تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815330124




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه اراك: تامين گاز براي مردم بايد از اولويت‌هاي مسؤولان باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: امام جمعه اراك: تامين گاز براي مردم بايد از اولويت‌هاي مسؤولان باشد


خبرگزاري دانشجويان ايران - اراك
سرويس: شهرستان‌ها

نماينده ولي فقيه در استان مركزي و امام جمعه اراگ گفت: تامين به موقع گاز مردم در فصول سرد سال از اولويت‌هاي مسئولان در اين بخش است كه بايد با برنامه‌ريزي به اين مهم توجه شود.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، منطقه مركزي، آيت‌الله احمد محسني گركاني در ديدار با مدير عامل ومديران ستادي شركت گاز استان مركزي با بيان اين مطلب افزود: هم اينك در بسياري از روستاهاي استان، با تلاش صورت گرفته مردم از نعمت گاز طبيعي بهره‌مند هستند كه اين موضوع سبب دوام روستاييان در اين مناطق شده است.

وي با بيان اينكه توجه به روستاهاي محروم وخدمت رساني به اقشار ساكن در آنها از مهمترين برنامه‌هاي دولت خدمتگزار است، بيان كرد: خدمات ارائه شده از سوي دولت‌هاي پس از انقلاب به روستاها ارزشمند وماندگار بوده است كه مي‌طلبد مسؤولان با جديت بيشتري در زمينه خدمت‌رساني به ولي نعمتان انقلاب تلاش كنند.

مديرعامل شركت گاز استان مركزي نيز در اين ديدار گفت: از مجموع 29 شهر استان مركزي هم اينك 24 شهر اين استان از گاز طبيعي استفاده وعمليات گازرساني به پنج شهر نيز در حال اجراست.

" محمد زند بگله " افزود: اين شركت از بدو تاسيس تا پايان سال گذشته از مجموع يك هزارو 220 روستاي استان به 226 روستا گازرساني كرده است كه عمده اين روستاها از جمله روستاهاي داراي جمعيت بالا بوده‌اند كه با گازرساني به آنها 46 درصد از جمعيت روستايي استان از نعمت گاز طبيعي بهره‌مند هستند.

وي با اشاره به اينكه استان مركزي از جمله استانهاي صنعتي كشور است به خدمات ارائه شده اين شركت به صنايع اشاره و بيان كرد: شركت گاز استان مركزي هم اينك در بخش صنعتي بالغ بر يك هزار و360 مشترك در صنايع كوچك و بزرگ دارد كه در برخي از آنها ايستگاههاي تقليل فشار نيز نصب شده است.

زند بگله با اشاره به مشكلات ايجاد شده و قطع گاز در برخي از مناطق كشور در زمستان سال گذشته توضيح داد: به دليل نامتناسب بودن رشد مصرف با توليد گاز در كشور، زمستان گذشته در برخي از استانهاي قرار گرفته در مسير انتهاي خطوط گازرساني شاهد قطع گاز بوده‌ايم كه اين مشكل در سال جاري با مديريت پيش‌بيني شده تكرار نخواهد شد.

به گفته وي بر اساس بخشنامه‌هاي صادر شده، هرگونه عمليات جديد اجرايي براي گازرساني به مناطق مختلف متوقف و تنها عمليات اجرايي گازرساني به نقاطي كه كار آنها آغاز شده است در سال جاري انجام خواهد شد.

مديرعامل شركت گاز استان مركزي تاكيد كرد: تا زماني كه منابع جديد توليد گاز در كشور تامين نشود اين رويه ادامه خواهد داشت.

انتهاي پيام
 يکشنبه 9 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن