تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس براى اصلاح خود، خويشتن را به زحمت بيندازد، خوشبخت مى‏شود هر كس خود را در لذت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821236519




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احتمال گسترش آدرس هاي اينترنتي


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: احتمال گسترش آدرس هاي اينترنتي
در صورت ارائه قوانين و برنامه هاي جديد در زمينه ساده كردن قوانين مربوط به بالاترين آدرس هاي اينترنتي و در نتيجه افزايش آدرس هااي اينترنتي، اينترنت شاهد تحولي عظيم در چند دهه اخير خواهد بود.


به گزارش سرويس دانش و فن آوري برنا به نقل از بي بي سي، قرار است قانون گذاران اينترنت اواخر هفته جاري جهت ساده و راحت كردن قوانين مربوط به بالاترين سطح دامنه آدرس هاي اينترنتي تصميم گيري نمايند.

در صورتي كه قانون گذاران اينترنتي، در مورد آدرس هاي اينترنتي قوانين و برنامه هاي جديد ارائه داده و در نتيجه آدرس هاي اينترنتي افزايش يابد، اينترنت شاهد تحولي عظيم در چند دهه اخير خواهد بود.

در صورت تصويب طرح جديد، شركت ها مي توانند مارك هاي تجاري خود را به عنوان آدرس اينترنتي استفاده كرده و افراد معمولي نيز آدرس مخصوص خود را براي استفاده از اينترنت داشته باشند.

با اجراي طرح جديد، اينترنت حالت جهاني پيدا كرده و آدرس هاي اينترنتي با حروف عربي و آسيايي نيز نوشته خواهند شد.

"پال تومي" Paul Twomey رييس Icann ( شركت نامگذاري و شماره گذاري اينترنت) در مورد طرح هاي جديد گفت: با اينكه تاثير اين طرح در نقاط مختلف دنيا متفاوت است ولي به اقشار مختلف اجازه خواهد داد هويت خود را در اينترنت ابراز كنند.
 شنبه 8 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 297]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن