تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):علم ما به شما احاطه دارد و چیزی از اخبار شما بر ما پوشیده نیست
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821168032




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

متهم هنگام محاكمه در دادگاه اعلام كرد: قتل آري؛ ارتباط پنهاني خير


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: متهم هنگام محاكمه در دادگاه اعلام كرد: قتل آري؛ ارتباط پنهاني خير
جام جم آنلاين: مردي كه به دنبال ارتباط پنهاني با زن جواني ، شوهر وي را با ضربه‌‌هاي چاقو به قتل رسانده بود ، روز گذشته در شعبه 71 دادگاه كيفري استان تهران محاكمه شد و اتهام قتل را پذيرفت.


به گزارش خبرنگار جام‌جم، ظهر روز 20 دي سال 85 يكي از اهالي اسلامشهر با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 تماس گرفت و از قتل مرد همسايه‌اش به نام عليرضا خبر داد.

به دنبال اين تماس، كارآگاهان جنايي اداره آگاهي اسلامشهر به محل حادثه عزيمت كردند و با جسد عليرضا كه با ضربه‌هاي متعدد چاقو در يكي از اتاق‌هاي منزلش به قتل رسيده بود، روبه‌رو شدند.

به اين ترتيب، جسد مقتول با دستور بازپرس كشيك جنايي، براي بررسي علت مرگ به پزشكي قانوني انتقال يافت و تحقيقات براي فاش شدن راز قتل وي آغاز شد و معصومه ، زن مقتول به عنوان مظنون به قتل بازداشت شد و مورد بازجويي قرار گرفت و ادعا كرد كه هنگام مراجعه از مدرسه فرزندش، متوجه جسد شوهرش در منزل شده و با داد و فرياد همسايه‌ها را خبر كرده است.

ردپاي يك آشنا در قتل‌

ماموران به دنبال اظهارات متناقض زن جوان، به تحقيق از اهالي محل پرداختند كه معلوم شد در غياب عليرضا (مقتول)‌، يكي از دوستان وي به منزل آنها مراجعه مي‌كرده و روز حادثه هم مرد غريبه پيش از همسر زن، به منزل وي مراجعه كرده است.

با به دست آمدن اين اطلاعات، همسر مقتول بار ديگر مورد بازجويي قرار گرفت و اعتراف كرد كه قاتل، مردي به نام بهروز و از دوستان شوهرش است.

اين زن در اظهاراتش به پليس گفت: همسرم معتاد بود و هرازگاهي دوستش، بهروز براي استعمال موادمخدر به منزلمان مي‌آمد، طي اين رفت و آمدهاي مكرر، ارتباط پنهاني من با بهروز آغاز شد، شوهرم مانعي در راه ارتباطمان بود، بنابراين نقشه قتل وي را طراحي و آن را عملي كرديم.

به دنبال اظهارات زن جوان، همدستش هم دستگير شد و به جرم خود اعتراف كرد.

متهمان پس از بازسازي صحنه قتل، روانه زندان شدند و پرونده اتهامي آنها با صدور كيفرخواست به شعبه 71 دادگاه كيفري استان تهران ارسال شد و متهمان روز گذشته محاكمه شدند.

ابتداي جلسه دادگاه، داديار حيدري نماينده دادستان در دادگاه‌هاي كيفري استان تهران به تشريح كيفرخواست پرداخت و براي متهمان، تقاضاي مجازات قانوني و اولياي دم هم براي قاتلان، تقاضاي قصاص كردند.

متهم در محاكمه عنوان كرد قتل دوستم را قبول دارم اما هيچگاه با همسر او ارتباط نداشتم.
 يکشنبه 9 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 204]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن