تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت خوب صاحب خويش را به بهشت مى برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816677924




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس پليس راه گلستان: ‪ ۴۵‬گروه كنترل انضباط ترافيكي را برعهده دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس پليس راه گلستان: ‪ ۴۵‬گروه كنترل انضباط ترافيكي را برعهده دارند
رييس پليس راه‌هاي استان گلستان گفت: در طول ايام تابستان ‪ ۴۵‬تيم و گشت محسوس در محورهاي اصلي و فرعي استان، كنترل انضباط ترافيكي را برعهده دارند.

سرهنگ دوم "علي‌اصغر مهري" روز پنجشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: اين تيم‌ها در قالب گشت‌هاي خودروئي و موتوري بطور شبانه‌روزي با تجهيزات كامل بمنظور كنترل ترافيك و با دوربين‌هاي كنترل سرعت در جاده‌هاي استان مستقر و در حال تردد هستند.

به گفته وي، با توجه به تعطيلي مدارس، دانشگاه‌ها و فرارسيدن تعطيلات و شروع مسافرتها، وجود جاذبه‌هاي طبيعي و تاريخي در گلستان و همچنين واقع شدن در مسير تردد زائرين حضرت ثامن الائمه (ع)، شاهد تردد بيش از حد مسافرين به استان در اين فصل نسبت به ساير فصول سال هستيم.

وي تصريح كرد: همچنين باتوجه به اعياد رجب و شعبان و تعطيلات اين ايام، بطور يقين شاهد افزايش حجم مسافرتها در تير و مرداد ماه و دهه اول شهريور خواهيم بود.

وي ادامه داد: لذا در اجراي دستورالعمل واصله از پليس راه ناجا و تدابير فرماندهي استان، پليس راه گلستان با هدف ارتقاء انضباط اجتماعي و ايمن و روان‌سازي ترافيكي و كاهش حوادث رانندگي جاده‌اي به ويژه تصادفات جرحي و فوتي، اقدامات تاكتيكي ويژه‌ي را تا پايان شهريور ماه به اجرا گذاشته است.

مهري با اشاره به اين كه تشديد فعاليت واحدهاي گشتي محسوس يكي از اين اقدامات مي‌باشد، افزود: برخورد توام با نزاكت و ادب با تخلفات حادثه‌ساز رانندگي، آماده باش نسبي نيروها، استقرار ‪ ۷‬پاسگاه و پست ثابت و ‪ ۸‬كانكس پليس راه جهت كنترل ناوگان عمومي حمل مسافر و بار و ساير وسائل نقليه اعم از سواري، وانت، موتورسيكلت از ديگر اقدامات اين طرح مي‌باشد.

مهري گفت: پوشش مناسب ترافيكي به محورهاي فرعي و كوهستاني استان به طرف شاهرود در مسيرهاي توسكستان، علي‌آباد كتول و راميان، فعاليت ‪ ۵‬واحد گشت خودروئي كنترل نامحسوس را از ديگر اقدامات بيان كرد.

وي اضافه كرد: گماردن ماموريني از كاركنان پليس راه در سراسر استان با لباس مبدل غيرمحسوس در ناوگان حمل و نقل عمومي مسافربري و شركتهاي مسافربري به منظور ثبت تخلفات رانندگي رانندگان و مديران شركتها و موسسات و اعمال مقررات با آنها و همچنين استفاده از اعضاء آموزش ديده به خصوص بسيجيان كه به صورت مامورين كنترل نامحسوس و همچنين بهره‌گيري از توان هزاران دانش‌آموز و هميار پليس كه در اجرا مقررات به كمك پليس مي‌آيند از ديگر اقدامات و برنامه‌هاي در طول اجراي طرح تابستانه مي‌باشد.

رييس پليس راه‌هاي گلستان اظهار داشت: مشاركت با اداره كل حمل و نقل پايانه‌هاي استان در راه‌انداز يك واحد گشتي كنترل، فعاليت يك تيم مشترك و مجهز پليس راه،بهداري و مبارزه با موادمخدر با عنوان خودروي سلامت براي معاينه چشم، اندام‌هاي حركتي رانندگان، متناسب با گواهينامه صادره و نيز اخذ تست اعتياد از رانندگان عمومي حمل مسافر و بار و ساير رانندگاني كه رفتار پرخطر رانندگي در سطح جاده‌هاي استان داشته باشند از ديگر اقدامات است.

وي ادامه داد: اجراي طرح‌هاي ضربتي برخورد با موتورسواران متخلف و رانندگاني كه در قسمت عقب وسائل نقليه باري اقدام به حمل مسافر مي‌كنند، برخورد با خودروهاي داراي پلاك مخدوش و غيرمجاز، مستندسازي حركات مخاطره آميز رانندگان در حين رانندگي و حضور به موقع در صحنه تصادف و انسداد مسير و همچنين تجزيه و تحليل تصادفات در هر محور براساس جغرافياي زمان، مكان، نوع تصادف و عوامل محيطي و شناسائي نقاط مشكل سازترافيكي و اجراي طرح‌هاي عملياتي در آن نقطه از ديگر اقدامات در اين طرح مي‌باشد.ك ‪۳‬ ‪۵۷۹ /۶۰۱/۷۴۶۷ /۵۰۶‬
 پنجشنبه 6 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 550]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن