تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815296758




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معرفي 10 گل برتر يورو 2008


واضح آرشیو وب فارسی:الف: معرفي 10 گل برتر يورو 2008
10 گل برتر رقابت هاي يورو 2008 تا مرحله نهايي اين مسابقات اعلام شد كه در اين ميان وسلي اشنايدر با دو گل برتر زده، بالاتر از ديگر گلزنان جام قرار دارد.

به گزارش مهر به نقل از يوفا، 10 گل برتر رقابت هاي جام ملت هاي اروپا تا ديدار نهايي به شرح زير است:

فيليپ لام ( آلمان 3 - تركيه2) 25 ژوئن
شنتورك در دقيقه 86 ديدار با آلمان در مرحله نيمه نهايي رقابت هاي يورو 2008، بازي را به تساوي كشاند و تركيه را در موقعيت صعود به مرحله نهايي قرار داد اما فيليپ لام در واپسين لحظات بازي توپ ارسالي هيتزلسپرگر را وارد دروازه روشتو رچبر كرد تا آلمان طعم حضور در ششمين فينال جام ملت ها را بچشد.

رومن پاوليچنكو (روسيه 3 - هلند يك) 21 ژوئن
پاوليچنكو در دقيقه 56 بازي، سانتر ارسالي سرگئي سماك را وارد دروازه ادوين فن درسار كرد. اين اتفاق در ورزشگاه سنت ژاكوب بازل روي داد تا نام مهاجم اسپارتاك مسكو در ميان كساني قرار بگيرد كه بهترين گل هاي جام را به ثمر رسانده اند.

باستين شواين اشتايگر (پرتغال 2 - آلمان 3) 19 ژوئن
شواين اشتايگر به يواخيم لو گفته كه پس از اخراج در بازي مقابل كرواسي به هم تيمي هاي خود مديون بوده است. او در بازي با پرتغال در سنت ژاكوب، خود را به سمت توپ ارسالي لوكاس پودولسكي سراند و گل خود را وارد دروازه كارواليو كرد.

ميشاييل بالاك (اتريش صفر - آلمان يك) 16 ژوئن
بعد از شكست مقابل كرواسي، فشار بر روي تيم آلمان بالا گرفت و اين تيم در بازي مقابل اتريش، يكي از دو ميزبان رقابت هاي يورو 2008، تيم خود را با ضربه اي از راه دور به آن چيزي رساند كه آنها نيازمندش بودند. اين اتفاق 4 دقيقه پس از آغاز نيمه دوم روي داد. يورگن ماچو هرگز توفيقي در مهار اين ضربه آزاد نداشت.

نيهات قهوه چي (تركيه 3 - جمهوري چك 2 )، 15 ژوئن
تركيه در ديدار با جمهوري چك دو گل فوق العاده ديرهنگام به ثمر رساند و به بازي برگشت. نيهات قهوه چي، توپ حميت آلتين تاپ را با ضربه اي موج دار، دور از دست هاي پتر چك، مماس با تير افقي دروازه چك ، وارد دروازه اين تيم كرد. تركيه با اين پيروزي به يك چهارم نهايي صعود كرد.

وسلي اشنايدر (هلند 4 - فرانسه يك ) 13 ژوئن
گل سوم هلند مقابل فرانسه كه توسط آرين روبن به ثمر رسيد شايسته قدرداني است اما گل چهارم هلند بهتر بود. اشنايدر توپ را از روي خط محوطه جريمه ، به زير طاق دروازه گرگوري كوپه كوبيد.

رابين فن پرسي (هلند 4 - فرانسه يك ) 13 ژوئن
رود فن نيستلروي با حركتي عالي از نيمه زمين، توپ را به آرين روبن رساند و او با دقت هرچه بيشتر توپ را براي رابين فن پرسي ارسال كرد. او توپ را به صورت چكشي روانه دروازه فرانسه كرد و ضرب آن بيشتر از آن بود كه گرگوري كوپه توان مهارش را داشته باشد.

زلاتان ابراهيموويچ (يونان صفر - سوئد 2) 10 ژوئن
بازي به نظر مي رسد با نتيجه تساوي بدون گل به پايان برسد البته حركت درخشان زلاتان ابراهيموويچ، اين تصور را از ميان برد. او پس از اينكه با هنريك لارسن در منطقه جريمه تيم يونان، توپ هايي را رد و بدل كرد، در نهايت توپ را در گوشه راست دروازه آنتونيوس نيكوپوليديس قرار داد.

ديويد ويا (اسپانيا 4 - روسيه يك ) 10 ژوئن
ديويد ويا يك توپ مرده را از دروازه اسپانيا زنده كرد و با يك ضد حمله سريع با كمك خوان كاپدويلا و آندرس اينيستا دروازه ايگور آكينفيف را گشود.

وسلي اشنايدر (هلند 3 - ايتاليا صفر) 9 ژوئن
حركت از جيواني فن برونكهورست آغاز شد. او توپ را از زمين خودي به حركت درآورد و آن را براي درك كويت ارسال كرد. اين بازيكن هم با ضربه اي نرم و دقيق، توپ را در اختيار اشنايدر قرار داد تا او از فضايي اندك، توپ را وارد دروازه جيانلوييجي بوفون كند
 شنبه 8 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن