تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805524134




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كمك 30 ميلياردي رئيس جمهوري به فدراسيون فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كمك 30 ميلياردي رئيس جمهوري به فدراسيون فوتبال
رئيس فدراسيون فوتبال گفت: رئيس جمهوري در راستاي كمك به فدراسيون براي آماده سازي تيم ملي فوتبال، مبلغ 30 ميليارد ريال در نظر گرفته است.

به گزارش رجانيوز به نقل از فارس، نشست مطبوعاتي علي كفاشيان امروز در روابط عمومي فدراسيون فوتبال انجام شد و رئيس فدراسيون در مورد مسائل مختلف فوتبال توضيحاتي را ارائه كرد.

كفاشيان در ابتداي نشست و درباره استعفاي برخي از اعضاي كميته‌ها اظهار داشت: يكي از وظايفي كه در روزهاي آغازين فعاليت در فدراسيون فوتبال بر عهده ما گذاشته شد، اين بود كه شكل كميته‌ها و نوع تعامل آنها با فدراسيون فوتبال را انطباق دهيم و بايد پذيرفت كه ارائه چنين سيستمي به يك باره امكان‌پذير نيست و به زمان نياز دارد.

وي ادامه داد: براي اجرايي شدن اين طرح برخي از كارهاي اجرايي فدراسيون‌ها متوقف شد تا كميته‌ها بتوانند خود را با اين فدراسيون تطبيق دهند. برخي از كميته‌ها كه مسئولي نداشتند برايشان فردي جديد انتخاب كرديم و از آنها خواستيم اساس‌نامه جديدي نوشته و با تصويب شدن آن فعاليتشان را آغاز كنند. در برخي از كميته‌ها مانند كميته‌هاي پزشكي، فني و توسعه اين اتفاق رخ داد.

رئيس فدراسيون فوتبال ادامه داد: به كميته انضباطي گفته بوديم آيين‌نامه جديدي را برخلاف كميته قبلي كه همه مسائل را يك فرد در اختيار داشت، تنظيم كند. بر همين اساس و با تنظيم آئين‌نامه جديد قصد داريم وظايف همه كميته‌ها بصورت تفكيك شده مشخص شود. در كميته انضباطي 5 نفر عضو سياست‌گذار نيز هستند كه هر كدام مسئوليت خاص خود را برعهده دارند، مثلا عضو رسيدگي به پرونده‌هاي كميته فوتسال، دسته اول، ليگ برتر و غيره بايد تخصصي در نظر گرفته شود.متاسفانه كميته انضباطي نتوانست اين كار را انجام دهد و در پايان شاه‌حسيني خودش استعفا كرد.

وي افزود: گروه جديدي را مشخص كرده‌ايم كه افراد جديد با آئين‌نامه جديد بيايند و نفرات جديد متعهد شدند كه اين آئين‌نامه جديد را ارائه كرده و با تصويب اعضاي هيئت رئيسه كار اين كميته آغاز خواهد شد.

كفاشيان با اشاره به بدهي فدراسيون فوتبال به مجموعه آزادي عنوان كرد: در سه قسمت به مجموعه آزادي بدهكار هستيم. اول ليگ برتر كه اين بدهي به سازمان ليگ مربوط مي‌شود و ما از مسئولان ليگ خواسته‌ايم كه حق آنها را بپردازند. دوم اجاره كمپ آزادي كه اين بدهي از قبل مانده و سوم نيز به بازي هاي ملي مربوط مي‌شود كه در اولين فرصت آنها را پرداخت خواهيم كرد.

وي افزود: ورزشگاه آزادي را اجاره مي‌كنيم و در ازاي پرداخت پول خواسته‌ايم خدمات خوبي را به ما ارائه كند و بايد طبق استاندارد‌هاي جهاني به ما امكانات بدهند؛ اما ناظران ما به برخي از موارد ايرادهايي را گرفته‌اند.

رئيس فدراسيون فوتبال ايران با اشاره به اهميت حق پخش تلويزيوني عنوان كرد: بايد در اين زمينه تصميمات اساسي اتخاذ شود. خيلي خوشبين هستم كه مشكل هرچه زودتر خل خواهد شد و پيش از زمان مقرر شده از سويAFT، اين موانع را هر چه زودتر برطرف خواهيم كرد. سعي داريم در اين زمينه جلسه‌اي را با محمد بن همام و مسئولين AFC براي تفاهم بيشتر برگزار كنيم.

وي در مورد آخرين اقدامات باشگاه‌ها براي تغييرات اساسنامه‌ عنوان كرد: ابلاغيه‌هايي را به باشگاه ها ارسال كرده‌ايم و خوشبختانه برخي تعامل خوبي با ما داشته‌اند؛ اما ايرادهايي وجود دارد كه اميدواريم هر چه زودتر برطرف شود.

كفاشيان درباره ماهيت حقوقي تيم‌هاي بزرگ ايران از جمله استقلال و پرسپوليس كه تجاري هستند يا خير چنين پاسخ داد: شرايط براي تجاري شدن اين 2 تيم بزرگ انجام و اساسنامه آنان نيز تنظيم شده است. طبق قانون تيم‌هايي كه وابسته به يك ارگان دولتي هستند مغايرتي با تجاري شدن ندارند و اين 2 تيم نيز با اساسنامه تجاري مي‌توانند فعاليتشان را ادامه دهند.

كفاشيان در مورد انتقاد شاه‌حسيني از فدراسيون فوتبال مبتني بر بي‌عدالتي در اين فدراسيون گفت: در داخل هر خانواده ممكن است اختلاف‌هايي وجود داشته باشد. شاه‌حسيني قبل از من نيز در كميته انضباطي بود و در دوره فعاليت من نيز رئيس اين كميته بود؛ اما مهمترين مشكل كميته انضباطي اين بود كه آئين‌نامه جديد تنظيم نشد، در حالي كه اين كار بسيار عاقلانه بود.

وي ادامه داد: معتقديم يك نفر نبايد همه مسئوليت‌ها را برعهده داشته باشد، زيرا تنش‌ها در اين كميته بسيار است و بايد وظايف تفكيك شود. از عملكرد شاه‌حسيني راضي هستم. زحمات زيادي براي فدراسيون فوتبال كشيد و همواره تلاش مي‌كرد مشكلات را حل كند. با استعفاي سوم وي موافقت كردم در حاليكه تمايلي به اين كار نداشتم؛ اما شاه‌حسيني با جديت اين مسئله را مطرح كرد.

رئيس فدراسيون فوتبال با تاكيد بر اين مسئله كه تغييرات همواره وجود دارد اما در فدراسيون فوتبال اين تغييرات سليقه‌اي است، تاكيد كرد: طبق اساسنامه جديد فعاليت خود را ادامه مي‌دهيم. شايد تعدادي از كميته‌ها نخواهند با اين اساسنامه فعاليت كنند. با وجود كنار رفتن عده‌اي حاضريم كه از تجاربشان استفاده كنيم.

وي در مورد جذب حاميان مالي براي فدراسيون فوتبال كه بارها تاكيد شد اين موضوع در اولويت برنامه‌ها است، خاطرنشان كرد: براي انجام اين كار كميته اقتصادي را تشكيل داديم و اين كميته تاكنون درآمدهاي خوبي را براي فدراسيون كسب كرده است؛ اما هزينه‌ها و درآمدها با يكديگر همخواني ندارند، زيرا هزينه‌ها چندين برابر‌ است.

وي ادامه داد: تاكنون درآمدزايي خوبي از حق پخش تلويزيوني نگرفته‌ايم. تيم هاي نوجوانان، جوانان، فوتبال ساحلي، فوتبال، بانوان و غيره نيازمند سرمايه‌گذاري و هزينه هستند؛ اما هزينه ها نسبت به درآمدها، 10 به 2 است.

كفاشيان با اشاره به قول رياست جمهوري براي كمك مالي به فدراسيون تصريح كرد: اين قول ما را دلگرم كرد كه در دور دوم مرحله مقدماتي جام جهاني، ديدارهاي تداركاتي خوبي انجام شود تا ما بتوانيم هزينه‌ها را به خوبي پوشش دهيم. براي كمك مالي رياست جمهوري دستور كتبي انجام شده و مبلغ نيز بيش از سه ميليارد تومان است.

كفاشيان در مورد حاميان مالي جديد براي پيراهن تيم ملي گفت: تاكنون با هيچ اسپانسري به توافق نرسيده‌ايم و همه گزينه‌ها فقط در حد حرف بوده است. براي پوشاك علي دايي كه بازيكنان تيم ملي آن را بر تن كرده‌اند هيچ مبلغي به وي پرداخت نكرده‌ايم و اينكه گفته مي‌شود از علي دائي اين لباس‌ها خريداري شده است، من اطلاعي ندارم.

وي در مورد ميزان قرارداد سرمربي تيم‌ملي گفت:‌ مبلغ قراردادي دايي يك بحث خصوصي است و لزومي ندارد كه اين مبلغ فاش شود.

رئيس فدارسيون فوتبال تاكيد كرد: در حال رايزني با ده تيم برتر دنيا براي انجام ديدار دوستانه هستيم و صحبت‌هايي را در اين زمينه با فدراسيون‌هاي مختلف انجام داده‌ايم، اگر چه براي انجام ديدار دوستانه نظر كادر فني در اولويت است. براساس جداول و پيشنهادهاي دريافتي امروز يا فردا كميته تيم‌هاي ملي و كادر فني براي عقد قرارداد در اين زمينه اقدام مي كنند. ترجيح مي‌دهيم با تيم ضعيف راهي جام جهاني نشويم و چنانچه تيم ما ضعيف باشد بهتر است پا به اين ميدان بزرگ نگذارد.

كفاشيان در خصوص عدم نتيجه‌گيري مطلوب تيم ملي جوانان گفت: همواره به شرايط اين تيم‌ حساس هستم. هفته گذشته جلسه‌اي با حضور اعضاي كادر فني تيم ملي جوانان برگزار كرديم و معتقديم كه آنها كم كاري كردند، در حاليكه بايد با قدرت بيشتري اين تيم راهي عربستان شود.

وي افزود: كادر فني تيم ملي تا مهر و آبان به ما برنامه داده است در حاليكه بايد برنامه‌ها طولاني‌تر و تا قبل از مسابقات قهرماني آسيا باشد تا دغدغه‌اي براي راهيابي به المپيك نداشته باشيم. به نظرم بايد كادر جوانان تكميل شود. تاكنون نفرات خوبي به تيم دعوت شده‌اند اما با درخواست جديدي از مربياني كه بازيكنانشان به تيم ملي دعوت شده اند خواسته‌ايم به تيم بيايند و با آنان جلساتي برگزار كنيم و براي تقويت برنامه‌هاي تيم ملي از آنها كمك خواهيم گرفت تا تيم با قدرت بيشتري در ميادين حاضر شود.

رئيس فدراسيون فوتبال در مورد فوتبال ساحلي تصريح كرد: هنوز نگاه جدي به اين مسئله نداشته‌ايم هر چند از اعضاي فوتبال ساحلي خواستم به من برنامه بدهند و اين كار عملي نشد، زيرا هنوز مسئوليت اصلي فوتبال ساحلي مشخص نيست و كلا برنامه‌هايشان در اين زمينه ضعيف بوده است.

كفاشيان در پاسخ به اين سوال كه آيا حاضر است براي بازگرداندن ستاره‌هاي باتجربه تيم ملي از قبيل وحيد هاشيمان، مهدي مهدوي كيا و علي كريمي جلسه‌اي با سرمربي تيم ملي برگزار كند يا خير چنين پاسخ داد: قول داده‌ايم كه در كادر فني هيچ دخالتي نكنيم، اما چنانچه دايي بخواهد حاضريم به وي كمك كنيم.سرمربي تيم ملي با جديت تاكيد كرده است هر بازيكني آماده باشد را به تيم ملي دعوت خواهد كرد.

وي در خصوص مشكلات به وجود آمده براي خبرنگاران در ورزشگاه‌ها گفت: براي تعامل بهتر، كميته رسانه‌ها را فعال خواهيم كرد.اين كميته چهار شاخص دارد و با تشكيل آن مي‌توانيم تقويم رسانه‌اي خود را ببنديم و مشكلات حل شود. براي عملي شدن آن به تمامي دفتر رسانه‌اي كشور دعوت‌نامه ارسال كرديم تا هرچه زودتر اين كميته تشكيل شود.

رئيس فدراسيون فوتبال تاكيد كرد: رسانه‌ها را جزئي از تيم ملي فوتبال مي‌دانيم كه در واقع يار دوازدهم هستند بنابراين نبايد مقابل يكديگر باشيم بلكه بايد همسو باشيم.

كفاشيان درباره طرح كاهش 20 درصدي از ميزان مبلغ قرارداد بازيكنان در تيم‌هاي فوتبال تصريح كرد: متاسفانه براي عقد قرارداد بازيكنان رقم‌ها بي‌رويه بالاست و حتي در برخي از كميته‌هاي مختلف فوتبال به ما اعتراض مي‌كنند كه چرا پاداش بيشتري به تيم بزرگسالان داده مي‌شود و اين شرايط در شاخه‌هاي ديگر وجود ندارد. در همين زمينه نامه‌اي به مديران عامل باشگاه‌ها فرستاديم و از آنها خواستيم نسبت به قراردادهاي فصل گذشته 20 درصد از ميزان آن‌ها را كاهش دهند تا در اين زمينه تعادل بوجود آيد، اگرچه اين توصيه است نه اجبار زيرا باشگاه‌ها مستقل هستند و مي‌توانند آزادانه تصميم‌گيري كنند. سازمان تربيت بدني نيز با جديت اين مسئله را پيگيري كنند.
 يکشنبه 9 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 217]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن