تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس در روز جمعه ناخن‏هايش را كوتاه كند، عمر و مالش زياد مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816355458




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قاليباف: با رييس بانك مركزي و وزير مسكن درباره «نوسازان» توافق كردم


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: قاليباف: با رييس بانك مركزي و وزير مسكن درباره «نوسازان» توافق كردم
جام جم آنلاين: شهردار تهران با تاكيد بر اين كه پروژه نوسازان يك داراي مجوز است، گفت: براي اين پروژه، علاوه بر مجوز شوراي شهر تهران، شخصا با رييس بانك مركزي و وزير مسكن توافق كرده‌ام.


به گزارش ايسنا، دكتر محمد باقر قاليباف امروز در حاشيه افتتاح «بوستان 15 خرداد» در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد مسائل مطرح شده مبني بر اين كه شهرداري براي فروش متري مسكوني در طرح مسكن نوسازان مجوزهاي لازم را دريافت نكرده است، گفت: اين موضوع صحت ندارد و من شخصا با رييس بانك مركزي و وزير مسكن در اين مورد توافق كرده‌ام.

وي افزود: شهرداري تهران در چارچوب مصوبات شوراي شهر تهران و ساير الزامات قانوني، تعدادي واحد مسكوني در حال ساخت دارد و مراحل بعدي كار را هم با همين چارچوب‌ها انجام خواهد داد.

شهردار تهران با بيان اين كه موضوع مسكن از دغدغه‌هاي مهم شهر تهران است، تصريح كرد: شهرداري تهران، اين پروژه را با رعايت ضوابط مورد نظر انبوه‌سازان انجام داده است و پيش‌سندها را هم قطعا در زمان مقرر، پيش‌فروش خواهد كرد.

وي ادامه داد: وقتي گفته مي‌شود، 30 درصد از پيش‌فروش‌هاي چنين پروژه‌اي انجام شده است و شهرداري از دو سال قبل در جنوب شهر تهران، نوسازي بافت‌هاي فرسوده را شروع كرده، در نتيجه اين واحدها، هيچ مشكل خاصي ندارند.

پروژه اركيده را شهرداري تهران حل و فصل كرد

قاليباف در پاسخ به سوال خبرنگاري در مورد اين كه گفته مي‌شود، سرنوشت پروژه نوسازان يك، نيز مشابه پروژه اركيده خواهد بود، عنوان كرد: شما به عنوان مخاطب پاسخ بدهيد كه پروژه اركيده را در نهايت چه كسي حل كرد؟

خبرنگاران در پاسخ به وي توضيح دادند كه دولت مدعي حل اين مساله بوده است و شهردار تهران در پاسخ، اظهار كرد: پروژه اركيده از چند سال قبل، معطل باقي مانده بود و شهرداري تهران آن را حل و فصل كرد.

وي تاكيد كرد: نمي‌خواهم وارد موضوعات سياسي شوم، اما شهرداري تهران، طبق وظيفه خود و با مجوز شوراي شهر تهران، نسبت به رفع بخشي از مشكلات مسكن شهروندان تهراني در چارچوب مشخصي اقدام كرده است و تاكيد مي‌كنم كه به هيچ وجه، گوشمان بدهكار مسايل حاشيه‌اي كه ما را از متن دور مي‌كند، نيست.

قاليباف تصريح كرد: قول مي‌دهم اين پروژه در زمان بندي مشخص و در مرحله اول، حتي زودتر از موعد انجام شود.

ابلاغيه شوراي اجتماعي كشور در مورد واگذاري مسووليت كودكان خياباني هنوز به شهرداري اعلام نشده است

وي درباره واگذاري مسووليت ساماندهي كودكان خياباني به شهرداري تهران و تصميم شوراي اجتماعي كشور،‌ گفت: ابلاغيه شوراي اجتماعي كشور در مورد واگذاري مسووليت كودكان خياباني هنوز به شهرداري اعلام نشده است.

شهردار تهران يادآورشد: بهزيستي در زمينه كودكان خياباني وظايف قانوني دارد و در حال انجام آن‌هاست و اگر قرار است، اين مسووليت به شهرداري تهران واگذار شود، بايد همه امكانات و بودجه‌هاي مربوط به آن نيز واگذار شود، در عين حال شهرداري هيچ گاه نسبت به مسايل مربوط به حوزه‌هاي اجتماعي شهر بي‌تفاوت نيست و تاكنون نيز در مورد در راه ماندگان، زنان سرپرست خانوار و كودكان كار و خيابان هر اقدامي كه امكان داشته، انجام داده و اين اقدامات منافي وظايف بهزيستي نيست.

پروژه انتقال راه‌آهن تبريز و اهواز به زيرزمين

قاليباف در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد مشكلات عبور خط راه‌آهن تهران ـ تبريز و تهران ـ اهواز از منطقه 17 و 18 شهرداري تهران، توضيح داد: شهرداري تهران تمام تلاش خود را براي رفع معضل اين دو منطقه كه راه آهن تبريز و اهواز از آن مي‌گذرد، كرده و هماهنگي‌هايي نيز براي تجهيز كارگاه صورت گرفته است. اميدواريم دولت با سرعت بيشتري كار انتقال خطوط راه‌آهن تبريز و اهواز را به زيرزمين انجام دهد.

وي عنوان كرد: شهرداري در اين منطقه در حال تكميل عمليات خط سه متروي تهران است كه با قوت و سرعت در حال انجام است.

شهردار تهران همچنين در پاسخ به سوال ديگري در مورد احياي واحدهاي تجاري رها شده در خيابان خاوران، بيان كرد: بخشي از اين واحدهاي تجاري مربوط به برنامه ساماندهي مشاغل مزاحم بوده است و بخشي ديگر نيز مربوط به سرمايه‌داران خصوصي است كه در آينده نزديك، طرح ساماندهي مشاغل مزاحم طبقات تجاري مربوط به اين كار فعال مي‌شوند.

وي امروز همچنين در مراسم بهره‌برداري از بوستان «پانزده خرداد» به برنامه شهرداري در راستاي توجه به مناطق محروم اشاره و اضافه كرد: تاكنون طرحي را شروع نكرده‌ايم، مگر اين كه از مناطق جنوب تهران آغاز شده باشد و سعي كرده‌ايم اگر فاصله شمال و جنوب تهران را كم نمي‌كنيم، حداقل بر اين فاصله نيافزاييم.

قاليباف با بيان اين كه شهرداري سعي كرده است به همه ابعاد شهر بپردازد، اذعان كرد: هيچگاه تلاش نكرديم كه فقط به دنبال كارهاي كوتاه مدتي كه در چشم مردم است، بپردازيم.

وي ابراز كرد: در حال حاضر حجم عمليات عمراني كه از چشم مردم دور است، چند برابر حجم عملياتي است كه مردم در سطح شهر مي‌بينند.

شهردار تهران با بيان اين كه در حال حاضر سه ميليون مترمربع ساخت فضاهاي فرهنگي، هنري و مذهبي در دستور كار شهرداري تهران قرار دارد، اظهار كرد: در هيچ دوره‌اي، اين ميزان حجم فعاليت در شهرداري تهران وجود نداشته و شهر در حال حاضر با همه مشكلات خود تبديل به يك كارگاه فعال شده است.

وي خاطر نشان كرد: عظيم‌ترين فعاليت‌هاي كار تونل‌سازي در حوزه مترو و در خطوط سه، چهار، هفت و تكميل خطوط يك و دو در حال انجام است و قول ما براي كامل كردن 15 كيلومتر خط متروي شهر تهران در سال 87 محقق خواهد شد. همچنين تا پايان سال، تونل مترو از شهيد كلاهدوز تا ميدان آزادي به يكديگر وصل مي‌شوند و تونل خط سه نيز كار خود را آغاز كرده است.

قاليباف افزود: همچنين 350 كيلومتر تونل براي شبكه آب‌هاي سطحي ايجاد كرده‌ايم و معتقديم براي آن كه شهر تهران قابل زندگي شود، بايد يك شهر ديگر با همه زوايا و شبكه‌ها در زير آن ساخته شود.

وي همچنين از شروع به كار تونل نيايش به صدر ظرف يك ماه آينده خبر داد.

شهردار تهران در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود، اعلام كرد: شهادت مي‌دهم كه مديران شهرداري در حال حاضر، بسيار بيشتر از بدنه شهرداري با روحيه جهادي كار مي‌كنند.

وي با اشاره به اقدام بنياد 15 خرداد در اهداي زمين بوستان «پانزده خرداد» به مردم اين منطقه، خاطر نشان كرد: شهرداري جز كف‌سازي اين پارك كاري نكرده است و اميدواريم در زمين‌هاي متعدد ديگري كه اين بنياد در اختيار شهرداري قرار مي‌دهد، بتوانيم براي مردم مناطق محروم جنوب شهر تهران، اقدامات موثري را انجام دهيم.
 شنبه 8 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 346]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن