تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر نمازگزار بداند تا چه حد مشمول رحمت الهى است هرگز سر خود را از سجده بر نخواهد داشت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821072048




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با حضور بر مزار شهدا در مجلس؛لاريجاني به شهداي گمنام اداي احترام كرد


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: با حضور بر مزار شهدا در مجلس؛لاريجاني به شهداي گمنام اداي احترام كرد


تهران – حيات

رييس مجلس شوراي اسلامي با حضور بر مزار شهداي گمنام در مجلس به مقام شامخ آنان اداي احترام كرد.
به گزارش حيات ، "علي لاريجاني" روز شنبه پس از اداي احترام و قرائت فاتحه بر سر مزار هفت تن از شهيدان دفاع مقدس كه در محوطه مجلس به خاك سپرده شده اند با حضور در جمع خبرنگاران گفت: تذكر دادن در فرهنگ اسلامي باعث مي شود تا نگاه انسان به مسايل واقعي تر شود.گاهي اين تذكر زباني است ولي گاهي افراد با واقعيتي روبرو هستند كه خود به خود نوعي تحول دروني در آنها پديد مي آيد.
علي لاريجاني در ادامه گفت: اين روش كه مزار مقدس شهداي گمنام را در جاهايي كه بيش از بقيه نقاط نيازمند تذكر هستند قرار مي دهند تا نسبت به واقعيات هستي نگاه عميق تري صورت گيرد، كار بسيار خوبي است.
وي اظهار داشت: من مدافع چنين كاري هستم تا آنجا كه اخيرا وقتي پيشنهاد شد تا چنين كاري در مجلس شوراي اسلامي صورت گيرد از اين امر استقبال كرديم و اميدواريم اين امر براي مجلس امر مباركي باشد و براي كشور نيز روحيه اي مناسب فراهم كند، چرا كه از اين طريق نمايندگان فداكاري ها و مجاهدت ها را به ياد مي آورند.
وي با اشاره به فلسفه امر به معروف و نهي از منكر اظهار داشت: در اين فلسفه اقدام پيشگيرانه موثر است و مهمترين چيزي كه باعث بيداري در انسان مي شود اين است كه انسان در معرض رويدادهايي قرار بگيرد كه خود به خود او را متنبه كنند.
رييس مجلس شوراي اسلامي در خصوص شايعاتي مبني بر حمله احتمالي رژِم صهيونيستي به جمهوري اسلامي و رزمايش اخير آنها گفت: اين اولين باري نيست كه چنين تبليغاتي صورت مي گيرد و در گذشته نيز ما شاهد حجم بالايي از اين تبليغات بوده ايم.
وي افزود: در گذشته تصور مي شد مي خواهند كاري را از جهات سياسي انجام دهند و به اين آتش توپخانه رواني نياز دارند و اين بار نيز وجه غالب اين تبليغات اين چنين است.
لاريجاني تصريح كرد: در هر شرايط جمهوري اسلامي آمادگي كامل دارد هر چند كه به نظر مي رسد از اين تبليغات براي استفاده در خصوص بسته پيشنهادي مي خواهند بهره ببرند.در عين هوشياري و فهم دقيق شرايط و ضمن آنكه شوراي عالي امنيت ملي و مجلس از مذاكرات دفاع كرده اند، ولي بايد اين مذاكرات در فضاي سالم و واقعي صورت گيرد.
رييس مجلس افزود: با كارهايي از اين قبيل ذهن هاي ايرانيان متفرق نخواهد شد و اگر دنبال اينگونه امور هستند سودي نخواهند برد.ضمن اينكه مسايل را از هم جدا مي كنيم توجه به اين معنا نيز داريم كه اگر بخواهند از اين شگردها استفاده كنند در مذاكرات دقت لازم به اين وجه هم خواهد شد.
پايان پيام
 شنبه 8 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 183]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن