تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر جوان مؤمنى كه در جوانى قرآن تلاوت كند، قرآن با گوشت و خونش مى آميزد و خداوند ع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815765296




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پايان بازي صحت با شمعداني در شبكه 3


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: پايان بازي صحت با شمعداني در شبكه 3


تلويزيون- يگانه خدامي:
ديگر مي‌شود گفت «سروش صحت» همه عرصه‌هاي سينما و تلويزيون را تجربه كرده است

كارگرداني «چهارخونه»، نويسندگي «ترش و شيرين» و بازي در «مرد هزار چهره» آخرين كارهايي است كه از او در تلويزيون ديده‌ايم و حالا بايد منتظر تله فيلمي باشيم كه صحت آن را كارگرداني و فيلمنامه‌اش را بازنويسي كرده و در نهايت بازيگرش هم بوده و به اين ترتيب همه توانايي‌هايش را يك جا به نمايش گذاشته است.

«بازي» فيلمي تلويزيوني است كه صحت با حضور در آن نخستين تله فيلمش را هم تجربه كرده است و در واقع به خيل كارگرداناني پيوسته كه اين روزها نامشان در تيتراژ تله فيلم‌ها مردم را آخر هفته به تماشاي اين فيلم‌هاي تلويزيوني ترغيب مي‌كند.

اين تله فيلم كه هم اكنون در مراحل تدوين قرار دارد، به تهيه كنندگي «مصطفي عزيزي» و «همايون اسعديان» براي شبكه 3، ساخته شده و تصويربرداري آن هفته گذشته پس از 23 روز به پايان رسيده. به گفته صحت تا 20 روز ديگر هم به پخش مي‌رسد.

سروش صحت درباره حضورش در اين تله فيلم به عنوان كارگردان مي‌گويد: «مصطفي عزيزي و همايون اسعديان، فيلمنامه‌اي را كه توسط «عليرضا محمودي» نوشته شده بود به من دادند تا بخوانم. من هم از فيلمنامه خوشم آمد و قبول كردم آن را كارگرداني كنم.»

البته فيلمنامه اوليه توسط صحت بازنويسي شده و پس از آن جلوي دوربين تصويربرداري رفته است.

«بازي» داستاني امروزي را روايت مي‌كند. جلال و هديه ماموريت دارند دو شمعداني را به مراسم عقد پسر و دختر جواني در خارج از كشور برسانند و در راه انجام اين ماموريت با مشكلات فراواني روبه‌رو مي‌شوند.

در «بازي» و در ميان بازيگران آن چهره‌هاي شناخته شده‌اي را مي‌توانيد ببينيد. بهاره رهنما، سيروس ابراهيم زاده، راضيه برومند، اردشير كاظمي، حميد مهين‌دوست، علي صادقي، ناصر اسدي آذر، طوفان مهرداديان و البته سروش صحت.

صحت اين بار در كاري كه خودش ساخته بازي كرده است. اتفاقي كه اولين بار آن را تجربه كرده است.

صحت درباره اين تجربه مي‌گويد: «ما براي اين نقش نيما رئيسي را در نظر گرفته بوديم و در آخرين روز و زماني كه قرار بود تصويربرداري را آغاز كنيم متوجه شديم كه كار او در پروژه قبلي‌اش به پايان نرسيده و نمي‌تواند در كار حضور داشته باشد. وقت كم بود و خيلي فوري مي‌خواستيم كار را آغاز كنيم و به همين دليل قرار شد خودم در اين نقش بازي كنم.»

تجربه‌اي كه چندان آسان نبوده اما به خوبي پيش رفته و به گفته خود صحت باعث شده ترسش در اين مورد بريزد.

صحت اين بار و در اين تجربه بازيگري همزمان با كارگرداني‌اش، درمقابل بهاره رهنما بازي كرده است كه حتما بازي به ياد ماندني شان را در «نان، عشق و موتور هزار» به كارگرداني ابوالحسن داوودي به ياد داريد.

اتفاقي كه به گفته صحت باعث شده كه او جرات كند بازي در تله فيلمي را كه خودش كارگرداني كرده برعهده بگيرد: «تجربه همكاري من و بهاره رهنما بارها اتفاق افتاده و ما جنس بازي يكديگر را مي‌شناسيم. اين بار هم تجربه بسيار خوبي بود و اين روبه‌روي هم بازي كردن براي من جذاب و شيرين بود. البته بايد مردم هم ببينند و نظر بدهند.»

سروش صحت و نويسندگي‌هايش به اندازه بازي و كارگرداني‌اش شناخته شده است. سريال نوروزي «ترش و شيرين» به كارگرداني رضا عطاران يكي از موفق‌ترين كارهاي صحت در مقام نويسندگي بود و حالا آنها اين همكاري را تكرار مي‌كنند.

سروش صحت اين روزها مشغول نوشتن فيلمنامه سريال «بزنگاه» است كه براي ماه رمضان آماده مي‌شود. اين سريال را عطاران كارگرداني كرده و در آن به همراه حميد لولايي، مرجانه گلچين، علي صادقي و غلامرضا نيكخواه بازي مي‌كند.

«بزنگاه» روايت بخشي از زندگي دو برادر و يك خواهر است كه پدرشان فوت مي‌كند. اين اتفاق منجر مي‌شود تا آنها براي به دست آوردن ارث و ميراث با يكديگر درگير شوند.

صحت كه همراه «ايمان صفايي» مشغول نوشتن فيلمنامه «بزنگاه» است، اطلاعات زيادي درباره اين سريال فاش نمي‌كند و تنها مي‌گويد كه سريال يك كمدي اجتماعي است.

صحت پس از پايان كارگرداني «بازي» مشغول نوشتن اين فيلمنامه است و فيلمنامه را همزمان با تصويربرداري سريال به دست كارگردان و بازيگران آن مي‌رساند.

همشهري امارات

تاريخ درج: 8 تير 1387 ساعت 19:10 تاريخ تاييد: 8 تير 1387 ساعت 20:03 تاريخ به روز رساني: 8 تير 1387 ساعت 19:43
 شنبه 8 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 195]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن