تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817238510




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

33 ميليارد تومان اعتبار به ورزش خراسان رضوي اختصاص يافت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: 33 ميليارد تومان اعتبار به ورزش خراسان رضوي اختصاص يافت
مشهد - خبرگزاري مهر: مدير كل تربيت بدني خراسان رضوي گفت: امسال 33 ميليارد تومان اعتبارات ملي و استاني در بخش ورزش استان و 170 پروژه ورزشي مصوب شده است.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، افشين داوري بعد از ظهر امروز در نشست مطبوعاتي در جمع خبرنگاران افزود: سرانه ورزشي از سال 84 به بعد دو برابر شده است و اعتبارات نيز از سال 84 به ترتيب كمتراز 10 ميليارد تومان در سال 85 به دليل سفر رئيس جمهور 24 ميليارد تومان، در سال گذشته 17 ميليارد تومان بوده است.

وي ادامه داد: همچنين ميزان پروژه هاي در حال اجراي سال 85 معادل 240 پروژه در سال 86، 130 پروژه و حدود 170 پروژه نيز در سالجاري مي باشد.

وي نزديك شدن به يك متر مربع سرانه ورزشي را هدف اصلي تربيت بدني كشور ذكر كرد و عنوان داشت: براي برگزاري بازيهاي غرب آسيا تنها سه استان شرايط برگزاري را داشتند و به همين منظور كه خراسان رضوي يكي از ميزبانان اين مسابقات است، فاز دوم ورزشگاه ثامن الائمه به منظور ارتقا 40 هزار نفر ظرفيت ورزشگاه از شهريور ماه آغازمي شود.

داوري افزود: همچنين ايجاد دهكده المپيك ثامن الائمه با اعتباري بالغ بر 75 ميليارد تومان مصوب شده كه شامل سالن شش هزار نفري، زمين گلف، استخر سر پوشيده قهرماني، زمين تنيس و زمينهاي ورزشي ديگر است كه فعلا 5/12 ميليارد تومان آن تخصيص يافته و يك ديواره سنگنوردي نيز از مهمترين كارهاي اين پروژه است.

وي دليل برگزاري المپياد ايرانيان را ارزيابي بهينه از ورزش استانها ذكر كرد و افزود: در سال 86 تعداد 680 ورزشكار به اين مسابقت اعزام كرديم كه استان به مقام چهارم كشور دست يافت امسال نيز حدود 1500 نفر به مسابقات اعزام خواهد شدن كه اعتباري بالغ بر 300 ميليون در بر خواهد داشت.

وي با بيان اينكه در شش مسابقه ميزبان المپياد ايرانيان هستيم افزود: در هندبال خواهران مشهد، هندبال آقايان سبزوار، ورزش واليبال خواهران تربت حيدريه، واليبال آقايان مشهد و در رشته كانوپولو در دو بخش خواهران و آقايان مشهد ميزبان خواهند بود.

داوري تجهيز روستاهاي پر جمعيت را از مهمترين كارهاي ورزشي استان توصيف كرد و اظهار داشت: در سال اول حدود 32 روستا در سه فاز تجهيز شدند كه در فاز اول يك زمين فوتبال و پيست دو و ميداني كه جاده تندرستي ناميده مي شود و در فاز دوم زمينهاي رو باز آسفالت و در فاز آخر نيز ايجاد يك سالن سر پوشيده 24در 14 صورت مي گيرد.

وي افزود: شهرستانهاي استان كه داراي استخر نبودند در مصوبات سفر دوم رئيس جمهور به استان داراي استخر شده همچنين در بخش سرانه ورزشي سه شهر سبزوار، نيشابورو مشهد پائين ترين سطح سرانه استان را دارا مي باشد اين در حالي است كه سرانه ورزشي استان 43 صدم متر مربع است و در صدد آن هستيم تا با افزايش سرانه ورزشي اين شهرها سرانه استان را نيز افزايش دهيم.

مدير كل تربيت بدني خراسان رضوي ضمن مناسب شمردن وضعيت بند ب ماده 117 قانون اساسي در استان اشاره نمود: اگر توانستيم شرايط خوبي براي اين بند فراهم كنيم حاصل همكاري ديوان محاسبات بوده و اين موجب شده تا در ورزش قهرماني تامين اعتبار مناسب انجام دهيم در اين بند 30 درصد سهم خود را جذب كرده ايم و در 70 درصد باقي مانده نيز توانسته ايم جهت دهي مناسبي براي ارگانها ايجاد كنيم مثل ايجاد يك فضاي ورزشي يا سامان دادن تيم هاي ورزشي تحت حمايت ارگانهاي دولتي .

وي در مورد وضعيت خصوصي سازي در ورزش خراسان رضوي عنوان كرد: در خصوصي سازي هم شرايط خوبي براي سرمايه گذاران فراهم كرده ايم و تنها استاني هستيم كه دو باشگاه فوتبال استان در ليگ برتر به صورت خصوصي اداره مي شوند.

وي با اشاره به اينكه خصوصي سازي سياست كلي نظام است، افزود: در همين راستا نيز طبق ماده 88 نيز بايد اماكن رفاهي و ورزشي خود را به بخش خصوصي واگذار كنيم و به ناظران گزارش دهيم به دليل تسريع در اين امر در بودجه قانون سال 87 تربيت بدني تكليف شده تا ميزان 10 ميليارد تومان از بخش اجاره مسكن ورزشي به بخش خصوصي اعتبار كسب كند و سهم خراسان رضوي نيز 5/1 ميليارد تومان است.

داوري در خصوص سرنوشت نيروهاي سالنهايي كه با اجاره داده مي شود، عنوان كرد: نيروهاي تربيت بدني نقش نظارتي و همكاري با بخش خصوصي را ادامه مي دهند كه با اين كار قصد داريم تا هيئتها را از اين بخش خلاصي دهيم تا فكر آنها براي فرصته و مقاصد خود آزاد شود.

وي در خصوص وضعيت باشگاه پيام و ابومسلم اظهار داشت: اين دو باشگاه مال مردم است و امكان ندارد كه از اين شهر و استان بروند به همين دليل ما بايد از اين دو تيم حمايت كنيم به طور مثال وقتي سوت پايان بازي فولاد و پيام زده شد من واقعا احساس كردم كار من از اين به بعد سخت تر خواهد شد پس كل مجموعه ورزش استان بايد فعاليت بيشتري داشته باشند.

وي وضعيت كشتي استان را اسفبار توصيف نمود و مشكلات را اينگونه بيان نمود: كشتي استان زير ساختهاي خود را از دست داده است و هدف واقعي در اين رشته دنبال نشده است و اين مشكل تنها استان نيست بلكه كشور نيز دچار همين مشكل است اميدوارم در مجمع دهم تير به يك موضع مشترك برسيم و شهرستانها فعال شوند و از همه مهمتر افرادي مثل خادم ها، عليزاده ها كه از وادي كشتي بيرون رفته اند با توجه به نياز به آنها برگردند و دست كشتي استان را بگيرند.

مدير كل تربيت بدني خراسان رضوي در خصوص وضعيت بعضي از هياتها افزود: من قبول دارم كه بعضي از هيئت ها مثل واليبال و بسكتبال رئيس ندارند ولي نمي توانم از كسي خواهش كنم بلكه افراد حتي خود بايد آستين بالا زنند در وزنه برداري هم توقعات برآورده نشده است و چند كانديداي خوب براي رياست وجود دارد كه اميداورم تا آخر ما انتخاب شود چند هيات نيز مجمع سالانه خود را برگزار نكرده اند كه اميد است هر چه زودتر برنامه ها و هزينه هاي خود را را در اين مجمع مشخص كنند.

وي در پايان ضمن اعلام اينكه مراسم تجليل از قهرمانان استان بدليل برگزاري انتخابات مجلس و برگزاري المپياد به شهريور ماه موكول شده است خاطر نشان كرد: مطمئنا امسال در ليگ برتر بسكتبال، واليبال و هندبال تيمداري خواهيم كرد و اميدوارم كه بتوانيم با پيدا كردن و حفظ اسپانسر اين تيم ها خوب بسته شوند تا اعتبار ورزش استان حفظ شود.
 چهارشنبه 5 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 237]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن