تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سپاسگزارى منافق از زبانش فراتر نمى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798539435




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ازشبكه هاي سيما ببينيد، فيلم هاي آخر هفته


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: ازشبكه هاي سيما ببينيد، فيلم هاي آخر هفته
جام جم آنلاين: فيلم‌هاي نبرد واترلو، سفري به سوي جهنم، مادر من، مشق شب، مردي روي نيمكت و ... در تعطيلات آخر هفته از شبكه‌هاي مختلف سيما پخش مي‌شود.فيلم سينمايي "نبرد واترلو" با نام اصلي "واترلو" پنجشنبه ششم تير ساعت 22 در قالب برنامه سينما يك از شبكه اول سيما روي آنتن مي‌رود.


"نبرد واترلو" به كارگرداني سرگئي بوندارچوك فيلمساز معروف روس و تهيه كنندگي دينو دو لارنتيس درباره نبرد معروف واترلو است و در آن راد استايگر به نقش ناپلئون بناپارت ظاهر شده است. كريستوفر پلامر نقش دوك ولينگتن را دارد و جك هاوكينز و ويرجينا مكنا ديگر بازيگران اين فيلم 134 دقيقه‌اي محصول سال 1970 هستند كه به خاطر صحنه‌هاي نبرد آن شهرت پيدا كرد.

فيلم "نبرد واترلو" توليد مشترك ايتاليا و شوروي است و در خلاصه داستان آن آمده: ناپلئون پس از كناره‌گيري از قدرت به البا تبعيد مي‌شود. پس از چند ماه به لوئي هجدهم با بازي اورسن ولز خبر مي‌دهند ناپلئون گروهي را گرد آورده و قصد دارد دوباره قدرت را به دست بگيرد، اما ...

فيلم تلويزيوني "تكه‌اي از آسمان" به كارگرداني بهرنگ توفيقي جمعه هفتم تير ساعت 15:45 از شبكه يك پخش مي‌شود. اين فيلم با عنوان قبلي "شرق بهشت" داستان آزاده‌اي است كه پس از 20 سال اسارات به وطن باز مي‌گردد.

محمد مختاري، سپند اميرسليماني، مجيد مشيري، ليدا عباسي، زهره مزيناني و مجيد زارعكار از بازيگران فيلم "تكه‌اي از آسمان" هستند كه به تهيه‌كنندگي مهدي گلي‌زاده تهيه شده است.

فيلم تلويزيوني "سفري به سوي جهنم" با نام اصلي "سفر مرگبار" پنجشنبه ششم تير ساعت 23:30 روي آنتن شبكه دو مي‌رود. اين فيلم به كارگرداني جان مكنزي محصول سال 1996 آمريكا است و در آن عمر اپس، جاس آكلند و شان پارتووي نقش‌آفريني مي‌كنند. در خلاصه داستان اين فيلم 90 دقيقه‌اي آمده: با پيدا شدن تعدادي مسافر قاچاق درون يك كشتي باري روسي، تعدادي از خدمه و مسئولان كشتي تصميم مي‌گيرند از شر آنها راحت شوند و ...

فيلم فنلاندي "مادر من" به كارگرداني كلاوس هارو جمعه هفتم تير ساعت 17:30 از شبكه دو سيما روي آنتن مي‌رود. اين فيلم بر مبناي رماني از هيكي هيتاميس ساخته شده و محصول سال 2005 است. داستان درباره يك پسر بچه فنلاندي به نام ايرو است كه پس آنكه پدر خود را در جنگ از دست مي دهد، با تصميم مادرش به عنوان پناهنده به سوئد فرستاده و در آنجا با مشكلات بسيار مواجه مي‌شود.

فيلم 111 دقيقه اي "مادر من" با بودجه‌اي در حدود سه ميليون يورو ساخته شد و نماينده فنلاند براي حضور در بخش بهترين فيلم غيرانگليسي‌زبان اسكار هفتاد وهشتم بود. توپي ماريانيمي، اسكو سالمينن، ماريانا مايالا و ماريا لوندويست در اين فيلم نقش‌آفريني مي‌كنند كه سال 2005 جايزه هرم طلايي جشنواره بين المللي فيلم قاهره را از آن خود كرد.

فيلم سينمايي Next of Kin يا "خويشاوند نزديك" به كارگرداني جان اروين پنجشنبه ششم تير ساعت 21 روي آنتن شبكه سه مي‌رود. پاتريك سوئيزي، ليام نيسن، هلن هانت، بيل پكستن و بن استيلر در اين فيلم 108 دقيقه‌اي نقش‌آفريني كرده‌اند كه توليد سال 1989 آمريكا است.

تريلر جنايي "خويشاوند نزديك" بر مبناي داستاني به همين نام نوشته مايكل جنينگ ساخته شد و داستان درباره ترومن گيتس با بازي سوئيزي است كه در اداره پليس شيكاگو خدمت مي‌كند و مي خواهد قاتل برادرش را پيدا كند. در اين بين يكي ديگر از برادران او تصميم مي‌گيرد خودش اين كار را انجام بدهد و ... سوئيزي سال 1990 براي بازي در اين فيلم نامزد جايزه تمشك طلايي بدترين بازيگر سال بود.

فيلم سينمايي "مشق شب" به كارگرداني عباس كيارستمي جمعه هفتم تير ساعت 22:30 در قالب برنامه صد فيلم از شبكه سه پخش مي‌شود. اين فيلم تحقيقي مصور درباره تكاليف شب بچه‌ها است و از زبان خود بچه‌ها به طرح اين موضوع مي‌پردازد. بي اطلاعي بچه‌ها از روش‌هاي جديد تدريس و سياست‌هاي آموزشي در مدارس از جمله مسائلي هستند كه در فيلم طرح مي‌شود.

"مشق شب" توليد سال 1367 و مدت زمان آن 86 دقيقه است. اين فيلم در جشنواره سينمايي مختلف از جمله تسالونيكي، سائوپولو، سه قاره نانت و ملبورن به نمايش درآمد. كيارستمي 68 ساله در 1997 با فيلم "طعم گيلاس" برنده جايزه نخل طلاي جشنواره فيلم كن شد. "خانه دوست كجاست؟"، "زندگي و ديگر هيچ" و "باد ما را خواهد برد" از ديگر ساخته‌هاي اوست.

فيلم مستقل "مردي روي نيمكت" جمعه هفتم تير ساعت 20:30 در قالب برنامه سينما چهار از شبكه چهار پخش مي‌شود. اين فيلم را مايكل شرودر كارگرداني كرده و در آن كريستوفر پلامر، مايكل آنگارانو و رابرت واگنر نقش‌آفريني مي‌كنند.

پلامر نقش مردي به نام فلش را بازي مي‌كند كه زماني به عنوان يكي از اعضاء گروه فيلمسازي در توليد شاهكارهايي مانند "همشهري كين" نقش داشت. او كه هميشه در حسرت روزهاي گذشته است، با يك نوجوان عاشق سينما آشنا مي‌شود و مي‌پذيرد در ساخت يك فيلم دانشجويي به عنوان معلم در كنار او باشد.

"مردي روي نيمكت" توليد سال 2007 آمريكا و مدت زمان آن 107 دقيقه است. اين فيلم اولين بار در جشنواره فيلم سانتا باربارا پخش شد و پارسال نيز در جشنواره فيلم برلين به نمايش درآمد.

فيلم "نقابدار" با نام اصلي "دلقك" جمعه هفتم تير ساعت 14:10 از شبكه تهران پخش مي‌شود. اين فيلم به كارگرداني سباستين ويگ سال 2005 بر مبناي يك مجموعه تلويزيوني معروف آلماني ساخته شد و مدت زمان آن 104 دقيقه است. اسون مارتينك، اوا هابرمان و توماس آنزنهوفر در فيلم حادثه‌اي "نقابدار" نقش‌آفريني مي‌كنند كه درباره ماجراهاي مكس، يك مامور زبده و همكاران اوست.

مهر
 چهارشنبه 5 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 170]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن