تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816883827




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس‌جمهور در مراسم افتتاح مجتمع پتروشيمي كرمانشاه: ترفندهاي دشمن را به فرصتي براي ساختن كشور تبديل مي‌كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: رييس‌جمهور در مراسم افتتاح مجتمع پتروشيمي كرمانشاه: ترفندهاي دشمن را به فرصتي براي ساختن كشور تبديل مي‌كنيم


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

رييس‌جمهور صبح روز پنجشنبه به منظور شركت در مراسم بهره برداري از مجتمع پتروشيمي كرمانشاه وارد استان كرمانشاه شد و در فرودگاه بين المللي كرمانشاه از سوي استاندار، نماينده ولي فقيه و شماري از مسوولان و مقام‌هاي ارشد محلي اين استان مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) دكتر محمود احمدي‌نژاد پس از پرده‌برداري از لوح يادبود مجتمع پتروشيمي كرمانشاه به عنوان نخستين طرح مشاركت مردم و همكاري دولت از بخش‌هاي مختلف اين مجتمع بازديد كرد.

رييس جمهور پيشرفت و عظمت ايران را دميدن روح اميد به ملت‌هاي عالم و باز كردن راهي نو در برابر بشريت مايوس و نگران وضع موجود جهان دانست.

احمدي‌نژاد در مراسم افتتاح مجتمع پتروشيمي كرمانشاه ، بهره‌برداري از اين مجتمع را مجاهدتي ارزشمند و در نوع خود بي‌نظير دانست و اظهار كرد: مجتمع پتروشيمي كرمانشاه اولين مجتمعي پتروشيمي در كشور است كه با حضور و مشاركت مردم و همكاري دولت به ثمر رسيده است و اين يك الگو براي ادامه يافتن اين مسير است.

وي با بيان اين‌كه " امكان مشاركت دادن مردم ، برنامه جديد دولت براي توليد مجتمع هاي پتروشيمي است" خاطرنشان كرد: مردم استان كرمانشاه در اين خصوص الگويي براي ساير نقاط كشور هستند.

وي با اشاره به اين‌كه " دولت توليد سه خط اتيلن در غرب، مركز و شرق كشور در برنامه توليد خود دارد" اظهار كرد: خط غربي كه شامل 11 مجتمع خواهد بود، سال آينده در كرمانشاه به بهره‌برداري مي‌رسد.

احمدي‌نژاد در اين مراسم با ابراز خرسندي از اين‌كه " 42 درصد مجتمع پتروشيمي كرمانشاه به مردم تعلق دارد" از شركت پتروشيمي و سازمان تامين اجتماعي خواست تمامي سهام خود را به مردم استان كرمانشاه واگذار كرده تا آنان صد در صد سهام اين مجتمع را دارا باشند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با تاكيد بر سازندگي و پيشرفت هر چه بيشتر كشور گفت: يك ملت زماني زندگي خواهد كرد كه با توكل به خدا استعدادهاي الهي خود، را بشناسد و در راه شكوفايي آن تلاش كند.

رييس‌جمهور گفت: در ايران بهترين نيروي انساني كه صاحبان انديشه و همت‌هاي بلند، دل‌هاي ايماني و دست‌هاي توانمند وجود دارد كه بايد با پيوند آن‌ها به يكديگر، همه جاي ايران را آباد كنيم.

وي با تاكيد بر اين‌كه "راه‌هاي شرقي، غربي و مادي‌گرايي به پايان راه خود رسيده‌اند" افزود: امروز بشريت در دنيا به دنبال راه جديدي است و اين راه را در وجود و آرمان‌هاي ملت ايران جستجو مي‌كند. ما نيز بايد با نگاه الگوسازي براي بشر، ايران را بسازيم.

احمدي‌نژاد يكي از علت‌هاي دشمني قدرت‌هاي سلطه‌طلب با ملت ايران را جلوگيري از توسعه و پيشرفت ايرانيان عنوان و خاطرنشان كرد: دشمنان با ترفندهاي مختلف و حتي با قيمت به خطر انداختن منافع خود درصددند تا مانع پيشرفت ملت ايران شوند اما اقدامات آن‌ها در اراده ملت ايران براي سازندگي و ايستادگي اثري ندارد.

وي موضوع هسته‌يي را نماد پيروزي ملت ايران در عرصه سازندگي و خط شكني در مقابل دشمنان دانست و اظهار كرد: دشمنان در موضوع هسته‌يي با بازي‌هاي تبليغاتي نتوانسته‌اند مانع حركت ملت ايران شوند. به فرض محال و به رغم تصورشان اگر هم موفق به بستن درها به روي ملت ايران باشند، سرعت سازندگي و پيشرفت در كشور چندين برابر شده و اراده ما نسبت به آباداني ايران دو چندان خواهد شد.

رييس شوراي عالي امنيت ملي تاكيد كرد: ترفندها و شرايطي كه دشمن به وجود مي‌آورد را بايد به فرصتي براي ساختن كشورمان تبديل كنيم.

احمدي‌نژاد با بيان اين‌كه " ايران به لحاظ نفوذ معنوي و قدرت تاثيرگذاري بر معادلات جهاني، اولين قدرت جهان است" خاطرنشان كرد: دشمنان تا چندي پيش حاضر نبودند حتي قدرت منطقه‌يي ايران را به رسميت بشناسند اما امروز، مجبور به پذيرش آن براي انكار حقيقت بالاتري هستند.

وي تهديد ملت ايران از سوي دشمنان را نشانه ضعف آن‌ها دانست واضافه كرد: اگر آن‌ها منطق انساني داشته و سخنان‌شان جاذبه‌اي براي ساير ملت‌ها داشت، هيچ موقع روي به زبان تهديد نمي‌آوردند.

وي تصريح كرد: امروز ملت ايران در صحنه‌هاي مختلف جهاني حرف اول را زده و به فضل الهي، همه اهداف خود را محقق خواهد كرد.

با بهره برداري از اين طرح سالانه 396 هزار تن آمونياك و 660 هزار تن اوره گرانل توليد خواهد شد كه در مصارف كشاورزي و توليد كود شيميايي كاربرد دارد. بهره برداري از اين مجتمع علاوه بر تامين كود مورد نياز استان در ارتقاء دانش فني ، ايجاد اشتغال ، افزايش مهارت هاي فني و توسعه اقتصادي استان نقش موثري خواهد داشت.

انتهاي پيام
 جمعه 7 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 185]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن