تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به من ايمان نياورده است آن كس كه شب سير بخوابد و همسايه اش گرسنه باشد. به من ايمان ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816703332




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آغاز تمرينات سرخابي‌هاي پايتخت از امروز


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: آغاز تمرينات سرخابي‌هاي پايتخت از امروز
گروه ورزش- تمرينات تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و استقلال تهران از امروز آغاز مي‌شود. دو تيم فوتبال پرسپوليس و استقلال تهران از امروز تمرينات خود را در شرايط متفاوتي آغاز خواهند كرد.
تيم فوتبال پرسپوليس كه پس از قهرماني در ليگ هفتم، دچار تحولات كاملي در سطح مديريتي و كادر فني خود شد، در حالي تمرينات آماده‌سازي خود را استارت مي‌زند كه هنوز تكليف سرمربي اين تيم مشخص نيست و تمرينات بايد زير نظر مربيان جديد اين تيم آغاز شود. البته مذاكرات مسوولان اين تيم با قطبي و زاكروني ايتاليايي هم‌چنان ادامه دارد تا بلكه در كوتاه‌ترين زمان با يكي از اين نفرات به توافق رسيده و تمرينات شكل كامل‌تري پيدا كند. تمرينات تيم پرسپوليس امروز از ساعت 9 صبح در زمين آكادمي المپيك مجموعه ورزشي انقلاب تهران زير نظر افشين پيرواني (مربي)، احمدرضا عابدزاده (مربي دروازه‌بان‌ها) و پرويز كماسي (مربي بدنساز) برگزار مي‌شود.
تمرينات پرسپوليس در حالي استارت مي‌خورد كه هنوز تعداد زيادي از بازيكنان اين تيم براي انجام مذاكره به باشگاه مراجعه نكردند و به احتمال زياد در تمرينات فردا حضور نخواهند داشت. همچنين گفته مي‌شود بازيكنان پرسپوليس در ابتداي تمرينات فردا بايد زير نظر كماسي مربي جديد بدنسازي اين تيم، تست‌هاي آمادگي جسماني به عمل آورند. پرسپوليس تاكنون با محمد منصوري بازيكن سابق ابومسلم مشهد، عليرضا محمد بازيكن تيم راه‌آهن و همچنين عليرضا عباس‌فرد مهاجم فصل پيش صباباتري قرارداد داخلي امضا كرده كه آنها نيز در تمرينات فردا حضور خواهند داشت. همچنين مذاكرات اين تيم با باشگاه ويداد مراكش براي جذب ابراهيم توره و همچنين سپاهان براي جذب عماد رضا ادامه دارد. فرزاد آشوبي تنها پرسپوليسي است كه از اين تيم جدا شد و طي قراردادي به باشگاه مس كرمان پيوست. همچنين تيم فوتبال استقلال تهران كه پس از قهرماني در رقابت‌هاي جام حذفي، مدت كمتري را نسبت به ديگر تيم‌ها در استراحت بوده، تمريناتش را از امروز زير نظر اميرقلعه‌نويي آغاز مي‌كند. تمرينات اين تيم از ساعت 17:45 در زمين شماره 2 ورزشگاه آزادي استارت مي‌خورد.
استقلالي‌ها كه فصل پيش سه مرتبه كادرفني خود را تغيير دادند، بالاخره به ظن خود كادر فني مورد نظرشان را پيدا كرده‌اند و رقابت‌هاي فصل آتي را با اميرقلعه‌نويي و دستيارانش شروع مي‌كنند.
در حال حاضر به‌‌رغم مذاكرات متعددي كه مسوولان اين باشگاه با بازيكنان مختلف ليگ برتر انجام داده‌اند؛ اما تنها با دو بازيكن جديد يعني ميلاد نوري از استيل آذين و هاشم‌ بيگ‌زاده بازيكن فصل پيش مقاومت سپاسي شيراز به توافق رسيده و قرارداد داخلي امضا كرده‌اند؛ البته هنوز هيچ بازيكني از اين تيم براي گرفتن رضايتنامه و پيوستن به تيم‌هاي ديگر به باشگاه مراجعه نكرده است. همچنين اين تيم به جهت آماده سازي بيشتر براي برگزاري اردويي ده روزه طي روز‌هاي بيستم تا بيست و دوم تير ماه عازم يكي از كشورهاي آلمان، اتريش يا تركيه مي‌شوند.
نظري جويباري سرپرست تيم استقلال در اين باره گفت: در حال حاضر مشغول تهيه ويزا براي يكي از كشورهاي آلمان يا اتريش هستيم كه در صورت محقق نشدن رواديد، به تركيه سفر خواهيم كرد و بدون شك برنامه اردو را به تاخير نخواهيم انداخت.
گفتني است، تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال به ترتيب با قهرماني در ليگ برتر و جام حذفي توانستند جواز حضور در ليگ قهرمانان آسيا در فصل آينده را كسب كنند و اكنون تمرينات خود را با شرايط فوق در حالي آغاز مي‌كنند كه انتظارات هوادارانشان بيشتر شده و بايد در فصل آتي، حضور در سه جام مختلف را به طور همزمان تجربه كنند.
 شنبه 8 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 185]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن