تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813243449




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دست مرد شياد در فروش املاك مردم رو شد


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: دست مرد شياد در فروش املاك مردم رو شد
جام جم آنلاين: متهم سابقه‌داري كه در پي راه‌اندازي يك مركز مشاوره املاك در ورامين با جعل اسناد و فروش آپارتمان و زمين به مردم، از آنها كلاهبرداري ميليوني مي‌كرد، دستگير شد. سرهنگ قاسم‌خاني، فرمانده انتظامي ورامين با اشاره به دستگيري يك بنگاهدار شياد كه اقدام به كلاهبرداري ميليوني از مردم مي‌كرد، گفت: چندي پيش مردي به مركز پليس ورامين مراجعه و از مرد بنگاهداري به اتهام كلاهبرداري شكايت كرد.


به گزارش خبرنگار جام‌جم از ورامين ، شاكي در تشريح ماجرا به پليس گفت: براي خريد آپارتماني به يك مركز مشاوره املاك مراجعه كردم و پس از مذاكره با صاحب آنجا، آپارتماني را از او خريدم و وي قولنامه‌اي را به من داد و قرار شد تا چند روز ديگر، در دفترخانه‌اي، سند آپارتمان را به نام من به ثبت برساند كه قبول كردم. آن روز وقتي به مركز مشاوره املاك رفتم، متوجه شدم وي آنجا را تخليه كرده و به مكان نامعلومي رفته است. وقتي براي بررسي اسناد آپارتمان به اداره ثبت اسناد مراجعه كردم، متوجه شدم مرد بنگاهدار آپارتمان را با مدارك جعلي به چند نفر ديگر فروخته است.

سرهنگ قاسم‌خاني ادامه داد: به دنبال شكايت اين مرد، شكايت‌هاي مشابه ديگري به مركز پليس ارسال شد. ماموران در بررسي پرونده‌هاي شاكيان پي بردند مرد بنگاهدار به بهانه فروش آپارتمان و زمين، اسناد آنها را جعل و به افراد متعددي فروخته و پس از دريافت ميليون‌ها تومان پول از شاكيان، متواري شده است.

با اطلاعاتي كه ماموران از شاكيان به دست آوردند، چهره‌نگاري رايانه‌اي از مرد كلاهبردار صورت گرفت و جستجو براي يافتن او آغاز شد تا اين‌كه چند روز پيش ماموران پي بردند كلاهبردار فراري قصد فرار به يكي از شهرهاي شمالي كشور را داشته است، اما به خاطر تخلفات متعدد رانندگي تحت تعقيب پليس آگاهي شاهرود قرار گرفته و دستگير شده است.

به اين ترتيب ماموران آگاهي ورامين با عزيمت به اين محل، متهم كلاهبردار را دستگير و براي ادامه تحقيقات به مركز پليس منتقل كردند و به بازجويي از او پرداختند تا اين‌كه متهم مصطفي به جرايم خود در ورامين و چند شهر ديگر اعتراف كرد. در بررسي سوابق مرد كلاهبردار معلوم شد وي داراي سوابقي از قبيل فروش مال غير، سرقت سند،‌ تنظيم اسناد جعلي، استفاده از شناسنامه‌هاي جعلي و نشر آگهي فروش ملك‌هاي دروغين در روزنامه‌ها بوده است.

بنابر اين گزارش، متهم با قرار قانوني بازداشت شد. تحقيقات تكميلي از وي ادامه دارد.

بازپرس كوه‌پايه، رئيس شعبه دوم دادسراي عمومي و انقلاب ورامين با دستور چاپ تصوير مرد كلاهبردار در روزنامه، از مردم خواست چنانچه از وي شكايت دارند به دادسرا يا پليس آگاهي ورامين مراجعه كنند.
 شنبه 8 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 201]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن