واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: View Full Version : نمای داخلی » اتاق خودم maghzae-motefaker13-08-2008, 03:25 PMبا سلام من بلا خره تقريبا كلاس ام تموم شد و تونستم تا يه جاهايي پيش برم اگه مشكلاتشو نگيد ناراحت مي شم نظر يادتون نره زمان رندر : 22 دقيقه زمان مدلينگ : 2 الي 3 ساعت موتور رندر : MENTAL RAY http://i38.tinypic.com/154k2vo.jpg CG Art13-08-2008, 03:32 PMاگه اجازه بدید چند نکته رو بگم : 1) متریال آینه رو چرا بد درست کردی ؟ اگه با وی ری کار میکنی باید رنگ Reflect رو سفید تمام بذاری. اگه با منتال ری کار میکنی باید قسمت Raflect رو که Raytrace انتخاب میکنی 100% قرار بدی. 2) چرا اصلا از Bump Material استفاده نکردی !؟ هیچ برجستگی روی بافتات نمیبینم !!! اگه تونستی و وقت داشتی یه رندر دیگه بگیر و این نکته رو حتما رعایت کن. 3) در انتخاب View یا همون زاویه دوربین دقت بیشتری بکن. سعی کن از فضایی که داری نهایت استفاده رو بکنی. اگه الان دقت کنی میبینی که مثلا تختت یه کمیش داخل تصویر نیست. همیشه سعی کن از دید ناظر View بگیری تا کارت طبیعی شه. 4) یه مقدار بیشتر روی نورپردازی کار کن. چشمو میزنه. سعی کن سایه ها تیره تر بشند. 5) متریال چوب, باید یه مقدار رفلکت یا همون انعکاس نور داشته باشه. اینطوری خیلی خیلی به واقعیت نزدیک تر میشه. 6) تکسچری که به کف اتاقت دادی مناسب نیست. تکسچره بهتری هم میتونی انتخاب کنی ! 7) منبع نورت باید جای بهتری قرار بگیره خیلی افقی شده ! در کل کارت خیلی خیلی خوب شده. امیدوارم با رندر جدیدی که میگیری تمام نکته های بالا رو رعایت کنی و کارت بهتر بشه. موفق باشی. maghzae-motefaker13-08-2008, 03:57 PMواقعا ازت ممنونم حتما اين كارارو انجام ميدم mohsen77013-08-2008, 04:31 PMمجددا کف میکنیم .....!!! hadi66513-08-2008, 04:36 PMسلام زیبا شده یکمی بی روحه اما جالبه که سطحتونو خودتون معرفی میکنیدا :31: وایر فریم اگه نزارید تاپیک بسته میشه لطفا تو پست اول اضافه کنید ممنون b 3dnet13-08-2008, 05:05 PMآفرین خیلی خوب شده نکته هایی رو که عادل جان گفت انجام بدی توپ میشه... maya-2d13-08-2008, 05:10 PMزمان رندر : 22 دقيقه زمان مدلينگ : 2 الي 3 ساعت همین که تو عکس ... تازه واردی ALI3DMAXAMATOR13-08-2008, 07:15 PMافرين......................ولي فكر كنم بهتر باشه خودتو به اين سطح حرفه اي محدود نكني..........موفق باشي........... mohsen3d13-08-2008, 07:46 PMخیلی خوب شده ام نمای داخلی رو با v-ray رندر کنی بهتره و برای بهتر شدن فرش از v-ray displacment البته املاش فکر کنم اشتباه باشه استفاده کنی بهترم میشه موفق باشی SSS_HHH_OOO13-08-2008, 08:08 PMخیلی خوبه....رندر طبیعی شده..ولی ترکیب رنگ خوب نشده...یعنی کاش نورهای گرم استفاده میکردی..ولی باز هم میگم..رندرت خیلی قشنگه... /.,mnb13-08-2008, 10:51 PMخيلي خوبه. تابلوها و ساعتت كار رو فانتزي كرده. صحنه هم يه مقدار پرنگ تر باشه بهتره. كنسترانت رو زياد تر كن. موفق باشي.... saeed_cpu_full13-08-2008, 11:01 PMتابلوها و ساعتت كار رو فانتزي كرده و تکسچر هایی که تو کارت استفاده کردی تکسچر چوب رو عوض کنی بهتر میشه در کل کارت عالیه maghzae-motefaker14-08-2008, 10:38 AMآقاي cg art ببخشيد ميشه در مورد bump material يه مقدار توضيح بديد هم چنين مقداري در مورد متريال آينه متشكرم saeed_cpu_full14-08-2008, 11:34 AMآقاي cg art ببخشيد ميشه در مورد bump material يه مقدار توضيح بديد هم چنين مقداري در مورد متريال آينه متشكرم Bumb map برجستگی روی سطحت ایجاد میکنه مثل این عکس http://content.answers.com/main/content/img/CDE/_BUMPMAP.GIF maghzae-motefaker14-08-2008, 03:32 PMBumb map برجستگی روی سطحت ایجاد میکنه حالا اين bump map رو ميشه به من آموزش بديد saeed_cpu_full14-08-2008, 03:47 PMحالا اين bump map رو ميشه به من آموزش بديد من 3d max کار نمیکنم :46: /.,mnb14-08-2008, 03:51 PMدر متريال اديتور بخش maps قسمت bump رو فعال كن و يك noise يا smoke يا يك bitmap يا ... رو انتخاب كن و تنظيم كن............. سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 352]