تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترین کارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نیکی به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817128557




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كاشاني با دستور رئيس جمهور به پرسپوليس آمد


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: كاشاني با دستور رئيس جمهور به پرسپوليس آمد


فوتبال- ناصر قراگزلو:
تمرين پرسپوليس براي حضور پرقدرت در ۳ ‌جام پيش‌رو در فصل آينده از صبح شنبه ۸ تير آغاز مي‌شود و افشين پيرواني در غياب سرمربي پرسپوليس كه هنوز تعيين نشده، تيم را تمرين مي‌دهد.

داريوش مصطفوي مديرعامل پرسپوليس در اواخر هفته گذشته تلاش فراواني براي حضور مجدد افشين قطبي در اين تيم آغاز كرد. مديرعامل سرخپوشان در شرايط فعلي به اين نكته رسيده كه بهتر از قطبي نمي‌تواند گزينه‌اي براي پرسپوليس پيدا كند.

مصطفوي در نظر دارد تمام تلاش خود را براي حضور مجدد قطبي در پرسپوليس انجام دهد اما در صورت موفق نشدن، يك مربي خارجي استخدام مي‌كند.

گفت‌وگو با مربياني نظير دنيزلي، سانتيني و زاكه‌روني در دستوركار مديرعامل جديد قرار گرفته، هرچند با وجود بودجه تعيين‌شده براي پرسپوليس در فصل جديد، حضور اين مربيان و گزينه‌هاي ديگر خارجي در اين تيم تا حدودي دست‌نيافتني و دور از ذهن به نظر مي‌رسد.

برخلاف صحبت‌هاي اخير، با گزينه‌هاي داخلي نظير ذوالفقارنسب و محمد مايلي‌كهن مذاكره‌اي انجام نشده، درحالي كه رسانه‌ها چندي قبل از مذاكره اين دو مربي با مديريت جديد باشگاه پرسپوليس خبر داده بودند.

حضور پيشكسوتان پرسپوليس در محل باشگاه نيز تنها به‌دليل استخدام مديرفني صورت مي‌گيرد و مصطفوي با وجود مذاكره با پيشكسوتان اين تيم، قصد استفاده از آنها به عنوان سرمربي را ندارد.

فرخزادي يكي از اعضاي هيأت‌مديره پرسپوليس درخصوص مطرح شدن نام‌هاي بزرگ براي سرمربيگري تيم فوتبال اين باشگاه مي‌گويد: «هيأت‌مديره باشگاه به اين جمع‌بندي رسيده‌ است كه با تمام گزينه‌هاي مورد نظر براي انتخاب سرمربي پرسپوليس مذاكره شود اما سياست هيأت‌مديره اين است كه نام گزينه‌هاي مربيگري‌مان را اعلام نكنيم اما مطمئناً تا پايان هفته جاري، سرمربي جديد معرفي خواهد شد.»

آخرين اخبار از هيأت‌مديره پرسپوليس حاكي از آن است كه حسين هدايتي مديرعامل استيل‌آذين به عنوان عضو پنجم هيأت‌مديره اين باشگاه انتخاب شده است.

خريد بازيكن، دومين دغدغه

با جذب بازيكناني نظير عليرضا محمد و محمد منصوري از تيم‌هاي راه‌آهن و ابومسلم كه قراردادهاي‌شان را چهارشنبه گذشته با پرسپوليس ثبت كردند، اين تيم فعلاً در زمينه جذب بازيكنان جديد ديگر تيم‌هاي ليگ‌برتري و از آن مهمتر در زمينه تمديد قرارداد با بازيكنان كليدي فصل گذشته‌اش توفيق چنداني نداشته است.

خبر نه چندان خوب ديگر براي هواداران پرسپوليس اين است كه بازيكناني نظير عباس آقايي، نيكبخت، بادامكي، نصرتي و محسن خليلي هنوز قراردادهايشان را با اين باشگاه تمديد نكرده‌اند. بازيكناني كه در صورت جدايي از تيم قهرمان فصل گذشته، پرسپوليس را با چالش‌هاي جديدي در كنار تعيين سرمربي روبه‌رو خواهند كرد.

در بين بازيكنان نامبرده احتمال حضور آقايي و نصرتي در استقلال بسيار زياد است.

در اين بين خبرهاي حاشيه‌اي از دو تيم پرطرفدار پايتخت در فصل نقل‌وانتقالات حاكي از آن است كه پس از رفتن احتمالي آرش برهاني به پرسپوليس، باشگاه استقلال در اقدامي تلافي‌جويانه، آقايي و نصرتي را جذب خواهد كرد، هرچند باشگاه استقلال پيش از اين، هاشم بيك‌زاده را به خدمت گرفت و با بازيكن مدنظر پرسپوليس، قرارداد رسمي امضا كرد.

از سوي ديگر حضور سيدمهدي رحمتي در باشگاه پرسپوليس، اخبار نقل و انتقالات را تحت تأثير قرار داد.

مهدي رحمتي در گفت‌وگوي تلفني چهارشنبه گذشته با مصطفوي به توافقات خوبي دست يافته است. مبلغ توافق شده بين رحمتي و مصطفوي 330 ميليون بوده كه قرار شده اين بازيكن 200 ميليون از رقم توافق شده را از مسئولان پرسپوليس دريافت كند تا طي روزهاي آينده رسماً قراردادش را در هيأت‌ فوتبال استان تهران به ثبت برساند.

مخالف انتخاب كاشاني بودم

به گزارش ايسنا ، رئيس سازمان ورزش اما در برنامه تلويزيوني ورزش و مردم در صبح روز جمعه نكات تازه‌اي در خصوص انتخاب حبيب كاشاني به عنوان مديرعامل باشگاه پرسپوليس مطرح كرد. او گفت:‌ «آقاي كاشاني با دستور رئيس جمهور به پرسپوليس آمد.»

علي‌آبادي در خصوص استعفاي كاشاني و تحولات اخير باشگاه پرسپوليس نيز برخي گفته‌هاي كاشاني مبني بر اينكه رئيس سازمان به او گفته است كه با انتخابش براي مديرعاملي موافق نبوده را تاييد كرد: «آقاي كاشاني يك سال پيش به سازمان تربيت‌بدني آمدند و رياست باشگاه را برعهده گرفتند، در حالي كه بنده با حضور ايشان مخالف بودم.

در حقيقت آقاي كاشاني انتخاب مستقيم شخص رئيس‌جمهور محترم بودند كه بنده هم دستور ايشان را پذيرفتم.

من با آقاي كاشاني رفاقت نزديكي دارم اما در اين بخش با حضور ايشان موافق نبودم. با اين وجود ايشان آمدند و اين تيم هم به قهرماني رسيد.

در جلسه‌اي كه با ايشان داشتيم، گفتم به رغم مخالفت بنده با حضور شما حالا مي‌خواهم كه در پرسپوليس بمانيد. در طول 55 دقيقه از اين جلسه 60 دقيقه‌اي از ايشان خواستم كه بمانند و به فعاليت خود در اين تيم ادامه بدهند.»

تاريخ درج: 7 تير 1387 ساعت 18:30 تاريخ تاييد: 7 تير 1387 ساعت 20:03 تاريخ به روز رساني: 7 تير 1387 ساعت 19:45
 جمعه 7 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن