تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه قرآن ظاهرش زيباست و باطنش عميق، عجايبش پايان ندارد، اسرار نهفته آن پايان نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798909699




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخباری از فوتبال اروپا


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: اخباری از فوتبال اروپا

مارچلو لیپی:دل پیرو به شرایط آرمانی بازمی‌گرددمارچلو لیپی، سرمربی تیم ملی ایتالیا باور دارد الساندرو دل پیرو مهاجم نیمكت نشین یوونتوس به زودی به شرایط آرمانی بازمی‌گردد. كاپیتان یووه در دیدار یكشنبه هم از ابتدا به میدان نرفت. دل پیرو با شرایط كنونی در برنامه‌های فابیو كاپلو جایی ندارد. لیپی در این باره به رادیو ANCHIO LO SPORT گفت:« دل پیرو مرد جوان و بسیار جدی است و داشتن این ویژگی به او كمك می‌كند تا در این شرایط دشوار واكنش مناسبی داشته باشد.»دل پیرو یكی از بازیكنان اصلی سیاه و سپیدپوشان تورین در ده سال گذشته بوده است. با این وجود، سرمربی تیم ملی ایتالیا از تصمیم كاپلو هم دفاع كرد:« مربی حق دارد، آن گونه‌ كه می‌خواهد تصمیم بگیرد. حتی اگر نود درصد مردم با او موافق نباشند!»با وجود صدرنشینی، كاپلو هنوز مربی مورد علاقه هواداران یوونتوس نیست. آنها در دیدار برابر برشا نام مارچلو لیپی مربی گذشته خود را فریاد می‌كشیدند.لیپی در این باره گفت:« كاپلو هم با این حقیقت كنار آمده است، اما هواداران باید از فابیو حمایت كنند.»سرمربی ایتالیا در پایان گفت‌وگو با این رادیو در مورد انتخاب بازیكنان تیم ملی برای دیدار دوستانه نهم فوریه برابر روسیه گفت:« نمی‌خواهم در این باره اظهار نظر كنم. تنها می‌دانم كه بازیكنان ایتالیایی همگی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی شانس دارند و باید از تمام توانشان استفاده كنند.فروش بازیكنان هدف اصلی رمتنها با فروش بازیكن در بازار نقل و انتقالات ژانویه چهره‌ی جدیدی به رم خواهد آمد.فرانكو بالدینی مدیر ورزشی رم در این باره گفت:« انتقال بزرگی نخواهیم داشت اما اگر بتوانیم یكی دو بازیكن مانند كاندلا یا دل وكیو را بفروشیم تیم قدرتمندی را برای نیم فصل دوم شكل خواهیم داد. بیشتر به دنبال مهاجم هستیم، البته نباید بودجه باشگاه را فراموش كرد.»كاندلا مدافع فراموش شده پایتخت پیشنهادی از اسپانیا و انگلستان دارد.میدو در یك گامی تاتنهام است. برشا، پارما، بولونیا و فیورنتینا همگی به دنبال دل وكیو هستند.

دفاع سربابی رابسون از كرگ بلامیجنجالی كه نباید به روزنامه‌ها كشیده می‌شد!سربابی رابسون، سرمربی پیشین نیوكاسل از كرگ بلامی، بازیكن ناراضی این تیم دفاع كرد.بلامی به زودی از سوی سران نیوكاسل به سبب درگیری با گراهام سونس جریمه خواهد شد. سربابی رابسون در این باره به DAILY MAIL گفت:« نباید این اختلاف و درگیری به روزنامه‌ها كشیده می‌شد، گراهام می‌كوشد همه را راضی كند. بعضی وقت‌ها نمی‌توانی این كار را انجام بدهی. اتفاقی كه رخ داد، عجیب نبود چرا كه این دو از همان ابتدا مشكل داشتند. فكر می‌كردم كرگ بلامی در گلوی سونس گیر كرده و دیگر راهی نداشت تا او را به درون میدان پرتاب كند! آنها با احساس خوبی كارشان را شروع نكردند.»رابسون بلامی را از كاونتری به سنت جیمز پارك آورد. پیرمرد فوتبال انگلستان با بازیكن تیم ملی ولز همدردی می‌كند:« كرگ در حال مناسبی بازی نمی‌كند. او گل نمی‌زند و برای همین ناامید شده است. البته بازیكنان نمی‌توانند تصمیم بگیرند كه به میدان بروند یا خیر. من با كایرون دایر هم چنین مشكلی داشتم، هرچه به بازیكن گفته می‌شود، باید بپذیرد. اما مطمئن نیستم نشست فوری با رییس كار درستی بوده باشد. من و دایر خودمان به نتیجه رسیدیم. مربی باید تیم را هدایت كند.»

مورینیو:من از بكام انتقاد نكردم!مورینیوی ادعای روزنامه‌ها برای انتقاد از دیوید بكام را بی‌پایه و اساس می‌داند. روزنامه‌ها به نقل از مورینیو نوشتند، چلسی با «ستارگان هالی وودی» قرارداد امضا نمی‌كند! سرمربی پرتغال گروه لندنی در این باره گفت:« به عنوان یك مرد و یك بازیكن به دیوید بكام احترام می‌گذارم. او كاپیتان انگلستان و قهرمان اروپا است. هرگز از بكام انتقاد نكرده‌ام.»روزنامه‌ی SUNDAYS NEWS OF THE WORLD این انتقاد عجیب را از زبان مورینیو منتشر كرد.در ادامه‌ی گزارش این روزنامه به نقل از مورینیو آمده است:« تنها به بازیكنان قدرتمند نیاز داریم و نه ستارگان هالی وود. این كهكشان دیگر چه شیطانی است!؟»

دینو زوف سرمربی فیورنتینا شدبازگشت به فلورانس پس از سه سال دوریدینو زوف به عنوان سرمربی فیورنتینا برگزیده شد. سرمربی پیشین تیم ملی ایتالیا پس از سه سال جدایی از حرفه‌اش به فلورانس خواهد رفت.سایت رسمی فیورنتینا گزارش داد؛ زوف شصت و دو ساله جانشین سرگیو بوسو شد. نخستین چالش دینو زوف دیدار مرحله‌ی یك چهارم پایانی جام حذفی ایتالیا است. این تیم چهارشنبه برابر رم به میدان می‌رود.كاپیتان ایتالیا در جام جهانی 1982 كه سومین مربی این فصل فیورنتینا پس از موندو نیكو و بوسو است در این باره گفت:« خوشحالم كه به این باشگاه بزرگ كمك می‌كنم. باور دارم می‌توانیم كار خوبی را انجام بدهیم. با شور و انگیزه‌ی فراوانی برای كار كردن و بازگشت به میدان به فلورانس می‌آیم.»فیورنتینا جایگاه امیدوار كننده‌ای در رقابت‌های سری A ندارد. این تیم پانزدهم است. آیا دینو زوف می‌تواند فرشته‌ی نجات باشگاه رویایی دهه‌ی نود ایتالیا باشد؟:« از زمانی كه فوتبال را ‌شناختم، فیورنتینا و نتیجه‌های این تیم را دنبال كرده‌ام. باید بگویم با وجود بازیكنان ارزشمند و توانا تیم بسیار بدشانسی است. پیش از هر كاری می‌خواهم با آنها صحبت كنم تا شرایط را درك كنم. اما اعتماد به نفس فراوانی دارم و برای شروع این حرفه دیگر نمی‌توانم شكیبا باشم!»زوف سپتامبر 2001 از لاتزیو اخراج شد. او سال پیش از آن با تیم ملی ایتالیا به دیدار نهایی جام ملت‌های اروپا رسیده بود و گل طلایی دیوید ترزه‌گه آنها را از جام محروم كرد.سنگربان سال‌های دور یوونتوس، پیشینه‌ی خوبی هم در تیم سرشناس شرق تورین دارد. او با یووه قهرمان جام یوفا و جام حذفی ایتالیا شد.جریمه‌ی ده هزار پوندی آرسنالمذاكره با نماینده‌ی غیر قانونیآرسنال به سبب توافق و تماس با نماینده‌ی غیر قانونی در بازار نقل و انتقالات محروم و ده هزار پوند جریمه شد.اتحادیه‌ی فوتبال انگلستان باشگاه لندنی را برای استفاده از نماینده‌ای كه مدرك و شناسنامه‌ی فیفا را ندارد و با كینسی اوباسو آبیه مهاجم جوان هلند وارد مذاكره شده بود جریمه كرد.همچنین قانون‌ها و رابطه‌های نقل و انتقالات آرسنال تا دو سال آینده زیر ذره‌بین قرار دارد، اگر سران باشگاه بار دیگر سرپیچی كنند از خرید بازیكن محروم خواهند شد.

بازگشت بكام به سمت راست خط میانی رئالتولد دوباره‌ی كاپیتان انگلستان!دیوید بكام، مرد میانی رئال مادرید به منطقه‌ی راست خط میانی این تیم بازگشت.واندرلی لوگزامبورگو، سرمربی رئال كاپیتان انگلستان را از مركز میدان كه نمایش امیدوار كننده‌ای در این منطقه نداشت به سمت راست منتقل كرد. توماس گراوسن در مركز، زین‌الدین زیدان در چپ و فیگو پشت دو مهاجم، خط میانی قدرتمندی را تشكیل داده‌اند.بكام در دیدار برابر مایوركا یكی از ستارگان گروه مادرید بود. او با بازگشت به سمت راست دوباره متولد شده است.دیوید بكام در این باره به خبرنگاران گفت:« دیدار برابر مایوركا بهترین عملكرد فصل و یا شاید بهترین نمایش من از زمانی است كه به اسپانیا آمده‌ام. سرانجام به همان منطقه‌ای بازگشتم كه برای تیم ملی انگلستان بازی می‌كنم و هواداران گفتند در گوش راست بسیار راحت‌تر بازی می كنم اما تا زمانی كه سرنوشت تیم مهم باشد در هر منطقه‌ای به میدان خواهم رفت.»بكام یكی از بهترین‌های اروپا در سمت راست خط میانی است و اكنون ادعا می‌كند كه به شرایط آرمانی بازگشته است:« سخت برای آمادگی جسمانی خود تمرین كرده‌ام. این مربی به ما كمك فراوانی كرده است چرا كه می‌خواهد در تمرین‌ها از تمام توانمان استفاده كنیم و این تدبیر سبب می‌شود آمادگی جسمانی بهتری داشته باشی و بسیار بهتر بازی كنی.»رئال مادرید با هفت امتیاز اختلاف پشت سر بارسلونا در جایگاه دوم لالیگا قرار دارد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 545]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن