تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818998074




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس تبليغات اسلامي بهشهر: فعاليت‌هاي قرآني مهمترين عامل رشد است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس تبليغات اسلامي بهشهر: فعاليت‌هاي قرآني مهمترين عامل رشد است
رييس سازمان تبليغات اسلامي بهشهر گفت : مهمترين عامل رشد و تعالي جامعه انجام مستمر فعاليت‌هاي قرآني، اعتقادي و ديني با استفاده از ذهن خلاق و مستعد جوانان است.

حجت‌الاسلام "ابراهيم عباسي" روز يكشنبه در گفت و گو باخبرنگارايرنا گفت:
انس با قرآن و تعاليم اسلامي و نهادينه كردن آن در وجود جوانان و ايجاد آرامش روحي و رواني، مهمترين هدف مادراين سازمان است واميدواريم با اجراي برنامه‌هاي مختلف به اين اهداف دست پيدا كنيم.

وي افزود: برگزاري برنامه‌هاي متنوع فرهنگي و قرآني، مهمترين عامل ترويج فرهنگ اسلامي است كه لازم است اين برنامه‌ها به صورت منسجم و سازمان يافته اجرا شود.

حجت‌الاسلام عباسي خاطرنشان كرد: از جمله برنامه‌هاي ما براي ترويج اهداف سازمان، فضاسازي فرهنگي و ارتقاي فرهنگ كتابخواني است كه در اين راستا دو خانه عالم در روستاهاي قره‌تپه و حسين‌آباد احداث و كتابخانه مسجد قائم بهشهر نيز تجهيز شد .

رييس سازمان تبليغات اسلامي بهشهر يادآور شد: ‪ ۷۵‬هيات مذهبي، ‪ ۶۹‬مسجد شهري، ‪ ۳۸‬مداح و ‪ ۱۲۰‬روحاني بومي و غيربومي در شهرستان شناسايي شده‌اند كه در حال برنامه ريزي براي بهره‌مندي مناسب از اين توانايي‌ها در راه ترويج صحيح فرهنگ اسلامي هستيم تا با همكاري برخي از ادارات مرتبط گستره فعاليت و كيفيت اجراي مراسم مختلف را افزايش دهيم.

عباسي يادآور شد: فعاليت سازمان تبليغات اسلامي در دو بعد فرهنگي و قرآني خلاصه مي‌شود كه‌اجراي برنامه‌هاي فرهنگي براساس دستورالعمل‌هاي استاني است اما محدوده فعاليت‌هاي قرآني به ظرفيت منطقه برمي‌گردد و محدوديتي در اين خصوص نداريم.

وي بااشاره به شناسايي ‪ ۱۵‬حافظ كل قرآن در بهشهر گفت: آموزش درست قرآن عامل سعادت انسان است و ما براي اجراي مناسب آموزش قرآن، برگزاري كلاس‌هاي آموزشي در نقاط مختلف شهرستان را در دستور كار خود قرار داده‌ايم. ك/‪۳‬ ‪۵۰۸/۴۰۲/۷۳۳۱‬
 يکشنبه 9 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 330]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن