تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815393067




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تحولات امنيتي فلسطين/نقض مستمر آتش بس از سوي اسرائيل/عمليات تلافي جويانه مبارزان فلسطيني


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: تحولات امنيتي فلسطين/نقض مستمر آتش بس از سوي اسرائيل/عمليات تلافي جويانه مبارزان فلسطيني
مبارزان فلسطيني امروز در پاسخ به نقض مكرر توافقنامه آتش بس توسط رژيم اسرائيل يك شهرك صهيونيست نشين را با موشك هدف قرار دادند.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از خبرگزاري فرانسه، گردانهاي شهداي الاقصي شاخه نظامي جنبش فتح امروز با انتشار بيانيه اي مسئوليت شليك يك فروند موشك به شهرك سديروت در جنوب فلسطين اشغالي را برعهده گرفت.

در اين بيانيه آمده است : گردانهاي الاقصي درچارچوب پاسخ به موارد نقض آتش بس توسط رژيم اسرائيل، مسئوليت حمله به شهرك سديروت با يك فروند موشك را برعهده مي گيرد.

گردانهاي الاقصي افزود: به اشغالگر جنايتكار تاكيد مي كنيم كه عمليات ما درپاسخ به موارد نقض آتش بس از سوي آنها، ادامه خواهد يافت.

درهمين حال، گروهان هاي قدس شاخه نظامي جنبش جهاد اسلامي فلسطين اعلام كرد كه رژيم صهيونيستي در طول هفته اول از آغاز اجراي آتش بس، 15 بار آن را نقض كرده است.

دفتر اطلاع رساني گروهانهاي قدس در با انتشار آماري كه يك نسخه از آن توسط خبرگزاري مستقل فلسطيني "سما" دريافت شد، تاكيد كرد: رژيم صهيونيستي در روز اول اجراي آتش بس سه بار، در روز دوم يك بار، در روز سوم دو بار، در روز چهارم سه بار، در روز پنجم سه بار، در روز ششم يك بار و در روز هفتم از اجراي آتش بس دو بار آن را نقض كرده است.

يك منبع در دفتر اطلاع رساني گروهان هاي قدس گفت : اين آمار براساس اطلاعات كامل يگان نظارتي ويژه اين گروهانها در نوار غزه تهيه شده است.

در آمار گروهانهاي قدس هر يك از موارد نقض آتش بس توسط رژيم اسرائيل در هفته اول اجراي آن به طور مجزا با زمان و مكان دقيق و نحوه آن ذكر شده است.

اين آمار نشان مي دهد كه رژيم اسرائيل در روز اول از اجراي آتش بس هشت فلسطيني را در اردوگاههاي بيت لحم و قلقيليه، در روز سوم 10 فلسطيني را در اردوگاه الجلزون، در روز چهارم شش فلسطيني را در نابلس و جنين در كرانه باختري بازداشت كرده است.

14 فلسطيني نيز روز ششم اجراي آتش بس در الخليل، بيت لحم، جنين و نابلس وهشت فلسطيني نيز روز هفتم در مناطق مختلف كرانه باختري بازداشت شده اند.

براساس آمار ياد شده، رژيم اسرائيل در ششمين روز اجراي آتش بس يكي از فرماندهان گروهانهاي قدس و يك عضو شاخه دانشجويي جنبش حماس را در شمال كرانه باختري به شهادت رسانده است.
 پنجشنبه 6 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 210]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن