تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816290486




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

موفقيت استاد دانشگاه صدا و سيما در كنفرانس بين الملل SID


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: موفقيت استاد دانشگاه صدا و سيما در كنفرانس بين الملل SID
مقاله يكي از اساتيد دانشكده صداو سيما در زمينه افزايش روشنايي Plasma Display و صفحه نمايش پلاسما، مورد پذيرش بالاترين مرجع رسيدگي در زمينه تخصصي Micro Cell در كنفرانس SVC و كنفرانس بين الملل SID آمريكا قرار گرفت.


به گزارش سرويس دانشگاه و تشكل برنا، مقاله اخير علي رضا خرمي كارشناس ارشد الكترونيك دانشكده صدا و سيما در زمينه افزايش روشنايي Plasma Display و صفحه نمايش پلاسما، مورد پذيرش بالاترين مرجع رسيدگي در زمينه تخصصي Micro Cell در كنفرانس SVC و كنفرانس بين الملل SID آمريكا قرار گرفت.
انجمن SID يكي از تنها كنفرانس هايي است كه در زمينه تخصصي كليه نمايشگرها فعاليت دارد. در اين كنفرانس كه در آمريكا و اروپا به صورت تناوبي برگزار مي شود آخرين دستاوردهاي تكنولوژي صفحه نمايش هاي تخت به صورت مقاله، سخنراني هاي كليدي، كارگاه هاي آموزشي و نمايشگاه مورد بررسي قرار مي گيرد.

به گزارش برنا، درحال حاضر بيش از 50 سال از عمر SID مي گذرد و اين كنفرانس در اروپا هر دو سال يكبار و در آمريكا هر سال برگزار مي شود و عمده شركت كنندگان اين كنفرانس معمولاً از كشورهاي مدعي ساخت نمايشگرها مانند كره، ژاپن، مالزي، آمريكا و آلمان هستند.

روش نوين براي افزايش لومينانس (روشنايي) صفحه نمايش پلاسما است و آخرين مقاله ارائه شده به آمريكا، افزايش لومينانس از طريق تغييراتي كه در ساختار ميكرو سلول هاي نمايشگر پلاسما ايجاد شده است كه مورد پذيرش قرار گرفته و دليل دعوت وي به كنفرانس بوده است.

با توجه به اينكه نمايشگرهاي تخت با تكنولوژي نوين، به تدريج جايگزين نمايشگرهاي لامپي (CRT) مي شود، به همين دليل رقابت تنگاتنگي بين كشورهاي صنعتي در توليد نمايشگرهاي تخت مانند LCD و PDP (پلاسما) به وجود آمده است.

تنوع نمايشگرهاي تخت فقط به گيرنده هاي تلويزيوني مربوط نمي گردد بلكه مورد استفاده آن هم اكنون در تلفن همراه، كامپيوترهاي شخصي، اتومبيل و لوازم خانگي است.

به گزارش سرويس دانشگاه و تشكل برنا، همچنين اختراع نمايشگرهاي سه بعدي انقلاب ديگري در اين زمينه به وجود آورده است.

بر اساس اين گزارش، مقاله افزايش روشنايي Plasma Display تنها مقاله ارسالي شركت كننده از خاورميانه و نقطه عطفي در مبادله اطلاعات علمي در اين زمينه خواهد بود.

ارائه مقاله تخصصي در زمينه صفحه نمايش پلاسما، فصل جديدي را در ارتباط و مبادلات اطلاعات در زمينه نمايشگرها و تحولات جديد آن همراه داشته است و با توجه به اينكه دانشكده صدا و سيما رسالت آكادميك سازمان را بر عهده دارد مي بايست در كليه زمينه هايي كه به نوعي مربوط به رسانه مي شود، صاحب نظر و مرجع باشد.

ياد آور مي شود، تاكنون پنج مقاله چاپ شده بين المللي و دو مقاله در ژورنال ISI و سه مقاله پذيرفته شده بين المللي از خرمي نمايه شده است. همچنين وي پيش از اين نيز مقالاتي را به كنفرانس مهندسي ايران و كنفرانس بين المللي 2007Eu مسكو ارائه كرده است. وي همچنين عضو انجمن نانو فناوري ايران، عضو انجمن بين الملل SVC و SID آمريكا است.
 شنبه 8 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 192]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن