دنبال مي شود. Follow Shot « نما » ي تمام قد نمايي كه در آن تمامي پيكر مشخص ديده شود. Full Shot « نما » ي خيلي درشت نمايي درشت تر و نزديك تر از نماي نزديك( Close - up) Extreme Close - up « نما » ي خيلي دور نمايي دورتر و ريز تر از نماي دور (Long - Shot) Extreme Long - Shot` « نما » ي درشت نما يا تصوير درشتي كه دوربين فيلمبرداري از فاصله نزديك از موضوع مي گيرد. Close - up « نما » ي دور، « نما » عمومي نمايي كه حداقل تمام هيكل موضوع فيلمبرداري و گاه كمي بيشتر را در بر بگيرد. Long Shot « نما » ي دونفره نميي كه در آن دو نفر با هم ( معمولا نيم تنه ) نشان داده شوند. Two - Shot « نما » ي كلي يك نماي عمومي از صحنه، نماي دور و در بر گيرنده تمامي صحنه. Master Shot « نما » ي لايي نمايي درشت از يكي از جزييات صحنه كه اهميت عمده اي در جريان وقايع صحنه داردو خبر يا اطلاع مهمي مي دهد و ميان وقايع ظاهر مي شود. Insert « نما » ي متحرك (1) نمايي كه با دوربين متحرك گرفته شود. Traking Shot « نما » ي متحرك (2) نماي گرفته شده با دوربين متحرك. نمايي كه طي آن دوربين «موضوع» متحركي را همراهي مي كند. Travelling Shot « نما » ي متوسط نمائي حد فاصل بين نماي دور و نماي نزديك. Medium Shot « نماي » ي مدل نمايي كه در آن از نمونه هاي كوچك ( ماكت ) اجسام استفاده و به جاي جسم بزرگ اصلي ارائه شده باشد. Model Shot « نما » ي معرفي كننده يك نماي دور و عمومي كه معمولا در شروع صحنه بيايد كارش معرفي وضعيت كلي، تثبيت موقعيت كلي صحنه است. Establishing Shot « نما‌ » ي نقاشي شده روي شيشه يكي از حقه هاي سينمايي كه در آن قسمتي از صحنه اي كه قرار است فيلمبرداري شود روي سطحي شيشه اي نقاشي مي شود و جلوي دوربين فيلمبرداري قرار مي گيرد، جوري كه صحنه را پر كند. Glass Shot « نما » ي نقطه نظر نمايي كه صحنه را از دريچه ي ديد و نقطه نظر يكي از شخصيت هاي فيلم نشان بدهد. Point-of-View Shot « نما » ي واكنشي نمايي كه واكنش شخص يا اشخاصي را كه ناظر واقعه اي هستند نشان مي دهد. Reaction Shot « نما » ي هوائي نمايي كه دوربين فيلمبرداري از هوا، از ارتفاع نسبتاً زياد، از بالاي جرثقيل مخصوص فيلمبرداري، از داخل هواپيما و يا هليكوپتر مي گيرند. Aerial Shot Beny-Nvidia16-11-2008, 11:41 PMسلام تاپیک خوبی میشه ! ولی امکان آپلود فیلم و فیلم برداری شاید زیاد نباشه ! ولی تئوری میشه خوب عمل کرد ! اولین نکته اینه که دوربین رو صحیح حمل کنیم تا در هنگام حرت لرزش کمتری ایجاد بشه ! Javad_Ed16-11-2008, 11:57 PMمن تجربه ی کار فیلم برداری ندارم .... ولی اینطوری میگیرم نمای اول: از نمای بالای مدرسه (مدرسه ای که فاصله در داخلی مدرسه از خارجی زیاد نباشه و راه مستقیمی باشه )(نمای بالا :طوری که در خارجی مدرسه از بالا مشخص باشه) بچه از در داخلی حرکت میکنه ,دوربین آهسته آهسته حالت قوس به سمت داخل میگیره تا وقتی که بچه به بیرون مدرسه رسید دوربین دقیقا یه نما از پا تا سره بچه در جلوی خودش ببینه (نمیدونم متوجه شدید یا نه؟) دوربین ثابت هست بچه یک نگاه به چپ و یک نگاه به راست میندازه و به سمتی که میخواد میره ....دوربین ثابت میمونه و بچه از کادر خارج میشه (بچه های دیه هم دارن میرن بیرون ) کات..... نمای دوم کوچه باریک (خالی) دوربین ثابت بچه ناگهان وارد کوچه میشه و از کنار دیوار در حالی که با کلید روی دیوار میکشه نزدیک میشه از دور پسر بچه معلومه و دوربین هم روی زمین و کنار دیوار قرار داره ... همینطوری پسر بچه به طرف دوربین میاد ...کم کم فقط پاهش معلومه (کوچه در سکوت مطلق)(فقط صدای پای بچه و کلید) و میاد از کنار دوربین رد میشه صدای پاهش بهمراه کلید دور میشه .... دوربین ثابت .... کات کوچه بعدی(در انتهای کوچه در کوچکی هست که خونه بچه هست ) دوربین در جلوی صورت بچه هست و بچه داره راه میره (کم کم دوربین عقب میره طوری که دیگه مثلا 20 متر مونده تمام هیکلش معلومه ) بعد با همون ریتم درست مثل سکانس اول دوربین با حالت مورب بالا میره و در لحظه ای که پسر به در میرسه دقیقا بالای سرش هست ....و پسر وارد خونه میشه Finished البته گفتم من در این زمینه تجربه ای ندارم فقط چیزهایی که به ذهنم رسید گفتم این سه سکانس هم میتونه 3 تا 20 ثانیه باشه ... ممنون بخاطر تاپیک خوبت ma 4nafar17-11-2008, 01:36 AMمن تجربه ی کار فیلم برداری ندارم .... بابا دمت گرم :12: خوبه فیلمبردار نیستی ها :31: ma 4nafar17-11-2008, 01:39 AMاولین نکته اینه که دوربین رو صحیح حمل کنیم تا در هنگام حرکت لرزش کمتری ایجاد بشه ! اگر ممکنه برای دوستانی که میخواهند در این رابطه تجربه کسب کنند مقداری توضیح بفرمایید که به چه صورت میتوانند این کار را بکنند . تشکر و سپاس :11: Mehdi_Editor02-12-2008, 01:57 AMسلام.یه راهنمایی ::: واسه اینکه دوربین لرزشی نداشته باشه بنده خودم دست چپم رو زیر آرنج راست میزارم که دوربین رو حمل میکنه . یعنی بهش تکیه میدم.در ثانی یه پایه های سیاری واسه دوربین ها ساخته شده که همه امکانات چرخش رو بهت میده و توسط دو پایه یکی از جلو روی سینه و دیگری از پشت یعنی کتفتون مثل گیره میگیره تا دستتون خسته نشه.آخه بزرگترین عامل تو لرزش دوربین خستگی دست و بازوی شماست.سوم اینکه اگه تو فیلمبرداری با دوربین های دیجیتال روی هدف زوم بشه اون وقت لرزش دست بیشتر به چشم میاد.پس به هدف نزدیک شدن بهتر از زوم هستش !!!:31: MoJtaBa.R02-12-2008, 02:46 AMخودم دست چپم رو زیر آرنج راست میزارم که دوربین رو حمل میکنه داشتن استابلايزر در دوربينهاي فيلمبرداري با اينکه يه نعمت برا کساييه که لرزش دست دارند ولي از لحاظ گاماي رنگي از کيفيت تصوير ميکاهه تماميه کسايي که دوربين فيلمبرداري رو به صورت پرتابل استفاده ميکنن همين مشکل هست . توي عکاسي ميشه با حبث نفس از لرزش جلوگيري کرد ول توي فيلمبرداري .... ma 4nafar05-12-2008, 10:31 PMقبل از اینکه کار فیلمبرداری را آغاز کنید باید چند نکته را در سطح بسیار پایین هم که شده فرا بگیرید تا تفاوت کار شما با آنانی که دوربین هندی کم و خانگی دارند و در هر مجلسی ازآن برای ثبت لحظه ها استفاده میکنند مشخص شود باید به همگان نشان دهید که دیدن تصاویر از پشت ویزور دوربین خودش یک مهارت و حرفه است البته نمیخواهیم دیگران که با استفاده از دوربینهای خانگی تصویر میگیرند را کوچک کنیم بلکه قصد داریم با پیروی از تکنیکهای خاص کار خودمان را بزرگ و پراهمیت جلوه دهیم . باید چند نکته را قبل از هر چیز بیان کنم مهمترین عامل که میتواند از ترس و دلهره شما در هنگام فیلمبرداری بکاهد در هر مجلس ومراسمی این است که ترک عادت بد ایرانی ها را بکنیم و به جای اینکه نیم ساعت دیر به محل تصویربرداری برویم نیم ساعت زودتر برویم تا خوب جوانب کار را بسنجیم و با محیط آشنا شویم در این نیم ساعت خوب فکر کنید و ببینید بهترین زاویه ها برای تصویر کجاست نور از چه قسمتهایی میتابد و گرفتن بهترین تصویر در کجا مقدور تر است سعی کنید همیشه برای هر تصویر برداری یک سناریو تعریف کنید حداقل تا جایی که ممکن است این سناریو را دکوپاژ کنید فرقی نمیکند که شما از چه مراسمی فیلم میگیرید تولد یا عروسی یا مهمانی های خانوادگی مهم این است که شما باید با دیگران فرق کنید و این فقط به نوع تصویربرداری شما بستگی دارد سناریو: متن نوشته شده برای ساخت فیلم، بدون جزئیات فنی نظیر چگونگی حرکت دوربین. سناریو به زبان ایتالیایی به معنای فیلمنامه است دکوپاژ: تقطیع فنی فیلمنامه که درآن صحنه ها به نماهای مشخصی تقسیم ودراصطلاح خرد می شود. دراین مرحله، اندازه ی نماها، زاویه ی دوربین وحرکت دوربین توسط کارگردان معین می شود. به دکوپاژ، فیلمنامه ی کاری هم می گویند. اگر خدا خواهد و اجل مهلت دهد ادامه دارد الهام_الهام09-12-2008, 03:23 AMاگه میشه یه دوربین خوب معرفی کنید که به درد فیلم برداری از مجالس عروسی وغیره بخوره rezakf09-12-2008, 09:25 AMدستت درد نكنه خوب داري پيش ميري همينطور ادامه بده دمت گرم خيلي استفاده برديم ma 4nafar09-12-2008, 04:09 PMاگه میشه یه دوربین خوب معرفی کنید که به درد فیلم برداری از مجالس عروسی وغیره بخوره با سلام چقدر میخواهید هزینه کنید ؟ ma 4nafar11-12-2008, 12:12 AMیکی دیگه از مواری که باید رعایت کنید حمل ونقل وسایل و تجهیزات تصویربرداری است . برای هر وسیله یک کیف مناسب انتخاب کنید .سیمها و کابلها و فیشها باید در کیف جداگانه باشد دوربین در کیف مخصوص خودش و هر سه پایه در یک ساک . برای نورها و تمامی وسایل حتما یک کیف جداگانه داشته باشید . همخوانی رنگ و مدل کیف ها برای شما در محیط کار یک امتیاز ارزنده است و نباید آن را فراموش کرد . با یک مثال منظورم را کامل میکنم . فرض کنید به یک مجلس دعوت شده اید به عنوان میهمان در آن مجلس تصویر برداری را میبینید که با چند دقیقه تاخیر با یک دوربین به یک دست بدون جعبه و با دست دیگر چند پلاستیک دسته دار که در آنها احتمال میدهید کابل و وسایل جانبی تصویر برداری است وجود دارد . این را داشته باشید تا بریم سراغ میهمانی بعدی در مجلس دیگری دعوت شده اید و شما جزو نفرات اولی هستید که به میهمانی میروید در آنجا کادر تصویربرداری را میبینید که یک نفر در حال نوشتن است دیگری در حال حمل کردن وسایل به داخل و همه کادر با لباسهای هم رنگ و منظم خوب اگر انتخاب باشماباشد که برای میهمانی بعدی یک تصویر بردار را معرفی کنید کدام را اتنخاب میکنید ؟ این را گفتم تا ببینم تا چه اندازه برای کاری که میخواهید انجام دهید ارزش قائل هستید ؟ خودتان فکر کنید و ببینید اگر کار کمی به شما پیشنهادمیشود دلیلش چیست ؟ آیا تا به حال به این موارد فکر کرده بودید ؟ در این کار به خاطر نوع خاص بودنش باید به خیلی چیزها دقت کنید شاید کوچکترین چیزهای بی اهمیت از نگاه شما برای دیگران عیب و نقص کار باشد و به همین دلیل مردم بین تصویر برداران افراد را انتخاب میکنند . البته این یک امتیاز برای شما است شما باید تصویربردار خوبی هم باشید تا شما را اتنخاب کنند .:31: ma 4nafar13-12-2008, 02:03 AMقبل از اینکه تصویربرداری را آغاز کنید آیا به میزان بودن سه پایه دقت کرده اید ؟ قبل از هر تصویربرداری حتما صاف و همسطح بودن آن را توسط ball leveling (دایره سبز رنگ روی تصویر پایین) http://www.manfrotto.com/webdav/site/manfrotto/shared/webphotoschool/_756MF3___303____Shooting_Coastal_Panoramas/1112633326_fig_9.jpg http://43photo.smugmug.com/photos/176265495-M.jpg مطمئن شوید. تا جای ممکن با سه پایه تصویربرداری کنید تا از لرزش کمتری در تصویر برخوردار باشید .ثبت و ضبط لحظه ها بسیار مهم است وشاید نتوان آن فرصت را بدست آورد پس سعی کنیم تا جای ممکن بدون عیب تصویر بگیریم . اما ... whitebalance متاسفانه به برکت دوربین های دیحیتالی همه چیز اتوماتیک شده و فقط کافی است تا دکمه رکورد را فشار دهید و همه چیز به خودی خود با داده های از قبل تعریف شده ضبط میشود . اما افراد حرفه ای هیچگاه از سیستم اتومات استفاده نمیکنند. پس شما هم به جمع حرفه ای ها بپیوندید و همه چیز را دستی تنظیم کنید . واما وایت بالانس چیست ؟ در حقيقت نورهاي مختلف دماهاي رنگ مختلفي دارند و با تنظيم وايت بالانس ميتوان در شرائط مختلف رنگهاي واقعي داشت. در تنظيم وايت بالانس غير از حالات از پيش تعريف شده ميتوان از تنظيم اتوماتيك آن استفاده كرد كه البته هميشه خوب عمل نميكند. راه ديگر استفاده از تنظيم دستي وايت بالانس است. اگر دوربين اين امكان را داشته باشد، با استفاده از يك کاغذ سفيد و يا حتي هر چيز سفيد ديگر ميتوان وايت بالانس را تنظيم كرد. به این ترتیب که تمامی نورهای لازم را روشن میکنیم سپس کاغذ سفیدی که هیچ نوشته حتی پشت آن نباشد را در فاصله چند متری دوربین قرار میدهیم و وایت بالانس دوربین را تنظیم میکنیم . در حقیقت شما با این کار kelvin نوری محیط را بدست می آورید و تصویر شفاف و سفید تر و طبیعی تری میگیرید . در اینجا به اندازه چند kelvin استاندارد اشاره میکنم . نورهای artificial یا مصنوعی 3200 kelvin نورهای fluorescent lamps یا همان لامپ مهتابی 4300 kelvin نورهای daylight یا همان نور روز زوشن 5600 kelvin نورهای daylight هوای ابری در روز روشن 6300 kelvin شاید دوربینی که شما از آن استفاده میکنید قادر به تنظیم دستی برای وایت بالانس نباشد چاره ای نیست باید اتومات استفاده کنید . اما چنانچه دوربین شما قابل تنظیم است حتما قبل از شروع کار وایت بالانس کنید تا تصویر بهتر داشته باشید. در صورت امکان تصویر خود را در مونیتور سیاری که همراه دارید کنترل کنید چون همیشه شما کیفیت اصلی را در LCD دوربین به صورت واقعی نمیبینید پس بهترین کار این است که یک مونیتور همراه داشته باشید . یکی دیگر از مواردی که شما زیاد با آن سر وکار دارید مسئله زوم و زوم بک ( zoom & zoombac ) است زوم و زوم بک: این عدسی به فیلمبرداری امکان می دهد از یک نمای باز به یک نمای بسته وبرعکس برود، بدون اینکه به تغییر محل دوربین نیاز داشته باشد. بهترین استفاده ازاین عدسی درفیلمهای گزارشی_ خبری ومستند صورت می گیرد . چون لحظاتی رادراین نوع فیلمهاهست که می بایست به سرعت به سوژه نزدیک شد وغالبا امکان نزدیکی فیزیکی وجود ندارد. سعی کنید تا جای ممکن در مواقع بیکاری زوم و زوم بک را تمرین کنید تمرین زیاد شما باعث میشود تا در لحظه لزوم بدون هیچ ترس و دلهر های از این که شاید تصویر از کادر شما خارج شود تصویر را عوض کنید. دیدن فیلمهای اکشن به شما کمک میکند تا سرعت و دقت حرکت دوربین را در این راستا ببینید و چنانچه مایل هستید تا از لطافت و زیبایی این هنر لذت ببرید شما را دعوت میکنم به دیدن فیلمهای رمانتیک . در فیلمهای رمانتیک با توجه به نوع سوژه لطافت خاصی در تصویر برداری لحاظ میشود نماهای بسیار زیبا زوم و زوم بک های حرفه ای فلو و فوکوس های بی نظیر و خلاصه خودتون ببینید و از بعد فنی لذت ببرید و درس بیاموزید . فقط فیلم هندی نباشه :31: فوکوس : به وضوح تصویری درفیلمبرداری و نیز درنمایش گفته می شوند. به عبارت دیگر، تنظیم فاصله ی کانونی عدسی نسبت به موضوع درطول فیلمبرداری یک صحنه را فوکوس می گویند. دیدن فیلمهای رمانتیک کمک میکند تا کسانی که میخواهند از مجالس عقد و عروسی تصویر برداری کنند با تصاویر این دسته بیشتر آشنا شوند و نوع تصویر خود را در این مجالس انتخاب کنند اگر اجل مهلت داد ادامه دارد ma 4nafar07-03-2009, 09:35 PMاین آموزش تصویری برای یک تصویربرداری خوب می باشد . در این درسها یاد می گیرید که چطور زاویه ها و نورها را برای یک تصویر برداری خو ب تنظیم کنید. موفق باشید http://www.digitalfilmschool.co.uk/images/Hollywood-Camera-Work.jpg http://www.digitalfilmschool.co.uk/images/HCWPackShot.jpg !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!!!!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! Feli25-03-2009, 07:04 PMعالي بوده تا اينجا ممنوم از دوستان ma 4nafar23-10-2009, 12:41 AMخیلی وقت بود از این تاپیک خبری نبود تا اینکه چندتا آموزش پیدا کردم گفتم شاید بدرد دوستان بخوره . http://pixhost.ws/avaxhome/fd/d 3/000ad 3fd_medium.png !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! Mr Andersson23-10-2009, 03:53 AMدرود; ایول بابا. خیلی وقت بود پیدا میدا نبودی... شما خودت فیلمبرداری؟ کجا کار میکنی؟ ... ma 4nafar23-10-2009, 04:11 PMفیلمبردار که نمیشه گفت ااااااااای من در بلژیک هستم دوست عزیز ma 4nafar23-10-2009, 04:21 PMhttp://www.dvinfo.net/forum/attachments/read-about/5829d 1200261604-digital-cinema-filmmakers-training-course-dct-mp-command-course-640x480.jpg http://pic.leech.it/i/dc065/8b 24b 7035b.jpg !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! ma 4nafar23-10-2009, 04:22 PMhttp://www.dvinfo.net/forum/attachments/read-about/5829d 1200261604-digital-cinema-filmmakers-training-course-dct-mp-command-course-640x480.jpg http://pic.leech.it/i/dc065/8b 24b 7035b.jpg !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! Mr Andersson23-10-2009, 05:20 PMدرود; متشکرم دوست عزیز, یه دانلود نامحدود میخواهد آدم همشو ورداره! واقعا عالیه, مخصوصا برا من که علاقه خاصی به نورپردازی دارم. متشکر... ma 4nafar23-10-2009, 09:23 PMدرود; متشکرم دوست عزیز, یه دانلود نامحدود میخواهد آدم همشو ورداره! واقعا عالیه, مخصوصا برا من که علاقه خاصی به نورپردازی دارم. متشکر... خواهش قابلی نداره امکان داشته باشه باز هم از این موارد برای دانلود و استفاده قرار می دهم saeedr8329-10-2009, 06:46 PMسلام دوستان منم به نوبه خودم تشكر مي كنم چون اساتيد توضيح زياد دادند من دانسته هاي كم خودم رو بيان نمي كنم و مثل يك شاگرد خوب فقط گوش ميدم واستفاده مي كنم اميد وارم ادامه داشته باشه با اطلاعات مفيد okt31-10-2009, 04:09 PMاین آموزش تصویری برای یک تصویربرداری خوب می باشد . در این درسها یاد می گیرید که چطور زاویه ها و نورها را برای یک تصویر برداری خو ب تنظیم کنید. موفق باشید http://www.digitalfilmschool.co.uk/images/Hollywood-Camera-Work.jpg http://www.digitalfilmschool.co.uk/images/HCWPackShot.jpg !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!!!!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! اين فايلها پاك شدن اگه آدرسه ديگه ازشون دارين لطفا بزارين خيلي از لطفتون ممنون ميشم سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 3899]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن