تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):علم ما به شما احاطه دارد و چیزی از اخبار شما بر ما پوشیده نیست
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816996938




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يكي از رهبران حماس: آتش‌بس در چارچوب حق مقاومت و دفاع از خود صورت مي‌گيرد - از سال 2000 تاكنون بيش از 5400 فلسطيني شهيد شده‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: يكي از رهبران حماس: آتش‌بس در چارچوب حق مقاومت و دفاع از خود صورت مي‌گيرد - از سال 2000 تاكنون بيش از 5400 فلسطيني شهيد شده‌اند
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: بين‌الملل - فلسـطيـن

يكي از رهبران برجسته حماس تاكيد كرد كه آتش بس در چارچوب حق مقاومت ملت فلسطين و دفاع از خويشتن و حقوق حقه و احقاق آنها صورت مي‌گيرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)،‌ دكتر خليل الحيه از رهبران برجسته جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) و يكي از نمايندگان فراكسيون "تغيير و اصلاح" وابسته به اين جنبش در پارلمان فلسطين، درخصوص ادعاي مربوط به وجود يك سري بندهاي محرمانه در آتش بس گفت: هيچ بند محرمانه‌اي ميان ما و طرف صهيونيستي در اين آتش بس وجود ندارد و در اينجا تاكيد مي‌كنيم كه با پيشنهاد طرف مصري در زمينه آتش بس موافقت كرديم و مصر بود كه به ما ابلاغ كرد طرف صهيونيستي با آتش بس موافقت كرده است و مصري‌ها بودند كه گروه‌هاي فلسطيني را در جريان اين پيشنهاد قرار دادند و ما هيچ چيزي را از مردم‌مان پنهان نمي‌كنيم.

براساس گزارش مركز اطلاع رساني فلسطين،‌ اين مقام فلسطيني خاطر نشان ساخت كه گروه‌هاي فلسطيني و در راس آنها حماس، از موضع قدرت با آتش بس موافقت كردند و اگر رژيم صهيونيستي آتش بس را نقض كند در آن صورت مقاومت به آن واكنش خواهد داد.

الحيه در ارتباط با گفت‌وگوي ملي ياد آور شد: يك سري تلاش‌هاي جسته و گريخته در زمينه گفت‌وگوي ملي صورت گرفته است، اما تاكنون اين تلاش‌ها نتيجه‌اي در برنداشته است و اميدواريم كه اين گفت‌وگو هر چه زودتر تحت نظارت يك دولت عربي آغاز شود.

در همين حال، انجمن حقوق بشر نابلس در گزارش شش ماهه خود اعلام كرد: رژيم اشغالگر قدس از آغاز سال جاري تا كنون 473 فلسطيني را به شهادت رسانده كه بيشتر اين افراد توسط جوخه‌هاي ترور اين رژيم كشته شده‌اند.

در گزارش انجمن حقوقي مذكور آمده است: از جمع اين 473 فلسطيني، 432 تن از اهالي نوار غزه و 41 تن ديگر نيز از ساكنان كرانه باختري بوده‌اند.

انجمن دفاع از حقوق بشر نابلس با اعلام اين مطلب كه از مجموع 473 شهيد، 357 تن آنان توسط جوخه‌هاي ترور رژيم اشغالگر قدس به شهادت رسيدند، تاكيد كرد: ترور يكي از برجسته‌ترين جنايت‌هايي است كه صهيونيست‌ها در حق ملت فلسطين مرتكب مي‌شوند.

آمارهاي منتشر شده در گزارش مذكور نشان مي‌دهد كه صهيونيست‌ها در سال جاري بر روند هدفگيري فعالان مبارز فلسطيني افزودند و 357 مجاهد را در جريان بمباران منازل، خودروها و تاسيسات مدني به شهادت رساندند كه بيشترين سهم از آن نوار غزه است. ضمنا در ميان شهدا نام 73 كودك و نوجوان زير هجده سال و 30 زن فلسطيني نيز ديده مي‌شود.

انجمن حقوق بشر نابلس خاطرنشان ساخت: سياست ترور كه امروز رژيم صهيونيستي در مقابله با فلسطينيان پيش گرفته است، صريحا مخالف ماده 32 كنوانسيون چهارم ژنو (مصوب سال 1949) و ماده 77 اولين پروتكل الحاقي كنوانسيون چهارم ژنو است.

براساس اين گزارش، از ميان اين 1364 فلسطيني، 1167 تن در نوار غزه و 190 تن در كرانه‌ي باختري و هفت تن در بيت‌المقدس به شهادت رسيدند.

هم‌چنين براساس اين آمار، در ميان اين تعداد افراد 193 كودك زير 18 سال به شهادت رسيدند. از آغاز انتفاضه‌ي الاقصي تا پايان سال 2006،‌ 505 كودك به شهادت رسيدند كه 441 تن در نوار غزه، 63 تن در كرانه‌ي باختري و يك تن در بيت‌المقدس بودند.

انتهاي پيام
 شنبه 8 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 161]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن