تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى لله  عليه  و  آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820887968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده گچساران در گفت و گو با ايسكانيوز: تحقيق و تفحص اهرم قانوني مجلس است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: نماينده گچساران در گفت و گو با ايسكانيوز: تحقيق و تفحص اهرم قانوني مجلس است


تهران – خبرگزاري ايسكانيوز: سيد قدرت ا... حسيني گفت: اصل تحقيق و تفحص حق قانوني مجلس است چرا كه بعنوان اهرمي قانوني جهت اصلاح امور و خدمت به مردم است.

سيد قدرت ا... حسيني نماينده گچساران در مجلس شوراي اسلامي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"،در اين خصوص اظهار داشت: اما مجلس نبايد از آن به عنوان مستمسكي براي مچ گيري استفاده كند و همين طور قوه قضائيه هم نبايد فكر كند كه دچار چالش شده است.
وي با اشاره به بسته پيشنهادي ايران به غرب گفت: اين بسته بسيار كارشناسي شده بود، در حالي كه آن ها به دنبال بهانه هستند و خودشان مي دانند كه ايران به دبنال بمب يا سلاح اتمي نيست و فقط مي خواهند ايران به عنوان قدرت علمي در منطقه مطرح نشود، در حالي كه ما به دنبال استفاده صلح آميز از فن آوري هسته اي هستيم و مي خواهيم آن را توسعه دهيم و از آن استفاده مثبت كنيم.
حسيني با بيان اينكه انتخابات رياست جمهوري دهم بسيار پرشور خواهد بود، گفت: طبق تجربه و با گذشت 30 سال از انقلاب اسلامي مردم ما نشان دادند كه هميشه در صحنه حضور خواهند داشت و با توجه به اعتقادات خود همان رويه اي كه در انتخابات مجلس هشتم طي شد در انتخابات رياست جمهوري هم طي خواهد شد يعني شانس موفقيت جريان اصولگرا بسيار زياد است.
نماينده گچساران با تاكيد بر اينكه در هفتم تير بهترين شخصيت هاي نظام به شهادت رسيدند، گفت: دنياي كفر و استكبار كساني را كه به دنبال خدمت صادقانه و خالصانه بودند را به وسيله ايادي تروريستش به شهادت رساند، همان كساني كه امام راحل (ره) فرمود: «خون بهشتي و يارانش انقلاب را بيمه كرد»، به گونه اي كه افكار پليد منافقين و مظلوميت شهيد بهشتي و ياران با وفايش را آشكار كرد.
عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس هشتم با اشاره به ارسال شيوه نامه وزير آموزش و پرورش به استان ها جهت ساماندهي نيروي انساني گفت: نيت وزير آموزش و پرورش خير است ولي متاسفانه بستر براي انجام اين كار مساعد نيست.
وي در اين رابطه خاطر نشان كرد: به دليل اينكه اقدام وزير آموزش و پرورش كار عادي نيست و موضوع هاي مطرح در شيوه نامه ظرف سه تا شش ماه قابل اجرا نيست بلكه حداقل به سه سال وقت و كار كارشناسي نياز است تا مديران و مسوولين آموزش و پرورش همه استان ها به همراه وزير آن را انجام دهند.
حسيني با اشاره به سالگرد بمباران شيميايي رژيم بعث عراق، اقدام جنون آميز شيميايي غرب عليه ايران را محكوم كرد.
وي تصريح كرد: وقتي در آن زمان ايران به خاك عراق رفت و مردم حلبچه از ايرانيان استقبال كردند، صدام عرصه را تنگ ديد و به مردم خودش هم رحم نكرد به گونه اي كه با كمك غرب حمله شيميايي به ايران و قسمتي از خاك خودش كرد./06/120
 شنبه 8 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 473]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن